28 / 12 / 2024

yavuz sultan selim köprüsü güzergah ağaçlar

yavuz sultan selim köprüsü güzergah ağaçlar

3. köprü güzergâhındaki değişiklik tartışmaları sürüyor. Muhalefetin yol yapımı için ağaçların boşuna kesildiği iddiaları var. Ancak karşı taraf güzergâh değişikliğinin ağaç kesilen bölgede olmadığını söylüyor...

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nden geçecek demir yolu projesi için tarih verildi: 2025'in ilk aylarında...

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu,  Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nden geçecek demir yolu projesine olan yoğun ilgiye dikkat çekti ve proje ile ilgili ilk tarihi verdi. İşte ayrıntılar...

Gebze-Sabiha Gökçen Havalimanı-Yavuz Sultan Selim Köprüsü-İstanbul Havalimanı Hızlı Tren hattı bu yıl ihaleye çıkacak!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, uzunluğu 120 kilometreyi bulan Gebze-Sabiha Gökçen Havalimanı-Yavuz Sultan Selim Köprüsü-İstanbul Havalimanı Hızlı Tren hattının ihalesine bu yıl çıkacaklarını söyledi.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nden geçecek tren için BAE ile kredi görüşmesi yapılıyor!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Yavuz Sultan Selim Köprüsü üzerinden geçecek demir yolu projesi için BAE ile kredi görüşmesinin yapıldığına dikkat çekerek, proje ile ilgili bilgi verdi. 

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'yle 3,4 milyar liralık tasarruf sağlandı!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Yavuz Sultan Selim Köprüsü sayesinde zamandan ve yakıttan toplam 3 milyar 455 milyon lira tasarruf sağlandığını, karbon emisyonunun da 18 bin ton azaltıldığını açıkladı.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün yüzde 51 hissesi IC İÇTAŞ’a devrediliyor!

Yavuz Sultan Selim’in işletmesinden çekilen İtalyanlardan sonra bu defa bir kötü haber de Fransızlardan geldi. Buna göre Fransız devi Egis, hissesini ortağı IC İÇTAŞ’a devretmeye karar verdi.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün satışında son durum ne?

Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nün 2027'ye kadar işletme hakkını elinde tutan IC Yatırım Holding, bir grup Çinli yatırımcıyla görüşmeleri askıya aldı.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre Otoyolu'nun satışında sona gelindi!

2021'in ilk büyük satışı için geri sayım başladı. IC İçtaş, Yavuz Sultan Selim Köprüsü ile Kuzey Çevre Otoyolu'nun yüzde 51'inin satışı için Çinliler ile yürüttüğü görüşmeleri imza aşamasına getirdi.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nde hisse devrine Çinli bankalardan destek!

İstanbul Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu işletmesinin devrinde Çinli yatırımcılar büyük Çinli bankalardan finansman desteği aldı. 

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün Çinlilere satışında belirsizlik!

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün; China Merchants Expressway, CMU, Zheijiang Expressway, Jiangsu Expressway, Sichuan Expressway ve Anhui Expressway’e satış görüşmelerinde “belirsizlik” oluştu. 

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'ne 1,5 milyar TL, karayollarına 7 milyar TL ödeme!

Karayolları, 2019'un ikinci yarısında Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre Otoyolu’ndan öngörülen sayıda araç geçmediği için işletmeci IC İçtaş İnşaat–Astaldi konsorsiyumu ICA’ya, garanti kapsamında 1.6 milyar lirayı aşkın ödeme yaptı...

KGM'den Yavuz Sultan Selim Köprüsü'ndeki hisse devri açıklaması!

Karayolları Genel Müdürlüğü, "Bu hisse devri, 3,1 milyar dolar yatırım değerine sahip otoyolun ve Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün satışı anlamına gelmemektedir" şeklinde açıklama yaptı...

Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nde hisse devrine vize!

Rekabet Kurulu, Astaldi S.P.A'nın, Yavuz Sultan Selim Köprüsü'ndeki hisselerinin IC İçtaş'a devrinin izne tabi olmadığı kararını verdi...

Yavuz Sultan Selim Köprüsü için yaklaşık 1.5 milyar lira ödeme!

Yavuz Sultan Selim ve Kuzey Çevre Otoyolu’na, yılın ilk yarısı için araç geçiş garantisi kapsamında devletin yapacağı ödeme tutarı büyük ölçüde belli oldu. Temmuz ayının son haftasında işletmeci şirkete, 1 ile 1.5 milyar TL arasında bir ödeme söz konusu.

yavuz sultan selim köprüsü güzergah ağaçlar Haberi

yavuz sultan selim köprüsü güzergah ağaçlar

İstanbul’a yapılacak üçüncü köprünün güzergâhında yapılan değişiklikle ilgili tartışmalar devam ediyor. Bir taraf güzergâhın yeni değiştirildiğini bu yüzden ağaçların boşu boşuna kesildiğini iddia ederken diğer taraf güzergâh değişikliğinin yol yapım ve köprü inşaatı başlamadan hemen önce gerçekleştiğini boşuna ağaç kesimi olmadığını iddia ediyor. Aslında köprü güzergâhı tartışmaları ilk kez yol ve köprü ihalesini alan firmanın finansman bulma çalışmaları sırasında yani mayıs ayında gündeme gelmişti. 

Projeyi üstlenen IC İçtaş-Astaldi firmalarının haziran ayında gerçekleştirdiği basın toplantısında da bu konuya dikkat çekilmiş ve çevreye etkiyi azaltmak için 3. köprü bağlantı yollarının orman alanından mümkün olduğu kadar uzağa taşındığına dikkat çekilmişti. Ayrıca projeye doğan yaşamın korunması için viyadükler ve bir ekolojik köprü de dahil edildiği belirtilmişti. . 


BU İŞTE ‘PARDON’ OLMAZ


Üçüncü köprü gibi yüksek maliyetli...