09 / 01 / 2025

vitra büyüme 2015

vitra büyüme 2015

Eczacıbaşı Yapı Ürünleri ve Vitra markası, 1 milyar euroluk cirosuyla dünyada sektör 8'incisi oldu. Grup, son iki yılda Burgbad, Engers ve Villeroy gibi 3 önemli markayı da bünyesine kattı

İnşaat sektöründe sıra dışı büyüme!

Türkiye'nin lokomotif sektörü haline gelen inşaatta sıra dışı büyüme gözlendi. Buna rağmen, verimlilik 2005-2015’i kapsayan dönemde yıllık ortalama yüzde 2 oranında geriledi.

Bozalioğlu İnşaat, yüzde 50 büyüme hedefliyor!

Cirosunu 2015 yılında yüzde 20 artıran Bozalioğlu İnşaat, yıl sonuna kadar yüzde 50 büyüme hedefliyor. Makine parkını genişleten firma, İran'ı ihracat pazarlarına dahil ederek, büyüme hedefini desteklemeyi planlıyor.

İnşaat sektöründe büyüme devam ediyor!

Türkiye İş Bankası’nın desteğiyle hazırlanan, 62 il, 221 ilçe ve 1083 mahalleyi kapsayan REIDIN Emlak Endekslerine göre inşaat sektörünün büyüme potansiyeli devam ediyor.

Türkiye'nin büyüme oranının düşmesinden en fazla inşaat etkilenecek!

Türkiye’nin ortalama büyüme hızı 2011 sonrasında yüzde 4’ün altına indi. Araştırmaya göre Türkiye’nin büyüme hızı yıllık 24 baz puan düşecek. Sektörel bazda bakıldığında ise en fazla düşüş inşaat sektöründe yaşanacak.

Boss Asansör bu yıl yüzde 20 büyüme planlıyor!

Kentsel dönüşüm çalışmalarına odaklanan Boss Asansör, bu yıl yüzde 20 büyüme hedefliyor. 2015'te yüzde 8 büyüme hedeflerini aştıklarını bildiren Abdurrahman Aksöz, bu yılın ilk çeyreği verilerine bakarak, yıl sonu hedeflerini yakalayacaklarını öngördükler

Küresel inşaat sektöründe büyüme beklentileri sürüyor!

Türkiye İMSAD Mart Ayı Sektör Raporu'nda, küresel inşaat sektöründe büyüme beklentilerinin sürdüğü ifade edildi. Raporda; ABD'de inşaat sektöründe 2016 yılında da yüzde 3.6 ile yine göreceli yüksek bir büyüme olacağı tahminine yer verildi.

Fitch Ratings Türkiye'nin büyüme tahminini 3,5'e yükseltti!

Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Fitch Ratings, küresel ve gelişen piyasalara ilişkin büyüme öngörülerini aşağı çekerken Türkiye için beklentisini 0,5 puan artırarak yüzde 3,5'e yükseltti.

ERA, büyüme ivmesini yıl sonunda ikiye katlamayı hedefliyor!

ERA Türkiye; atak yılı ilan ettiği 2016’da insan kaynakları, tanıtım ve portföy yatırımlarının yanı sıra yeni işbirlikleriyle de büyüyor. En son 5 profesyonelin transferini yapan ERA, büyüme ivmesini yıl sonunda ikiye katlamayı hedefliyor.

İnşaat sektörü 2016'yı yüzde 4'ün üzerinde büyüme ile kapatacak!

İnşaat sektörü, 2016 yılına umutlu başladı. Ece Ceylan Baba, yılın ilk yarısında toparlanma, ikinci yarısında ise ciddi bir büyüme yaşaması beklenen inşaat sektörünün yılı yüzde 4’ün üzerinde bir büyüme ile kapatacağını belirtti.

Konut satışlarında bu yıl yüzde 12'lik büyüme bekleniyor!

TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Maya: "Yıl sonunda 1 milyon 250 bin ile 1 milyon 300 bin arasında konut satışı gerçekleşecek. 2015'te geçen yıla göre konut satışlarında yaklaşık yüzde 12'lik büyüme bekliyoruz" dedi.

Konut satışları 2 yılda yüzde 11 büyüme kaydetti!

Konut satışları son iki yılda yüzde 11 büyüme kaydetti. 2015 Ağustos sonu itibariyle Türkiye genelinde toplam konut satışlarında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 17 artış yaşandı.

Konut satışlarında iki yılda yüzde 11'lik büyüme!

Konut satışlarında iki yılda yüzde 11'lik rekor büyüme gerçekleşti. Ağustosta Türkiye genelinde toplam konut satışlarında geçen yıla göre yüzde 17 artış yaşandı.

Yeter gelirli tarımsal arazi büyüklüğü 2015!

Tarımsal araziler Kanuna ekli (1) sayılı listede belirlenen yeter gelirli tarımsal arazi büyüklüklerinin altında ifraz edilemiyor ve bölünemiyor. Peki, yeter gelirli tarımsal arazi büyüklüğü 2015 ne kadar?

vitra büyüme 2015 Haberi

vitra büyüme 2015

Bünyesinde Vitra, Artema, Burgbad, Engers ve Villeroy & Boch gibi dünya markalarını barındıran Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, dünyanın bu alanda sekizinci büyük firması haline geldi. Frankfurt'ta düzenlenen ISH Fuarı'nda soruları yanıtlayan Eczacıbaşı Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı ve CEO Erdal Karamercan ve Yapı Ürünleri Grubu Başkanı Atalay Gümrah, ciroda 1 milyar euronun yakalandığını belirtti. Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu Başkanı Atalay Gümrah, dünyada banyo ürünleri pazarının 40 milyar euro, karo ürünlerininkinin ise 70 milyar euro büyüklüğe sahip olduğunu belirterek, en büyük firmanın 4 milyar euroluk cirosuyla Japon Lixil Water olduğunu söyledi. 


KUR BİZİM İÇİN AVANTAJ 

İkinci olarak Japon Toto ve üçüncü sırada ise Alman Kohler'in bulunduğunu dile getiren Gümrah, sektörde son 2 yılda birleşme ve satın almaların sık yaşandığına dikkat çekti. Gümrah...