Isıcam Sinerji Haberi
Pencerelerde doğru cam kullanımını yaygınlaştırarak, ekonomide ve enerji tüketiminde tasarrufu artırmayı amaçlayan Trakya Cam Sanayii A.Ş., bu hedefe ulaşmak için tüketicinin yanı sıra PVC doğrama firmalarına yönelik kampanyalar da düzenliyor.
Trakya Cam Sanayii A.Ş’nin, Türkiye’deki PVC doğrama firmalarına yönelik başlattığı “1 sat 2 kazan” kampanya kapsamında, nisan-mayıs aylarında Isıcam Sinerji ve Isıcam Konfor ürünlerinden alım yapan firmalar aldıkları her metrekare başına 2 TL prim kazanacak.
Firmalar, kampanyaya, pencere yenileme sektörüne yönelik olarak Isıcam Sinerji ve Isıcam Konfor ürünlerinin kullanımını teşvik eden tüm PVC doğrama markalarıyla katılabilecekler. Egepen, Fıratpen, Gedizpen, Kompen, Pimapen, Winhouse ve Winsa markaları da kampanyaya destekleyen firmalar arasında yer alıyor.
Trakya Cam Sanayii A.Ş, ile sözleşme yapan PVC doğrama markalarının üretici/satıcı (tali) bayileri kampanyadan yararlanabilecek.
Üretici/satıcı (tali) bayilerin bu primi alabilmeleri...