Hansgrohe, Axor Bouroullec ile satışları yüzde 100 artıracak
4 bölgede 55 bayii ile satışlarını sürdüren Alman Hansgrohe AG, Axor Bouroullec ile satışları yüzde 100 artıracak
DÜNYANIN önde gelen batarya, el duşu, duş panelleri ve tepe duşları üreticisi olan ve Türkiye'de 1997 yılından beri 4 bölgede 55 bayii ile satışlarını sürdüren Alman Hansgrohe AG, tasarım markası Axor'un yeni banyo serisi 'Axor Bouroullec'in dünya lansmanının Ortadoğu ayağını İstanbul'da gerçekleştirdi. Axor Bouroullec serisi, armatürden raf sistemine, küvetten lavaboya aksesuarları ile birlikte 60'ın üzerinde ürün çeşidine sahip bulunuyor.
Hansgrohe Türkiye Distrübütörü Dizayn Ev Gereçleri Genel Müdürü Albert Emlek, Hansgrohe'nin 2010 yıl sonuna kadar Türkiye'deki satışlarını,2009 2009 yılma oranla yüzde 100 oranında artırmayı hedeflediğini, şimdiye kadar çizdikleri satış grafiğinin ise bu hedefe ulaşacaklarını gösterdiğini kaydetti.
2010 yılından sonra her yıl için yüzde 30 satış büyümesi öngördüklerini söyleyen Emlek, Hansgrohe AG.'nin Türkiye'yi Ortadoğu bölgesi içindeki önemli coğrafi konumu ve büyüyen bir ekonomiye sahip olması nedeniyle potansiyeli güçlü bir pazar olarak göndüğünü söyledi. Albert Emlek, önümüzdeki 5 yıl içinde Türkiye'deki satış ağını 80 bayiye yükseltmek için yatırımlarının sürdürüldüğünü kaydetti.
Banyolar kişiye göre düzenlenenebiliyor
"DÜZENLEMEKTE özgür olmak" konseptiyle lanse edilen yeni koleksiyonun bireysel tasarımlar oluşturmaya imkan verdiğini anlatan Axor Başkanı Philippe Crohe ise şöyle konuştu: "Bataryalar; şık, dayanıklı, modern çizgilere sahip olmasının yanı sıra kullanımı da keyifli hale getiriyor. Artık bataryaları sadece lavaboların arka kenarına yerleştirmek zorunda değil. Lavaboyu, tutamaçları, aksesuarlar ve rafları, batarya yönlerini çocukların kolayca ulaşabileceği şekilde yerleştirebilirsiniz. Tüm koleksiyon ürünlerini özgürce düzenleyebiliyor ve kendi banyonuzu yaratabiliyorsunuz. Lavabo bataryaları dakikada 7 litre yerine 5 litre su akışı sağladığı için, su kaynaklarının ekolojik kullanımında yeni standartlar belirliyor."
Vatan
Hansgrohe Türkiye Distrübütörü Dizayn Ev Gereçleri Genel Müdürü Albert Emlek, Hansgrohe'nin 2010 yıl sonuna kadar Türkiye'deki satışlarını,2009 2009 yılma oranla yüzde 100 oranında artırmayı hedeflediğini, şimdiye kadar çizdikleri satış grafiğinin ise bu hedefe ulaşacaklarını gösterdiğini kaydetti.
2010 yılından sonra her yıl için yüzde 30 satış büyümesi öngördüklerini söyleyen Emlek, Hansgrohe AG.'nin Türkiye'yi Ortadoğu bölgesi içindeki önemli coğrafi konumu ve büyüyen bir ekonomiye sahip olması nedeniyle potansiyeli güçlü bir pazar olarak göndüğünü söyledi. Albert Emlek, önümüzdeki 5 yıl içinde Türkiye'deki satış ağını 80 bayiye yükseltmek için yatırımlarının sürdürüldüğünü kaydetti.
Banyolar kişiye göre düzenlenenebiliyor
"DÜZENLEMEKTE özgür olmak" konseptiyle lanse edilen yeni koleksiyonun bireysel tasarımlar oluşturmaya imkan verdiğini anlatan Axor Başkanı Philippe Crohe ise şöyle konuştu: "Bataryalar; şık, dayanıklı, modern çizgilere sahip olmasının yanı sıra kullanımı da keyifli hale getiriyor. Artık bataryaları sadece lavaboların arka kenarına yerleştirmek zorunda değil. Lavaboyu, tutamaçları, aksesuarlar ve rafları, batarya yönlerini çocukların kolayca ulaşabileceği şekilde yerleştirebilirsiniz. Tüm koleksiyon ürünlerini özgürce düzenleyebiliyor ve kendi banyonuzu yaratabiliyorsunuz. Lavabo bataryaları dakikada 7 litre yerine 5 litre su akışı sağladığı için, su kaynaklarının ekolojik kullanımında yeni standartlar belirliyor."
Vatan