05 / 05 / 2024

Yasin Işık

Yasin Işık

ATO Meclis Üyesi Yasin Işık, müteahhitlik sektörünün arsa, kentsel dönüşüm ve mania sorunu nedeniyle sıkıntı yaşadığını, kentin bazı yerlerinde de imar planı değişikliğine ihtiyaç duyulduğunu söyledi

Yasin Işık: Müteahhitler arsa sıkıntısı çekiyor!

Adana Ticaret Odası Meclis Üyesi Yasin Işık, müteahhitlik sektörünün yaşadığı arsa sorununun bir türlü çözümlenemediğini, kentin bazı yerlerinde de imar planı değişikliğine ihtiyaç duyulduğunu bildirdi.

Yasin Işık kimdir?

Yasin Işık İnşaat'ın kurucusu Yasin Işık kimdir? Yasin Işık İnşaat ne zaman kuruldu? Yasin Işık bugüne kadar hangi projeleri hayata geçirdi? Yasin Işık İnşaat'ın devam eden projeleri nelerdir?

Yasin Işık Gayrimenkul tecrübesini İstanbul'a taşıyor!

25 yıldır inşaat sektöründe faaliyet gösteren Yasin Işık Gayrimenkul, özellikle son 10 yılda Adana'da önemli projelere imza attı.

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü 6 şeritle hizmet verecek!

İzmit Körfezi Geçiş Köprüsü'nde, iki yaka arasında mühendis ve işçilerin çalışacağı geçici yürüyüş bantları döşeniyor. Yıl sonunda tamamlanması planlanan 3 gidiş ve 3 geliş toplam 6 şeritle hizmet verecek.

1987 yılında 3. Boğaziçi Köprüsü'nün ihale dosyası tamamlanmış!

1987 yılında İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin Ortaköy ile Bağlarbaşı arasında yap-işlet-devret sistemiyle yaptıracağı Üçüncü Boğaziçi Köprüsü'nün ihale dosyası hazırlanmış. Haliç'e yapılacak Dördüncü Haliç Köprüsü ise ihaleye çıkarılmış.

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü 2016'da açılacak!

Kocaeli’de, inşaatı süren İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nde iki yakanın ilk birleşmesi sağlandı. Köprünün iki ayağını birbirine bağlayan halatlar gerildi.

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü iki yakayı birbirine bağladı!

Kocaeli’de, inşaatı süren İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nde iki yakanın ilk birleşmesi sağlandı. Köprünün iki ayağını birbirine bağlayan halatlar gerildi...

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü'nün tabla çalışmaları başladı!

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, "11. Cumhurbaşkanımızın siyasete dönme arzusu olursa bu tabii ki sadece beni değil, bütün AK Parti tabanını sevindirir" dedi.

1985 yılında İkinci Boğaziçi Köprüsü'nü STFA Grubu yapacakmış!

1985 yılında İkinci Boğaziçi Köprüsü ve 216 kilometre uzunluğundaki ekspres yolların yapımını Sezai Türkeş-Fevzi Akkaya firması kazanmış. Japon firmaların bulunduğu konsorsiyumda yer alan STFA Grubu, 551.2 milyon dolarla en düşük teklifi vermiş.

1984 yılında Boğaziçi Köprüsü gelirine ortaklık imkanı!

1984 yılında Boğaziçi Köprüsü Gelir Ortaklığı Senetleri satışa sunulmuş. Cumhuriyet tarihinde ilk kez, halk, devlete ait altyapı tesislerinin gelirlerine ortak olma imkanına kavuşmuş. Satılacak senetlerin nominal değeri 10 milyar liraymış.

1984 yılında ''2. Boğaziçi Köprüsü'nün adını Turgut Özal koymuş!

Asya ve Avrupa'yı Boğaziçi Köprüsü'nden sonra ikinci kez bağlayacak olan, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün adını, 1984 yılında Turgut Özal koymuş. Özal, inşa edilecek köprünün adını ''Sultan Fatih'' koymuş.

Boğaziçi Köprüsü'ndeki gişeler bu yıl kaldırılacak!

FSM’den sonra İstanbul’da trafik sorununu çözmek için Mahmutbey, Boğaziçi Köprüsü ve Çamlıca’da da gişeler bu yıl kalkacak, serbest geçiş ücret toplama sistemine geçilecek..

1984 yılında Cindoruk, Boğaziçi Köprüsü'ne talip olmuş!

1984 yılında Doğru Yol Partisi İstanbul Belediye Başkan Adayı Hüsamettin Cindoruk, Boğaziçi Köprüsü'ne 10 milyar lirayla talip olmuş. 1984 yılı şartlarında 7 milyara mal olan köprüyü 10 milyar liraya alacağım demiş.

1984 yılında Cindoruk, Boğaziçi Köprüsü'nü satın alacakmış!

1984 yılında Doğru Yol Partisi İstanbul Belediye Başkanı Adayı Hüsamettin Cindoruk, satışa çıkarılan Boğaziçi Köprüsü'ne talibim demiş. Cindoruk, başkan olduğunda Köprü'yü 10 milyar liraya satın alacakmış.

1983 yılında İkinci Boğaziçi Köprüsü'nün ilk ihalesi yapılmış!

1983 yılında 2. Boğaziçi Köprüsü'nün ilk ihalesi yapılmış. 100 milyar liraya mal olacak köprünün ilk ihalesini Freeman Fox and Patners adında İngiliz firması kazanmış. Firma, 1 milyar 416 milyon lirayla en iyi teklifi vermiş.

Yasin Işık Haberi

Yasin Işık

ATO Meclisi'ne temsilcisi olduğu müteahhitlik sektörünün durumuna yönelik rapor sunan Yasin Işık, Adana'nın imar durumu, kentsel dönüşüm ve müteahhitlik sektörünün yaşadığı sorunların çözümü konusunda, beklentilerini dile getirdi. Sektördeki en büyük sorunun arsa sıkıntısı olduğunu dile getiren Işık, bu sıkıntının uygulama iptalleri, mahkeme kararları ve yanlış imar planlarından kaynaklandığını söyledi. İşık. "Örneğin Alparslan Tiirkeş Bulvarı'nm bir kısmı ve Karataş Yolu kenarları ticaret imarlı arsalara, otel, ofis, iş yeri. iş merkezi yapılması mümkün değildir. Buraların Merkezi İş Alanı (MİA) veya ticaret+konııt şeklinde imarlarının değiştirilmesi gerekir" dedi. 


SORUNLU YERLER ÇÖZÜLMELİ 


Büyükşehir Belediyesi'nin "İmara yeni yerler açılmasın, kentsel dönüşüme ağırlık verilsin" şeklindeki yaklaşımını desteklediklerini belirten Işık, buna karşılık daha önceden imar uygulaması yapılmış özellikle Milli Emlak'la sorunlu yerlerin çözülmesi gerektiğini vurguladı. Işık, "Kabasakal-Ozal Bulvarı'nın göl...