19 / 05 / 2024

UNIQ çağrı merkezi müşteri deneyimi araştırması sonuçları

UNIQ çağrı merkezi müşteri deneyimi araştırması sonuçları

Çağrı Merkezi sektörünün lider eğitim ve danışmanlık firması UNIQ, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek sektörün nabzını ölçen bir araştırmaya imza attı.‘’Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Deneyimi Araştırması’’ sonuçları;

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

Yabancıya konut satışında 'çağrı merkezi' dönemi!

Beyttürk İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Havva Nur Barman, konut satışlarının yüzde 70'ini çağrı merkezi kanalıyla yaptıklarını vurgulayarak, "Yurt dışına her ay ortalama 150 bin çağrı gerçekleştiriyoruz.” dedi.

Dinar 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM'de!

Afyonkarahisar'ın Dinar ilçesi Altmışevler Mahallesi'ndeki 112 Acil Çağrı Merkezi binasının açılışı TBMM gündemine taşındı. CHP'li Köksal, konuya ilişkin soru önergesi hazırladı...

Çorum 112 Acil Çağrı Merkezi binasının inşaatı tamamlandı!

2016 yılında yapımına başlanan 112 Acil Çağrı Merkezi’nin binasının inşaatı tamamlandı. 7 milyon TL'ye mal olan bina hizmete girdi.

Adıyaman 112 Acil Çağrı Merkezi'nin inşaatı başladı!

İçişleri Bakanlığı tarafından Adıyaman’da faaliyete geçen 112 Acil Çağrı Merkezi'nin inşaat çalışmaları başladı. Toplam 10 bin metrekare üzerinde hayata geçirilecek proje 11 Milyon 564 bin TL'ye ihale edilecek.

Muş'ta Acil 112 çağrı merkezi inşa ediliyor!

Muş Valisi Seddar Yavuz, yapımına devam edilen Acil 112 çağrı merkezinin inşaat çalışmalarının devam ettiğini ve 2017 yılının Ekim ayında hizmete açmayı planladıklarını belirtti.

Amasya AFAD ve 112 acil çağrı merkezi inşaatında son durum ne?

Amasya Valisi İbrahim Halil Çomaktekin, içerisinde Afet ve Acil Durum İl Müdürlüğü (AFAD) ile 112 Acil Çağrı Merkezinin yer alacağı inşaatta incelemelerde bulundu.

Antalya Muratpaşa'ya kültür merkezi geliyor!

Karaman’ın Sarıveliler ilçesi Göktepe Belediyesi ile kardeş şehir olan Muratpaşa Belediyesi, çok amaçlı Kültür Merkezi yaptırıyor. Çok amaçlı Kültür Merkezi 150 bin TL’ye malolacak.

Kırklareli Büyükmandıra Kültür Merkezi hizmete açıldı!

Büyükmandıra Belediyesi ile Bulgaristan'ın Malko Tırnovo Belediyesi iş birliğinde hazırlanan "Doğal ve Kültürel Mirasın Korunması Yatırımları" projesi sürüyor. Program kapsamında yapılan proje kapsamında Büyükmandıra Kültür Merkezi açıldı.

Adnan Menderes Kültür Merkezi açıldı!

Çekmeköylü gençlere sosyal ve kültürel alanda hizmet verecek olan Adnan Menderes Gençlik ve Kültür Merkezi, düzenlenen törenle hizmete açıldı, açılış programına Çekmeköy Kaymakamı Cemal Hüsnü Kansız da katıldı...

Kapadokya'da kültür merkezi açıldı!

Binlerce yıllık toprağa yazılan büyülü tarihi ve etkileyiciliği ile dünya çapında bir kültür mirası olan Kapadokya’nın artık bir sanat ve kültür merkezi var.

Darıca Adnan Menderes Kültür Merkezi açıldı!

Kocaeli'nin Darıca ilçesinde yapımı tamamlanan Adnan Menderes Kültür Merkezi'nin açılışı yapıldı. Açılış töreninde konuşmayı Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak yaptı.

Metristepe Kültür Merkezi Pazartesi günü açılıyor!

Bozüyük’ün en önemli kültürel ihtiyaçlarından birisi olarak yapımına başlanan Kültür Merkezi Binası, Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan’ın katılımlarıyla Pazartesi günü açılarak hizmete girecek.

UNIQ çağrı merkezi müşteri deneyimi araştırması sonuçları Haberi

UNIQ çağrı merkezi müşteri deneyimi araştırması sonuçları

UNIQ tarafından Barem araştırma firmasına yaptırılan ‘’Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Deneyimi Araştırması’’ sonuçlarına göre; çağrı merkezlerinden müşteri hizmeti  alan her 3 müşteriden biri aldığı hizmetten memnun değil. Memnun olan her iki müşteriden birisi ise markayı mutlaka başkalarına tavsiye edeceğini söylüyor.


Çağrı Merkezlerine eğitim ve danışmanlık hizmeti sunan UNIQ Eğitim ve Danışmanlık, Türk tüketicisinin nabzını tutan ‘’Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Deneyimi’’ araştırması sayesinde müşteri ve çağrı merkezi arasındaki ilişkinin bir marka için ne kadar hayati önem taşıdığını tüm detayları ile ortaya koymuş oldu.

Araştırmanın çarpıcı sonuçlarını kamuoyuna açıklayan UNIQ CEO’su Alp Kohen, araştırmanın bugüne kadar Türkiye’de fazla sorgulanmayan ve bilinmeyen konulara ışık tuttuğunu söylüyor; ‘’Türkiye Çağrı Merkezi sektörü hızla büyüyen ve pek çok fırsatı içinde barındıran önemli bir sektör. Ancak bu sektörü...