İnşaat sektöründe en büyük değişim kentsel dönüşüm!
ANGİAD Başkan Yardımcısı Mustafa Acar, Türkiye'de ciddi oranda bilinçli ve ne istediğini bilen bir tüketici profili oluştuğunu söyledi, "Özellikle inşaat sektöründe tüketicinin bu hassasiyetine göre hareket eden firmalar, kazanır" dedi...
ANGİAD Başkan Yardımcısı Mustafa Acar, Türkiye'de ciddi oranda bilinçli ve ne istediğini bilen bir tüketici profili oluştuğunu söyledi, "Özellikle inşaat sektöründe tüketicinin bu hassasiyetine göre hareket eden firmalar, kazanır" dedi.
ANKARA Genç İşadamları Derneği (ANGİAD) Başkan Yardımcısı Mustafa Acar, son 10 yılda Türkiye'nin olağanüstü bir değişim yaşadığını, ekonomik, sosyal ve kültürel yaşamının güçlendiğini kaydetti. Aynı zamanda Ankara merkezli Nuh Acar İnşaat Şirketi'nin Yönetim Kurulu Üyesi olan Acar, 2002 yılından bu yana neredeyse tüm sektörlerde yaşanan büyük değişim ve gelişimin baş döndürücü olduğunu vurguladı. Ekonomik ve siyasi istikrarın Türkiye'yi bugünlere getirdiğine işaret eden Acar, "Türkiye'de 2000'li yılların başından itibaren büyük bir değişim başladı. Sıkışan ekonomi, tüketme fırsatı bulamayan bir toplum ve daha önceki siyasi istikrarsızlıklardan ötürü yapılamayan yatırımlar artık çok geride kaldı. Ülkemizde yaşanan büyük değişim ve gelişim neredeyse tüm sektörlere pozitif yansıdı" dedi.
EN BÜYÜK DEĞİŞİM İNŞAATTA
Mustafa Acar, inşaat sektöründeki en büyük değişimin ise Kentsel Dönüşüm Projeleri ve hükümetin başlattığı diğer dev inşaat projeleriyle başladığına dikkati çekti. ANGİAD Başkan Yardımcısı Acar, "Kentsel Dönüşümü bir zorunluluk olarak görmekle birlikte buna bağlı olarak toplu taşımanın da ele alınmasını ve ikisinin bir bütün olarak hayata geçirilmesi gerektiğini düşünüyoruz" diye konuştu. Sadece inşaat sektöründe değil mal ve hizmet üreten tüm sektörlerin, tüketicilerin hassasiyetine göre hareket etmesi halinde ekonomik sıkıntı yaşanmayacağını da söyleyen Mustafa Acar, şöyle devam etti: tüketici hassasiyeti önemli "Bugün piyasalarda hakim olan ılımlı havanın yıl sonuna kadar hatta önümüzdeki yıl da devam etmesini, yatırımların büyük oranda artmasını bekliyoruz. Ama şunu da iyi görmek gerekir. Tüketici, eski tüketici değil. Türkiye'de inanılmaz derecede bilinçli ve ne istediğini bilen bir tüketici profili oluştu. Başta inşaat sektöründekiler olmak üzere firmalar da üretimlerinde bu hassasiyete göre hareket ederse, herhangi bir sıkıntı yaşamazlar" dedi.
Anadolu