İstanbul Shopping Fest yönetimi değişti!
Önümüzdeki yıl 6-28 Haziran tarihleri arasında 5’incisi düzenlenecek olan İstanbul Shopping Fest’te (İSF) yönetim değişti. Füsun Tavus’tan boşalan İSF Genel Müdürlüğü koltuğuna Hicran Özbük getirildi.
Önümüzdeki yıl 6-28 Haziran tarihleri arasında 5’incisi düzenlenecek olan İstanbul Shopping Fest’te (İSF) yönetim değişti.
Füsun Tavus’tan boşalan İSF Genel Müdürlüğü koltuğuna Hicran Özbük getirildi. Ankara doğumlu olan Hicran Özbük, İstanbul Üniversitesi Jeofizik Mühendisliği’nden 95 yılında mezun olmuş. Özbük, AB üyelik sürecini ve bu sürecin Türkiye ekonomisi üzerindeki etkilerini değerlendirmek adına, 2006-2008 yılları arasında ODTÜ’de İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Avrupa Entegrasyonu Yüksek Lisans Programı’nı tamamlamış.
1995 yılında girdiği iş hayatında, İstanbul, Newyork ve Taşkent gibi farklı coğrafi ve sosyokültürel başkentlerde tekstil-moda, ilaç ve lojistik sektörlerinde üst düzey yönetici olarak görevlerde bulunan Özbük aynı zamanda, yönetici koçluğu, kariyer koçluğu ve yaşam koçluğu alanlarında da eğitimler veriyor.
NLP uzmanı...
Özbük ayrıca, Kadir Has Üniversitesi’nde Eğitmen Koçluk, NLP Master Practitioner, Nish Coaching’de Yönetici Koçluğu, Yaratıcı Drama, Access The Bars eğitimlerini tamamlamış. İş yaşamındaki tecrübelerini, kişisel gelişim, bilgi ve deneyimlerle birleştirerek eğitimler veren Özbük, Bilimsel Rüya Analizi yapmaya yetkin olduğunu gösteren sertifikaya da sahip.
SİMİTÇİDEN AVM’YE...
Shopping Fest enerjisinin bu yıl caddedeki simitçiden en lüks AVM’ye, taksiciden eğlence ve konaklama sektörüne kadar çok geniş bir alana yayılacağını belirten İbrahim Çağlar, “İstanbul’un marka kimliğini güçlendirmek yolunda büyük adımlar atacağız. Festivalin oluşturduğu alışveriş rüzgârı dünyanın en büyük alışveriş başkentlerinden biri olmayı hedefleyen İstanbul’a değer katacak” dedi.
‘Daha fazla katılım daha fazla gelir...’
İTO Başkanı İbrahim Çağlar, festivalin 2014 yılında ortaklık yapısı ve platform başkanı değişikliği ile daha da güçlendiğini söyleyerek, “İstanbul Shopping Fest’in sadece AVM’ler için yapılan bir festival olduğu şeklindeki yanlış algıdan uzaklaşıldı” dedi.
Çağlar, “Perakende sektörünün önde gelen markaları ve seyahat acenteleri ile bir araya gelinerek İSF 2015 stratejisi oluşturulmaya başlandı” diye konuştu. Önümüzdeki yıl festivalden, geçen yıllara oranla daha fazla katılım ve ciro hedeflediklerini ifade eden Çağlar, şöyle devam etti: “Birlikte, tüm şehri içine alan bir katma değer oluşturacağız. Festivalin daha hareketli ve canlı geçmesi için tüm İstanbulluların desteğine ihtiyacımız var. 2015 için ilk hedefimiz yurtdışındaki etkinliklerle, festivalin çok daha geniş kitlelere tanıtılması olacak.”
Eylem Türk-Milliyet