23 / 12 / 2024

İnşaat sektöründe profesyonel satış ön plana çıktı!

İnşaat sektöründe profesyonel satış ön plana çıktı!

2008 'in ilk çeyreğinden itibaren küçülmeye başlayan inşaat sektörü, 2010 yılında toparlanmaya geçti ve 2010 yılının son iki çeyreğinde en hızlı büyüyen sektör olarak zirveye yerleşti. 2011 yılında ise sektörün beklentileri istikrarlı büyümeyi gösteriyor



2008 'in ilk çeyreğinden itibaren küçülmeye başlayan inşaat sektörü, 2010 yılında toparlanmaya geçti ve 2010 yılının son iki çeyreğinde en hızlı büyüyen sektör olarak zirveye yerleşti. 2011 yılında ise sektörün beklentileri istikrarlı büyümeyi gösteriyor. Bu yıl %8 ile %10 arasında büyüme göstermesi beklenen inşaat sektöründe rekabet koşulları sertleştikçe, inşaat firmaları ürettikleri kampanyalar ve projelerine kattıkları ek özelliklerle, tercih edilen olabilmek için birbirleri ile mücadele ediyorlar.
Zorlu rekabet koşullarında pazardaki yerini korumak ve/veya büyümek isteyen firmaların sadece konut üretiminde değil, satış ve pazarlama konusunda da uzmanlaşmaları gerekiyor.   Kaliteli üretilmiş olmasına rağmen, satış ve pazarlama organizasyonu doğru kurgulanmamış olan projeler hedefledikleri satış grafiğini yakalayamıyorlar. Doğru fiyat politikası, satış ekibinin yeterli donanıma sahip olması, pazarlama argümanlarının doğru seçilmesi, başarılı bir teslim süreci ve satış sonrası verilecek hizmetlere kadar tüm organizasyonun iyi planlanması ve yönetilmesi gerekiyor.

Sektörün ihtiyaç duyduğu bu konu üzerine bilimsel bir yaklaşımla eğilerek, satış ve pazarlama alanındaki uzmanlığını gayrimenkul konusunda geliştirmiş olan ‘m2 MARKETING ', inşaat firmalarına profesyonel anlamda gayrimenkul satış ve pazarlama hizmeti veriyor. Ülke ekonomisinin lokomotiflerinden olan inşaat sektörüne pazarlama ve satış anlamında katma değer oluşturmak amacıyla farklı bakış açıları sunan m2 MARKETING, konut projelerinin özelliklerine göre stratejiler geliştirerek, zorlu rakiplerinin arasında öne çıkmayı hedefleyen firmalara rekabet avantajı sağlıyor. Projelendirme sürecinden fiyatlandırma çalışmalarına, konsept ve satış ofisi kurgusundan kampanya modellemelerine kadar geniş bir yelpazede tüm detayları çözümlüyor.

İnşaat firmaları neden bu profesyonellerle çalışmaya başladı. çünkü bu profesyoneller;

•  Pazarlama ve satış alanında deneyip yanılarak edinilebilecek tecrübeleri inşaat firmasına önceden sunarak, zaman ve kaynak tasarrufu sağlıyorlar.
•  İnşaat firmasını, gereksiz ayrıntılardan ve konu İle İlgili sorunlardan uzak tutarak zaman ve enerji kazandırıyorlar. Bu sayede inşaat firmasının uzmanlık alanı olan imalata yönelmenizi sağlayarak, üretim hızı ve kalitesinin artmasına yardımcı oluyorlar.
•  Profesyonel kadrosu ve hizmet anlayışıyla inşaat firmasının müşterilerine kusursuz hizmet vererek müşteri memnuniyetinin   ve sadakatinin oluşmasını sağlıyorlar.
•  Son kararlar inşaat firması tarafından verilmek üzere, tüm satış ve pazarlama sürecini aktif olarak yürütüyorlar. Düzenli raporlamalar ve ölçümlemelerle kontrol edilebilir bir sistem sunuyorlar.


Geri Dön