23 / 12 / 2024

JETHAT ile emlak ofisleri müşteri toplayacak!

JETHAT ile emlak ofisleri müşteri toplayacak!

Yeni nesil emlak bulma sitesi Emlakjet.com, JETHAT ile sektörde ilk ve tek “dijital sekreter” hizmetini sunuyor. JETHAT ile emlak danışmanlarının müşteri kaçırmasını önleniyor.



Yeni nesil emlak bulma sitesi Emlakjet.com, dijital bir CRM altyapısıyla birlikte sunduğu JETHAT ile sektörde ilk ve tek “dijital sekreter” hizmetini sunuyor. Emlak danışmanlarının müşteri kaçırmasını önleyen JETHAT’tan yararlanan emlak ofisleri, danışmanlarına verilen bir sanal numara üzerinden gelen çağrıları kendi panellerinde görerek arayan müşteri numarasını listeleyebiliyor. Böylece bir yandan cevapsız çağrılar kolaylıkla takip edilerek müşterilere hızla geri dönüş yapılması ve satış fırsatlarının kaçırılmaması sağlanırken diğer yandan danışmanların performansı yakından izlenebiliyor.


Emlakjet.com üyesi emlak ofislerinin sayısı 2’ye katlandı

Konut almayı ya da kiralamayı düşünenler geçen 1 yıl içinde Emlakjet.com üyesi emlak ofislerinin telefonlarını JETHAT aracılığıyla 2 milyona yakın kez çaldırdı. Aynı dönemde üye emlak ofislerinin sayısını 2’ye katlayan Emlakjet.com’un bu başarısında iş ortaklarına sunduğu özelleştirilmiş deneyim, ihtiyaca yönelik teknolojinin etkin kullanımı ve avantajlı paketler kadar JETHAT hizmetinin cazibesi de etkili oldu. Hizmetten yararlanan emlak ofisleri potansiyel müşterileri kaçırmamanın ve ulaşılamadıkları durumlarda da müşterilere hızla geri dönmenin satış ve verimlilikteki artışını somut olarak deneyimledi.


“Müşteri portföyünü yönetmenin en sağlıklı yolu”

JETHAT’ın yakaladığı potansiyeli değerlendiren Emlakjet.com Genel Müdürü Gizem Moral Kunter, Emlakjet.com olarak sektörün önemli oyuncuları olan emlak ofisleri ve proje firmalarının işlerini kolaylaştıran ve bu şekilde sektöre katma değer yaratan bir teknolojik altyapı oluşturduklarını belirterek, şunları kaydetti:


“Emlak ofislerinin iş yapış süreçlerini kolaylaştırmak, daha hızlı kazanç elde etmelerini sağlamak, verimliliklerini artırmak için bu teknolojik altyapıyı geniş saha ve müşteri hizmetleri ekibimizle destekliyoruz. İş ortaklarımızla sürekli temas halinde kalarak ihtiyaç ve beklentilerini en doğru şekilde tespit ediyor ve bunlara uygun çözümler geliştiriyoruz. Bugün sektör her üretilenin satılmadığı ve rekabetin yoğun olduğu bir dönemden geçiyor. Satışta hızlı olmak, yeni müşteri kazanmak ve en önemlisi müşteri portföylerini sağlıklı biçimde yönetmek her zamankinden daha kritik hale geldi.

Gayrimenkule bir ürün değil, hizmet olarak yaklaşmak ve en son teknolojik gelişmeleri verilen tüm hizmetlere doğal biçimde entegre etmek, artık bugünün ve önümüzdeki dönemin en büyük gerekliliği... Ayrıca kendi verilerimizden de biliyoruz ki iş ortaklarımız işlerinin yoğunluğu, müşterileri ile dışarda olmaları ya da mesai saatleri dışındaki saatlerde gelen telefonlar nedeniyle her 2 aramadan 1’ini kaçırabiliyor. Tam da bu nedenle en önemli iş ortağımız olan emlak ofisleri ve gayrimenkul danışmanlarının müşterilerine zamanında geri dönüş yapmasını ve işlerini kolayca yönetebilmesini sağlayan, sektördeki ilk ve tek dijital sekreter hizmeti JETHAT çok büyük ilgi gördü. Önümüzdeki dönemde bu hizmete olan talebin artarak devam edeceğini öngörüyoruz.”


Proje firmaları da aramalarını JETHAT’la yönetebiliyor

Emlakjet.com emlak ofislerinin yanı sıra proje firmalarına da JETHAT hizmeti sunuyor. Türkiye’nin en gözde projeleriyle ilgili detaylı bilgilerin bulunduğu “Projeler” bölümünde herkes ihtiyacına uygun projeler hakkında merak ettiklerini bir arada bulabiliyor. Yalnızca proje ismini, firmayı ya da semt adını yazarak aradıkları projelere ulaşan müşteriler burada sunulan JETHAT numarasıyla proje geliştiricisiyle anında iletişime geçebiliyor. Proje firmaları ise kendilerine sunulan özel telefon numarası ile gelen aramaların analizlerini yapabiliyor, müşteri portföylerini etkin şekilde yönetebiliyor.


Geri Dön