Hilton Türkiye'de orta sınıfa yönelik 45 yeni otel kuracak
Kosifler, Amphio Grubu ve Hilton, orta sınıfa yönelik Garden Inn tarzında 45 otel kuracak
İzmir'de bir araya gelen Hilton otellerinin Avusturya, Doğu Avrupa ve Türkiye'deki 35 üst düzey yöneticisi, "Türkiye'nin ekonomik potansiyeline güveniyoruz, yatırıma devam" mesajı verdi.
Avusturya, Doğu Avrupa-Türkiye Hilton Otelleri Bölge Başkan Yardımcısı Didier Martin'in girişimi ile ilk kez İzmir'de organize edilen üç günlük dönem toplantısında buluşan yöneticiler, İzmir'in ve Türkiye'nin Avrupa'da tanıtımı için de çalışacak. Toplantı bugün sona erecek.
Hilton Otelleri Avrupa Başkanı Wolfgang Neumann, önceki akşam İzmir Hilton Oteli'nde düzenlediği basın toplantısında, Türkiye'de Hilton Garden Inn konsepti ile yeni oteller kuracaklarını açıkladı. Türkiye'de Kosifler Grubu ile 25, Amphio Grubu ile de 20'ye yakın Hilton Garden Inn Otel kurmak için anlaşmaya vardıklarını belirten Neumann, Türkiye'nin ekonomik potansiyelini "müthiş" olarak nitelendirdi.
Sabancı güçlü ortak
Neumann, "İki yıl önce başlayan yeni yapılanma kapsamında Hilton'un yanı sıra diğer markaları da yayıyoruz. Türkiye bizim için stratejik pazar. 53 yıl önce İstanbul'daki otelle Türkiye'ye geldik. Bugün 7 Hilton ve 1 Conrad Otel ile faaliyet gösteriyoruz. 2010'a kadar Amplio ile Diyarbakır, Manisa ve Bursa'da, Kosifler ile Kütahya'da Garden Inn otelleri açmak için anlaşma imzaladık. Bu ikincil şehirlerde orta bütçeli konuklarımıza uluslararası standartta hizmet vereceğiz. Bizim için önemli olan, bu şehirlere iş ve tatil için gelenlere iyi hizmet sunmak" diye konuştu.
İki Türk gruptan başka şirketlerle de anlaşmalar yapabileceklerini vurgulayan Neumann, güçlü ortakları Sabancı Grubu ile geleceğe yönelik yatırımlar için görüşmelerin devam ettiğini söyledi.
Türkiye'nin ekonomik gelişmesine çok olumlu baktıklarını ifade eden Neumann, birçok ülkede inişler ve çıkışlar olmasına rağmen Türkiye'deki gelişmenin süreceğine inandıklarını vurguladı. Rakiplerinin kendilerinde endişe yaratmadığını dile getiren Neumann, arkalarında Hilton markası olduğunu belirtti.
Rekabetin zamanı
Güney yöreleri başta olmak üzere turistik bölgelerde yatırımların da olacağına dikkat çeken Neumann, ancak bunun için zaman gerektiğini söyledi. Neumann, İzmir'e geçen yıl geldiğini ve şehri sevdiğini belirterek "Ancak kent yeterince tanınmıyor. Bu toplantı bir fırsat olabilir" dedi.
İzmir'e Mövenpick, Swissotel gibi yeni otel zincirlerinin gelişini değerlendiren Avusturya, Doğu Avrupa-Türkiye Hilton Otelleri Bölge Başkan Yardımcısı Didier Martin, 15 yıldan beri İzmir'de tek uluslararası otel olduklarını ifade ederek "Bunun tadını sonuna kadar çıkardık. Rekabetin zamanı gelmişti. Biz inanıyoruz ki rekabetin olduğu yerde yeni işler gelir. Ayrıca Manisa'daki otelimiz ile gücümüz artacak. Rakiplerden daha hızlı hareket edeceğiz" diye konuştu.
Hilton Garden Inn ABD'de başarılı oldu
Dönem toplantısına Hilton Otelleri Avrupa Başkanı Wolfgang Neumann, Avusturya, Doğu Avrupa-Türkiye Hilton Otelleri Bölge Başkan Yardımcısı Didier Martin'in yanı sıra Bölge Finans Direktörü Christine Schillings, Bölge Pazarlama Direktörü Güliz Özbek, Doğu Avrupa, Doğu Akdeniz, İsrail ve Türkiye Bölge Satış Direktörü Fiona Robson, Türkiye Satış Direktörü Leyla Cingöz ile bölgedeki 25 Hilton Oteli'nin genel müdürleri ve diğer bölümlerdeki yöneticiler katıldı. Neumann, Hilton Otelleri'nin Hilton, Conrad Hotels&Resorts, Doubletree, Embassy Suites Hotels, Hapmpton Inn, Hampton Inn&Suites, Hilton Garden Inn, Hilton Grand Vacations, Homewood Suites by Hilton ve The Waydorf-Astoria Collection gibi ünlü markaları olduğunu belirterek "Hilton Garden Inn konsepti özellikle ABD'de büyük başarı kazandı. Bu ülkede bu marka altında 450 otelimiz var. Daha makul seviyede de olsa beş yıldızlı hizmet veriyoruz" dedi.
Referans