Ibs Turkey Tesis Yönetim Hizmetleri Limited Şirketi kuruldu!
Ibs Turkey Tesis Yönetim Hizmetleri Limited Şirketi Sarıyer'de 1 milyon TL sermaye bedeli ile Hüseyin Eroğlu ve Yener Bolat ortaklığında kuruldu.
Ibs Turkey Tesis Yönetim Hizmetleri Limited Şirketi Sarıyer'de 1 milyon TL sermaye bedeli ile Hüseyin Eroğlu ve Yener Bolat ortaklığında kuruldu.
Ibs Turkey Tesis Yönetim Hizmetleri Limited Şirketi konusu:
Şirketin başlıca amaç ve faaliyet konuları şunlardır: a)Ticari ve meskun gayrimenkullerin, alışveriş merkezlerinin, fabrika ve endüstriyel tesislerin, her türlü özel ve tüzel nitelikli holding, şirket, tesis, banka, Finans kurumu, alışveriş merkezi, iş yerleri, turistik tesis, site, tatil köyü, kafeterya, hastane, üniversite, fakülte, akademi, yüksek okul, öğretim kurumları, depo, sağlık tesisleri, enerji santralleri, rafineleri, baraj, kara deniz ulaşım ve nakil vasıtaları, hava meydanları, limanlar, toplu konut alanları, metro, gar ve terminaller, spor karşılaşmaları, sahne gösterileri ve toplu gösterilerin yapıldığı alanlar ve yerler, yurtiçinde ve yurtdışındaki tüm özel ve resmi kuruluşların, belediyelerin, toplu konut ve sitelerin, sanayi ve tarım fabrikalarının, plaza ve iş merkezlerinin ve diğer tesis ve gayrimenkulleri yönetmek ve işletmek ve bununla bağlı olarak diğer tüm teknik, temizlik, mali ve veya altyapı hizmetlerini yerine getirmek, b)Kapalı ya da açık hava otoparkları dahil ve bunlarla sınırlı olmamak üzere her tür otopark işletmek ve yönetmek, c)Gayrimenkul alım satımı ile ilişkili her türlü acenta ve kiralama hizmetleri vermek. d)İnsan kaynakları danışmanlık hizmetleri vermek, personel işe alımı, personel eğitimi vermek ve dışarıdan almak, şirket stratejileri oluşturmak, şirket personeli iç yönetmeliğini tanzim etmek, personel performans değerlendirmeleri yapmak, personel kariyer planlamaları yapmak, yetkinlik modelleri oluşturmak, şirket kurumsal kimliği oluşturmak, şirket organizasyonlarını yeniden yapılandırmak, şirketlerin yemek, ulaşım, güvenlik gibi destek hizmetlerin satın alınmasında danışmanlık yapmak, bu hususta belgelendirme yapabilmek için teknoloji ve (know-how) ile lisanslar satın almak, anahtar teslimi yada bir bölümünü yapılacak sözleşmeler çerçevesinde gerçekleştirmek üzere projeler üstlenmek. e)Konusu ile ilgili teknik danışmanlık yapmak, gerektiğinde başkalarından teknik destek ve yardım almak, tesis yönetim işleri kapsamında her türlü bordrolama ve bordro yönetim işlerini yapmak f)Konut, mesken, toplu konutlarla ilgili site-apartman yönetim hizmetlerini yerine getirmek, Yıllık site veya binanın maliyet ve ödeme planını yapmak, Site veya apartman giderleriyle ilgili olarak istenildiğinde kullanılan orantılı ödeme planı yapmak, hizmet verilen sitelerde ortak giderlerle ilgili aidatların tahsilatını ve ilgili yerlere harcamasını yapmak, sitenin ortak ısınma gider planını yapmak, Sitelerde ve ortak yaşam alanını oluşturan yerlerin her türlü bakım onarımlarını yapmak yaptırmak, Sitelerde ve ortak yaşam alanını oluşturan yerlerin sakinleri tarafından talep edilecek diğer onarım ve benzeri hizmetleri yapmak g) Konusu ile ilgili olarak yerli ve yabancı gerçek ve tüzel kişilere danışmanlık yapmak, yaptırmak, yerli ve yabancı kuruluşlardan danışmanlık ve proje hizmetleri almak, site ve apartman yöneticiliği yapmak, yaptırmak, h) Toplu yapı Yöneticiliği hizmetinde bulunmak, Toplu yapı Yöneticiliklerine faaliyet konusu hizmetleri vermek, Toplu yapı Yöneticilikleri adına bankalarda hesap açmak, para yatırmak, para çekmek, lüzumlu harcamaları yapmak, çek karnesi talep etmek, çek ve senet keşide etmek, avukat tayin etmek, vekaletname vermek, vekaletten azil etmek, PTT, SSK, Belediye, Kaymakamlık, Valilik, Askeri Birlikler ve Jandarma Komutanlığı, Maliye, Emniyet Müdürlüğü, Elektrik Kurumu, İSKİ, İGDAŞ, Banka dahil olmak üzere bütün özel ve resmi kurumlarda toplu yapıyı temsil ve ilzam etmek. Sözleşmeler, abonman işlemleri yapmak, bunları imzalamak, İşletme Projesini tanzim, tadil etmek. Personel istihdam etmek, Toplu Yapı Yönetim Kurulunun belirleyeceği ve istihdam edeceği bazı personellerin sevk, idare ve yönetimini sağlamak, personel ücretlerini tayin ve tediye etmek, toplu yapıda görev yapacak personel ve ihtiyaç halinde istihdam edilebilecek diğer bütün personelin sözleşmelerini imzalamak veya imzalanan sözleşmeleri tadil etmek, görev şartlarını belirlemek, personellere ihtarname göndermek, ücret artışları ve fazla mesai ücretlerini takdir etmek, gerekli görmesi halinde sözleşmeleri feshetmek, kıdem ve ihbar tazminatlarını ödemek, her türlü hukuki işleri bizzat veya vekalet vereceği avukat ile takip etmek, kara nakil taşıt araçları ve iş makineleri iktisap etmek, Yöneticiliği adına tescil ettirmek, Yöneticiliği adına dava ve icra takipleri açmak ve bu maksatla Avukata vekaletname vermek Şirket, bu amaçlarını gerçekleştirmek üzere aşağıdaki faaliyetlerde bulunabilir: 1)Yurt içi ve yurtdışında dilediği yerden ve dilediği hakiki ve hükmi şahıstan menkul ve gayrimenkul mallar satın alabilir, kısmen veya tamamen satabilir, kiralayabilir, kiraya verebilir, kira sözleşmelerini tapuya şerh ettirebilir, trampa edebilir, gayrimenkuller üzerinde intifa, irtifak, sükna, kat irtifakı tesis ve fek ettirebilir, cins tashihi yaptırabilir, mükellefiyetli veya mükellefiyetsiz tasarruflarda bulunabilir, ihtiyaç fazlasını kısmen veya tamamen başka gerçek ya da tüzel kişilere satabilir, ifraz veya tevhid ettirebilir, parselasyon yaptırabilir, mevzuat uyarınca ayni ve gayri maddi haklarla ilgili her çeşit iltizami ve tasarruf işlemler yapabilir, 2)Yurtiçi ve yurtdışında marka, ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.