İstanbul Shopping Fest Haberi
Bu yıl akıncısı düzenlenen Türkiye’nin en büyük turizm, alışveriş ve kentsel markalaştırma projesi İstanbul Shopping Fest (ISF), turistlerin yanı sıra yerli tüketicinin de markajına girdi. Yıllar içerisinde yerli tüketicinin de alışveriş davranışlarında önemli değişiklikler gözlemlediklerini belirten İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı ve İstanbul Shopping Fest icra Kurulu Başkanı İbrahim Çağlar, yerli müşterinin ISF tarihlerinde alışveriş yapma oranının giderek yükseldiğini söylüyor. 2013’te yüzde 66,3, 2014’te yüzde 76 olan bu rakam 2015’te ise yüzde 84,6’ya ulaşmış durumda. 2013’te ortalama 3,1 değişik ürün veya hizmet satın alan yerli müşteriler, 2014’te 2,7 parça, 2015’te ise 3,7 parça alışveriş yaptı.
ALIŞVERİŞ SEPETİ BÜYÜDÜ
İbrahim Çağlar, beş yıl önce sıfır noktasından başlayan bu geleneğin artık hem İstanbullular hem de alışveriş turizmini takip eden yabancılar için heyecanla beklenir...