Isıcam Sinerji ve Isıcam Konfor kampanya başlattı!
Trakya Cam Sanayii A.Ş’nin, PVC doğrama firmalarına yönelik başlattığı “1 sat 2 kazan” kampanyası kapsamında, nisan-mayıs aylarında Isıcam Sinerji ve Isıcam Konfor alımı yapan firmalar, aldıkları her metrekare başına 2 TL prim kazanacak...
Pencerelerde doğru cam kullanımını yaygınlaştırarak, ekonomide ve enerji tüketiminde tasarrufu artırmayı amaçlayan Trakya Cam Sanayii A.Ş., bu hedefe ulaşmak için tüketicinin yanı sıra PVC doğrama firmalarına yönelik kampanyalar da düzenliyor.
Trakya Cam Sanayii A.Ş’nin, Türkiye’deki PVC doğrama firmalarına yönelik başlattığı “1 sat 2 kazan” kampanya kapsamında, nisan-mayıs aylarında Isıcam Sinerji ve Isıcam Konfor ürünlerinden alım yapan firmalar aldıkları her metrekare başına 2 TL prim kazanacak.
Firmalar, kampanyaya, pencere yenileme sektörüne yönelik olarak Isıcam Sinerji ve Isıcam Konfor ürünlerinin kullanımını teşvik eden tüm PVC doğrama markalarıyla katılabilecekler. Egepen, Fıratpen, Gedizpen, Kompen, Pimapen, Winhouse ve Winsa markaları da kampanyaya destekleyen firmalar arasında yer alıyor.
Trakya Cam Sanayii A.Ş, ile sözleşme yapan PVC doğrama markalarının üretici/satıcı (tali) bayileri kampanyadan yararlanabilecek.
Üretici/satıcı (tali) bayilerin bu primi alabilmeleri için www.isicam.com.tr web sitesinin ilgili bölümüne giriş yapmaları ve ısıcam yetkili üreticilerinden aldıkları fatura kopyalarını PVC doğrama markalarının genel merkezleri aracılığıyla Trakya Cam’a göndermeleri gerekiyor.
Trakya Cam Sanayii A.Ş. tarafından yapılan araştırmalara göre, Türkiye’de kullanılan toplam enerjinin üçte biri binalarda tüketiliyor. Binalardaki ısı kayıplarının yüzde 30’u ise pencerelerden gerçekleşiyor. Türkiye’deki konut ve işyerlerinde doğru doğrama ve camların kullanılması durumunda ise yılda 3,6 milyar dolarlık tasarruf yapılma imkânı doğuyor.
Daha düşük enerji tüketimi doğaya bırakılan karbondioksit emisyonunun azalmasını sağlayarak, gelecek kuşaklara daha temiz bir dünya bırakılmasına önemli katkı sağlıyor.