Jumeirah Group ikinci oteli için Bodrum'u seçti!
Dubai Holding’in lüks otelmarkası Jumeirah Group, Pera Palace Hotel Jumeirah’tan sonra Türkiye’deki ikinci otelini Bodrum’da hizmete aldı otel markası aldı.
Dubai Holding’in lüks otel firması Jumeirah Grup, Pera Palace Hotel Jumeirah’tan sonra Türkiye’deki ikinci otelini Bodrum Zeytinlikahve’de açtı. 110 bin metrekarelik alana kurulan otelde geleneksel saray mimarisi konseptiyle tasarlanan 135 oda ve 57 adet lüks villa yer alıyor. Altın varaklı kubbeye sahip ana binada 56 grand ve premium suit bulunuyor. 110 bin metrekarelik bir alan üzerine kurulan Jumeirah Bodrum Palace, çeşitli restoranlar, salonlar ve barlar, 12 bakım odası bulunan Talise Spa, lüks hamam, tam donanımlı bir fitness merkezi, Kids Castle oyun merkezi, dünyanın önde gelen markalarının mağazaları mevcut. Jumeirah Bodrum Palace’ın en ilgi çekici bölümlerinden biri ise deniz görüntüsü ile 2 bin metrekarelik alana yayılan “Saray” ve her biri bir ensuite ve jakuzi içeren 6 gösterişli yatak odası. Ayrıca Saray içerisinde, deniz suyu tesisatına sahip özel bir kapalı ve açık yüzme havuzu, sadece Saray misafirlerine özel iskele, geleneksel bir Türk hamamı ve sauna içeriyor. Misafirlere ayrıca 24 saat boyunca tahsis edilen butler hizmeti de sunuluyor. Jumeirah Group Başkanı ve Group CEO’su Gerald Lawless, Jumeirah Bodrum Palace’ın, yılda 4,5 milyondan fazla turist ağırlayan Bodrum’a yeni bir soluk getirmek istediklerini söyledi. Dünyanın en lüks otel yönetim grubu olan Jumeirah Grup olarak, Londra, Frankfurt ve Roma’dan sonra Türkiye’de ilk kez Pera Palace Hotel Jumeirah ile faaliyete başladıklarını hatırlatan Lawless, Bodrum’un Jumeirah’ın Türkiye’deki marka varlığının büyümesi açısından önemli bir stratejik hamle olduğuna dikkat çekti.
Bünyelerinde Jumeirah Restaurant Group’un (JRG) da bulunduğunu kaydeden Lawless, Dubai’de noodle evlerinin çoğunu kendilerinin işlettiğini, Dubai dışındakilerin çoğunun ise bayilik olduğunu belirterek “Yani üçüncü taraf bir yatırımcı restoranı, bizim şartnamelerimize göre kiralar ve işletir. Uygun bir Türk restoran işletmecisi bulduğumuzda Türkiye’de de aynı modeli uygulamamamız için herhangi bir neden yok” dedi.
Jumeirah Bodrum Palace olarak, henüz hizmete girmeden Körfez, Rusya, BDT, Avrupa ülkelerinden rezervasyon aldıklarını belirten Jumeirah Bodrum Palace’ın Genel MüdürüMete Atakuman, “Özellikle uzun dönemli villalarımız çok rağbet görüyor. Jumeirah Bodrum Palace olarak Kazakistan, Azerbaycan, Rusya, Özbekistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan’dan turist bekliyoruz. Hedefimiz haziran ayının ortasından itibaren yüzde 90 oranında doluluğa ulaşmak ve 2016 yılında Bodrum turizminin en fazla tercih edilen tesisi olmak” diye konuştu.
İstanbul'da Venu açma hazırlığı yapıyor
Jumeirah Group Başkanı ve Group CEO'su Gerald Lawless, ikinci otel markaları Venu’nün de çağdaş yaşam tarzı markası olarak son derece popüler olacağını söyledi. Lawless “İstanbul, milyonlarca nüfusu olan dev bir şehir ve bu nedenle burada bir Venu açmak için önümüzde büyük bir fırsat var. Şehrin ruhu Venu ile birbirine son derece uyumlu, dolayısıyla İstanbul’da varlık göstermemek için önümüzde hiçbir neden yok. Konaklama ve perakende liderleri için gıda ve meşrubat işinde bir hareketlilik söz konusu” diye konuştu.
Dünya