İBB iştiraki 105 personel alacağını duyurdu! Başvuru şartları neler?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden Boğaziçi Yönetim A.Ş 105 personel alımı yapacağını açıkladı. Belirtilen pozisyonlar için başvuru için gerekli belgeler neler? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden Boğaziçi Yönetim A.Ş tarafından istihdam edilmek üzere 105 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Bu süreçte, başvuru için gerekli belgeler neler? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden biri olan Boğaziçi Yönetim A.Ş 105 personel alımı yapacağını duyurdu ve alım yapılacak olan yerler için belirtilen başvuru belgeleri neler? aydinlik.com.tr'de yer alan içeriğe göre; Yapılacak olan alımlarda başvuru şartları neler ve başvurular nereden ve nasıl yapılacağı merak ediliyor.
İBB İŞTİRAKİ 105 PERSONEL ALACAK
İstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden Boğaziçi Yönetim A.Ş tarafından istihdam edilmek üzere 105 personel alımı yapılacağı açıklandı. Buna göre, başvuru formuna İBB Kariyer internet adresinden doldurulabilecek. Başvuru için herhangi belge istenmeyeceği de belirtildi.
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
- Temizlik alanında tecrübeli veya tecrübesiz adaylar başvurabilir.
- Vardiyalı sistemde çalışabilecek.
- Tercihen hijyen belgesi olan adaylar başvurabilecektir.
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar 23 Eylül 2024 tarihine kadar İBB’nin kariyer internet sitesinden başvuru yapabilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92839/bogazici-tesis-yonetim-hizmetleri-sanayi-ve-ticaret-anonim-sirketi_ek_bogazici-yonetim-iskur-ilani-22-agustos-ilani-pdf.pdf
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı personel alacağını duyurdu!
Anadolubank personel alımı yapacağını duyurdu!
Kocaeli Darıca Kent İnşaat personel alımı yapacak...
Türkiye Belediyeler Birliği personel alımı yapacağını duyurdu!
KARDEMİR 160 personel alacağını duyurdu! Hangi kadrolara alım yapılcak?