02 / 05 / 2024

vitra büyüme 2015

vitra büyüme 2015

Eczacıbaşı Yapı Ürünleri ve Vitra markası, 1 milyar euroluk cirosuyla dünyada sektör 8'incisi oldu. Grup, son iki yılda Burgbad, Engers ve Villeroy gibi 3 önemli markayı da bünyesine kattı

İnşaat sektöründe sıra dışı büyüme!

Türkiye'nin lokomotif sektörü haline gelen inşaatta sıra dışı büyüme gözlendi. Buna rağmen, verimlilik 2005-2015’i kapsayan dönemde yıllık ortalama yüzde 2 oranında geriledi.

Bozalioğlu İnşaat, yüzde 50 büyüme hedefliyor!

Cirosunu 2015 yılında yüzde 20 artıran Bozalioğlu İnşaat, yıl sonuna kadar yüzde 50 büyüme hedefliyor. Makine parkını genişleten firma, İran'ı ihracat pazarlarına dahil ederek, büyüme hedefini desteklemeyi planlıyor.

Boss Asansör bu yıl yüzde 20 büyüme planlıyor!

Kentsel dönüşüm çalışmalarına odaklanan Boss Asansör, bu yıl yüzde 20 büyüme hedefliyor. 2015'te yüzde 8 büyüme hedeflerini aştıklarını bildiren Abdurrahman Aksöz, bu yılın ilk çeyreği verilerine bakarak, yıl sonu hedeflerini yakalayacaklarını öngördükler

Konut satışlarında bu yıl yüzde 12'lik büyüme bekleniyor!

TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Maya: "Yıl sonunda 1 milyon 250 bin ile 1 milyon 300 bin arasında konut satışı gerçekleşecek. 2015'te geçen yıla göre konut satışlarında yaklaşık yüzde 12'lik büyüme bekliyoruz" dedi.

Konut satışları 2 yılda yüzde 11 büyüme kaydetti!

Konut satışları son iki yılda yüzde 11 büyüme kaydetti. 2015 Ağustos sonu itibariyle Türkiye genelinde toplam konut satışlarında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 17 artış yaşandı.

Türkiye İMSAD, bu yıl inşaat sektöründe yüzde 3 büyüme bekliyor!

Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği Başkanı Hinginar, büyüme beklentilerini revize ettiklerini söyledi. Hinginar “Belirsizlik ortamı fazla zarar vermemeli. 2015 kayıp yıl olursa, 2016 da riske girer” dedi.

Emlak İstasyonu 2015 yılında yüzde 30 büyüme hedefliyor!

Türkiye Geneli 15 franchise ofisi bulunan Emlak İstasyonu, hedef büyüttü. 2015 yılını yüzde 30 büyüme ile tamamlamak istediğini belirten Birol Polat, 2015’in sonuna kadar ofis sayılarını 100’e çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.

İnşaat sektörünün büyümesi 2015'in ilk çeyreğinde sabit kaldı!

Türkiye ekonomisi, 2015'in ilk çeyreğinde yakalanan yüzde 2,3'lük büyüme ile üst üste 22 çeyrek büyüdü. En küçük büyüme de yüzde 2 ile toptan ve perakende ticarette görülürken, inşaat sektörünün büyüme hızı ise sabit kaldı.

Fethi Hinginar: İnşaatta yüzde 5 büyüme hedefliyoruz!

Türkiye İMSAD Başkanı Fethi Hinginar, “2015 yılında ise ekonomide 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5.0 reel büyüme öngörüyoruz” dedi.

Armada, büyüme ve yenilemede yılın AVM'si seçildi!

Armada'nın Avrupa çapında AVM olması, 3. ödülle tescillendi. Armada, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) tarafından her yıl düzenlenen yarışmada "Büyüme ve Yenileme Kategorisi" ile Yılın Alışveriş Merkezi seçildi.

İnşaat sektöründe yüzde 4.5 büyüme olacak!

İMSAD Başkanı Hinginar, "Türkiye ekonomisinde bu yıl yüzde 3.5, inşaat sektöründe 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

İnşaat sektöründe büyüme bekleniyor!

Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği Başkanı Fethi Hinginar, "2015'te inşaat sektöründe 4,5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4,5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

İnşaatçılar yüzde 4.5 büyüme bekliyor!

Fethi Hinginar, "İnşaat sektörü 2015 yılında Türkiye ekonomisinde yüzde 3.5, inşaat sektöründe yüzde 4.5 ve inşaat malzemeleri iç pazarında yüzde 4.5-5 reel büyüme öngörüyoruz" dedi.

vitra büyüme 2015 Haberi

vitra büyüme 2015

Bünyesinde Vitra, Artema, Burgbad, Engers ve Villeroy & Boch gibi dünya markalarını barındıran Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu, dünyanın bu alanda sekizinci büyük firması haline geldi. Frankfurt'ta düzenlenen ISH Fuarı'nda soruları yanıtlayan Eczacıbaşı Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı ve CEO Erdal Karamercan ve Yapı Ürünleri Grubu Başkanı Atalay Gümrah, ciroda 1 milyar euronun yakalandığını belirtti. Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu Başkanı Atalay Gümrah, dünyada banyo ürünleri pazarının 40 milyar euro, karo ürünlerininkinin ise 70 milyar euro büyüklüğe sahip olduğunu belirterek, en büyük firmanın 4 milyar euroluk cirosuyla Japon Lixil Water olduğunu söyledi. 


KUR BİZİM İÇİN AVANTAJ 

İkinci olarak Japon Toto ve üçüncü sırada ise Alman Kohler'in bulunduğunu dile getiren Gümrah, sektörde son 2 yılda birleşme ve satın almaların sık yaşandığına dikkat çekti. Gümrah...