Kabataş Transfer Merkezi inşaatı başlıyor!
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, ulaşım sistemlerini entegre hale getirecek çok önemli bir projeye daha imza atıyor. Başkan Kadir Topbaş’ın talimatıyla gerçekleştirilen “Kabataş Meydan Düzenlemesi Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı” 28 Temmuz’da başlıyor.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, ulaşım sistemlerini entegre hale getirecek çok önemli bir projeye daha imza atıyor…
Başkan Kadir Topbaş’ın talimatıyla gerçekleştirilen “Kabataş Meydan Düzenlemesi Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı” 28 Temmuz’da başlıyor.
Kabataş Meydanı’nda raylı sistem, deniz ve karayolu ulaşımı entegre oluyor.
Proje çerçevesinde;
- 83 bin metrekarelik bir alanda yayalaştırılmış yeni bir meydan düzenlemesi yapılıyor.
- Vapur, deniz otobüsü ve motor iskeleleri yenileniyor.
- Dolmabahçe-Fındıklı arasındaki trafiği yeraltına alınıyor.
- Meydan altında müze, sergi salonları ve otopark inşa ediliyor.
DENİZ ULAŞIMI BAŞKA İSKELELERDEN SAĞLANACAK
Kabataş Transfer Merkezi inşaatı tüm anıt eserler ve ağaçlar korunarak, Arkeoloji müzesi denetiminde gerçekleştirilecek. İstanbul ulaşımının düğümünü çözecek en önemli projelerden biri olan Kabataş Transfer Merkezi’nin geniş kapsamlı inşaat çalışması nedeniyle, 28 Temmuz 2016 Perşembe gününden itibaren Kabataş’taki vapur, motor ve deniz otobüsü iskeleleri bir süre başka iskelelerden hizmet verecek.
Kabataş İskelesi’nden yapılan seferler 28 Temmuz 2016 itibariyle aşağıdaki iskelelerden gerçekleştirilecek:
ŞEHİR HATLARI: Kadıköy-Kabataş, Kabataş-Adalar ve uğramalı Boğaz seferleri Beşiktaş ile Eminönü (Katip Çelebi) İskelesi’nden,
İDO: Kadıköy-Kabataş, Kabataş-Adalar seferleri Beşiktaş ve Yenikapı İskelesi’nden,
DENTUR: Kabataş-Üsküdar seferleri Karaköy İskelesi’nden,
BUDO: Kabataş-Bursa seferleri Karaköy Eski İDO İskelesi’nden sağlanacak.
ÜSKÜDAR-KABATAŞ YAYA TÜNELİ DE ENTEGRE OLACAK
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş’ın “Ustalık döneminin en önemli eserlerinden biri” olarak açıkladığı Üsküdar ile Kabataş’ı denizin altından bağlayacak yaya tüneli projesi de yeni meydanda diğer ulaşım sistemlerine entegre olacak.
RAYLI SİSTEMLER KABATAŞ’TA ENTEGRE OLUYOR
Öte yandan; Kabataş’tan başlayan Beşiktaş, Mecidiyeköy, Kağıthane ve Alibeyköy üzerinden Mahmutbey’e oradan da İkitelli, Bahçeşehir, Esenyurt’a kadar uzanacak metro hatları Kabataş’ta entegre olacak.
Mahmutbey Metrosu Kabataş’tan Karaköy ve Unkapanı Köprüsü’ne kadar uzatılacak.
Proje ihalesi yapılan 18 kilometrelik Beykoz-Üsküdar Metrosu Üsküdar’da Marmaray ile Kabataş’a entegre olacak.
Proje ihalesi yapılan 18,4 kilometrelik Sarıyer-Beşiktaş Metrosu Kabataş’a uzanacak.
Darüşşafaka-Yenikapı Hattı’nın Taksim-Kabataş Füniküleri ile Kabataş’a entegrasyonu da devam edecek.
İstanbullular; yayalaştırılmış yeni Kabataş Meydanı sayesinde İstanbul’un her noktasına raylı sistem ve deniz ulaşımıyla hızlı ve konforlu bir şekilde seyahat edebilecek.
İBB
Bu haber Güneş Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kabataş'ta süren inşaat çalışması ile ilgili bir açıklama yayınladı. Çalışmanın ulaşım sistemlerini entegre hale getirecek bir çalışma olduğunu belirten İBB şunlara değindi:
"İstanbul Büyükşehir Belediyesi, ulaşım sistemlerini entegre hale getirecek çok önemli bir projeye daha imza atıyor. Başkan Kadir Topbaş'ın talimatıyla gerçekleştirilen Kabataş Meydan Düzenlemesi Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı 28 Temmuz'da başlıyor. Kabataş Meydanında raylı sistem, deniz ve karayolu ulaşımı entegre oluyor. Proje çerçevesinde; 83 bin metrekarelik bir alanda yayalaştırılmış yeni bir meydan düzenlemesi yapılıyor. Vapur, deniz otobüsü ve motor iskeleleri yenileniyor. Dolmabahçe-Fındıklı arasındaki trafiği yer altına alınıyor. Meydan altında müze, sergi salonları ve otopark inşa ediliyor. "
Deniz ulaşımı başka iskelelerden sağlanacak
Kabataş Transfer Merkezi inşaatı tüm anıt eserler ve ağaçlar korunarak, Arkeoloji müzesi denetiminde gerçekleştirilecek. İstanbul ulaşımının düğümünü çözecek en önemli projelerden biri olan Kabataş Transfer Merkezinin geniş kapsamlı inşaat çalışması nedeniyle, 28 Temmuz 2016 Perşembe gününden itibaren Kabataş'taki vapur, motor ve deniz otobüsü iskeleleri bir süre başka iskelelerden hizmet verecek.
Kabataş İskelesinden yapılan seferler 28 Temmuz 2016 itibariyle aşağıdaki iskelelerden gerçekleştirilecek:
ŞEHİR HATLARI: Kadıköy-Kabataş, Kabataş-Adalar ve uğramalı Boğaz seferleri Beşiktaş ile Eminönü (Katip Çelebi) İskelesinden,
İDO: Kadıköy-Kabataş, Kabataş-Adalar seferleri Beşiktaş ve Yenikapı İskelesinden,
DENTUR: Kabataş-Üsküdar seferleri Karaköy İskelesinden,
BUDO: Kabataş-Bursa seferleri Karaköy Eski İDO İskelesinden sağlanacak.
Güneş
Haber Anadolu Ajansı'nda şöyle yer aldı
"Kabataş Meydan Düzenlemesi Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı" nedeniyle 28 Temmuz Perşembe gününden itibaren Kabataş'taki vapur, motor ve deniz otobüsü iskeleleri bir süre başka iskelelerden hizmet verecek.
İstanbul Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Kabataş Meydanı'nda raylı sistem, deniz ve karayolu ulaşımı entegre olacak.
Proje çerçevesinde, 83 bin metrekarelik alanda yayalaştırılmış yeni bir meydan düzenlemesi yapılacak ayrıca, vapur, deniz otobüsü ve motor iskeleleri yenilenecek, Dolmabahçe-Fındıklı arasındaki trafik yer altına alınacak.
Kabataş Transfer Merkezi inşaatı tüm anıt eserler ve ağaçlar korunarak, arkeoloji müzesi denetiminde gerçekleştirilecek. Çalışmalar nedeniyle, 28 Temmuz Perşembe gününden itibaren Kabataş'taki vapur, motor ve deniz otobüsü iskelelerinden yapılan seferler şöyle gerçekleştirilecek:
"Şehir Hatları: Kadıköy-Kabataş, Kabataş-Adalar ve uğramalı Boğaz seferleri Beşiktaş ile Eminönü (Katip Çelebi) İskelesi’nden, İstanbul Deniz Otobüsü: Kadıköy-Kabataş, Kabataş-Adalar seferleri Beşiktaş ve Yenikapı İskelesi'nden, Dentur: Kabataş-Üsküdar seferleri Karaköy İskelesi’nden, Bursa Deniz Otobüsleri İşletmesi: Kabataş-Bursa seferleri Karaköy eski İDO İskelesi'nden sağlanacak."
Proje kapsamında, Üsküdar ile Kabataş’ı denizin altından bağlayacak yaya tüneli meydanda diğer ulaşım sistemlerine entegre olacak.
Ayrıca Kabataş'tan başlayan Beşiktaş, Mecidiyeköy, Kağıthane ve Alibeyköy üzerinden Mahmutbey'e oradan da İkitelli, Bahçeşehir, Esenyurt'a kadar uzanacak metro hatları Kabataş’ta entegre edilecek, Mahmutbey Metrosu Kabataş'tan Karaköy ve Unkapanı Köprüsü'ne kadar uzatılacak.
İhalesi yapılan 18 kilometrelik Beykoz-Üsküdar Metrosu Üsküdar’da Marmaray ile Kabataş’a entegre olacak, 18,4 kilometrelik Sarıyer-Beşiktaş Metrosu Kabataş'a uzanacak.
Darüşşafaka-Yenikapı Hattı'nın Taksim-Kabataş Füniküleri ile Kabataş'a entegrasyonu da devam edecek.
AA
Haber Sözcü Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kabataş'ta süren inşaat çalışması ile ilgili bir açıklama yayınladı. Belediye tarafından yapılan açıklamada şöyle denildi;
“İstanbul Büyükşehir Belediyesi, ulaşım sistemlerini entegre hale getirecek çok önemli bir projeye daha imza atıyor… Başkan Kadir Topbaş'ın talimatıyla gerçekleştirilen “Kabataş Meydan Düzenlemesi Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı” 28 Temmuz'da başlıyor. Kabataş Meydanı'nda raylı sistem, deniz ve karayolu ulaşımı entegre oluyor. Proje çerçevesinde;83 bin metrekarelik bir alanda yayalaştırılmış yeni bir meydan düzenlemesi yapılıyor. Vapur, deniz otobüsü ve motor iskeleleri yenileniyor. Dolmabahçe-Fındıklı arasındaki trafiği yer altına alınıyor. Meydan altında müze, sergi salonları ve otopark inşa ediliyor.
DENİZ ULAŞIMI BAŞKA İSKELELERDEN SAĞLANACAK
Kabataş Transfer Merkezi inşaatı tüm anıt eserler ve ağaçlar korunarak, Arkeoloji müzesi denetiminde gerçekleştirilecek. İstanbul ulaşımının düğümünü çözecek en önemli projelerden biri olan Kabataş Transfer Merkezi'nin geniş kapsamlı inşaat çalışması nedeniyle, 28 Temmuz 2016 Perşembe gününden itibaren Kabataş'taki vapur, motor ve deniz otobüsü iskeleleri bir süre başka iskelelerden hizmet verecek.
Kabataş İskelesi'nden yapılan seferler 28 Temmuz 2016 itibariyle aşağıdaki iskelelerden gerçekleştirilecek:ŞEHİR HATLARI: Kadıköy-Kabataş, Kabataş-Adalar ve uğramalı Boğaz seferleri Beşiktaş ile Eminönü (Katip Çelebi) İskelesi'nden,İDO: Kadıköy-Kabataş, Kabataş-Adalar seferleri Beşiktaş ve Yenikapı İskelesi'nden,DENTUR: Kabataş-Üsküdar seferleri Karaköy İskelesi'nden,BUDO: Kabataş-Bursa seferleri Karaköy Eski İDO İskelesi'nden sağlanacak.
ÜSKÜDAR-KABATAŞ YAYA TÜNELİ DE ENTEGRE OLACAK
Kadir Topbaş'ın açıkladığı Üsküdar ile Kabataş'ı denizin altından bağlayacak yaya tüneli projesi de yeni meydanda diğer ulaşım sistemlerine entegre olacak.
RAYLI SİSTEMLER KABATAŞ'TA ENTEGRE OLACAK
Öte yandan; Kabataş'tan başlayan Beşiktaş, Mecidiyeköy, Kağıthane ve Alibeyköy üzerinden Mahmutbey'e oradan da İkitelli, Bahçeşehir, Esenyurt'a kadar uzanacak metro hatları Kabataş'ta entegre olacak.
Mahmutbey Metrosu Kabataş'tan Karaköy ve Unkapanı Köprüsü'ne kadar uzatılacak.Proje ihalesi yapılan 18 kilometrelik Beykoz-Üsküdar Metrosu Üsküdar'da Marmaray ile Kabataş'a entegre olacak.
Proje ihalesi yapılan 18,4 kilometrelik Sarıyer-Beşiktaş Metrosu Kabataş'a uzanacak.Darüşşafaka-Yenikapı Hattı'nın Taksim-Kabataş Füniküleri ile Kabataş'a entegrasyonu da devam edecek.
Sözcü
Haber Dünya Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
"Kabataş Meydan Düzenlemesi Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı" 28 Temmuz Perşembe günü başlayacak.
"Kabataş Meydan Düzenlemesi Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı" nedeniyle 28 Temmuz Perşembe gününden itibaren Kabataş'taki vapur, motor ve deniz otobüsü iskeleleri bir süre başka iskelelerden hizmet verecek.
İstanbul Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Kabataş Meydanı'nda raylı sistem, deniz ve karayolu ulaşımı entegre olacak.
Proje çerçevesinde, 83 bin metrekarelik alanda yayalaştırılmış yeni bir meydan düzenlemesi yapılacak ayrıca, vapur, deniz otobüsü ve motor iskeleleri yenilenecek, Dolmabahçe-Fındıklı arasındaki trafik yer altına alınacak.
Kabataş Transfer Merkezi inşaatı tüm anıt eserler ve ağaçlar korunarak, arkeoloji müzesi denetiminde gerçekleştirilecek. Çalışmalar nedeniyle, 28 Temmuz Perşembe gününden itibaren Kabataş'taki vapur, motor ve deniz otobüsü iskelelerinden yapılan seferler şöyle gerçekleştirilecek:
"Şehir Hatları: Kadıköy-Kabataş, Kabataş-Adalar ve uğramalı Boğaz seferleri Beşiktaş ile Eminönü (Katip Çelebi) İskelesi’nden, İstanbul Deniz Otobüsü: Kadıköy-Kabataş, Kabataş-Adalar seferleri Beşiktaş ve Yenikapı İskelesi'nden, Dentur: Kabataş-Üsküdar seferleri Karaköy İskelesi’nden, Bursa Deniz Otobüsleri İşletmesi: Kabataş-Bursa seferleri Karaköy eski İDO İskelesi'nden sağlanacak."
Proje kapsamında, Üsküdar ile Kabataş’ı denizin altından bağlayacak yaya tüneli meydanda diğer ulaşım sistemlerine entegre olacak.
Ayrıca Kabataş'tan başlayan Beşiktaş, Mecidiyeköy, Kağıthane ve Alibeyköy üzerinden Mahmutbey'e oradan da İkitelli, Bahçeşehir, Esenyurt'a kadar uzanacak metro hatları Kabataş’ta entegre edilecek, Mahmutbey Metrosu Kabataş'tan Karaköy ve Unkapanı Köprüsü'ne kadar uzatılacak.
Dünya
Haber Zaman Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı ;
İstanbul'un iki yakasını yürüyerek geçmeye imkan tanıyacak Kabataş-Üsküdar 'Martı' Yaya Tüneli'nin inşası 28 Temmuz'da başlıyor. Kabataş'ta kara, deniz ve raylı ulaşımı entegre etmek amacı ile yapılacak projenin iskele ve meydan düzenlemesi kapsamında mimari tasarımı 'kanat çırpan dev martı' şeklinde olacak. Proje tamamlandığında ise Kabataş, İstanbul ulaşımının merkezi haline gelecek. Kabataş İskelesi'nden başlayacak proje sebebi ile bölgenin 28 Temmuz'dan itibaren deniz ve kara trafiğine kapatılacağı da dev afişlerle duyuruldu.
AVRUPA VE ANADOLU'YU BAĞLAYACAK
İstanbul'da kara ve deniz taşımacılığının kilit noktalarından Kabataş'ta, Bursa, Adalar ile Kadıköy gibi noktalara sefer yapan vapurların yanaştığı çok sayıda iskele de bulunuyor. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'ın 'ustalık döneminin en önemli eserlerinden biri' olarak tanımladığı Üsküdar ile Kabataş arasında denizin altından ilerleyerek Avrupa ve Anadolu yakalarını bağlayacak yaya tüneli projesi, yeni meydanda diğer ulaşım sistemlerine entegre olacak.
83 BİN METREKARE MEYDAN OLACAK
İstanbul Büyükşehir'in ilanında "Kabataş Meydanı'nı yeniden düzenliyoruz. İskeleleri yeniliyoruz. Raylı, kara ve deniz ulaşımını entegre ediyoruz. Kabataş-Üsküdar arasına denizaltı yaya tüneli yapıyoruz." ifadeleri yer aldı. Vatandaşların geniş bilgi almak için '(153) Beyaz Masa'yı arayabileceği de vurgulandı. Projenin çalışmaları tamamlandığında Kabataş, 83 bin metrekarelik meydana kavuşacak. Yaya geçişleri yeraltına inecek. Kanat çırpan martı şeklindeki aktarma merkezi ise Kabataş Bezm-i Âlem Valide Sultan Camii'ne bitişik Kabataş balıkçı barınağını da içerisine alacak. Proje kapsamındaki çevre düzenlemesi bittiğinde ise Kabataş, İstanbul'un ulaşımda en büyük entegrasyon merkezi haline gelmiş olacak.
DİREKT GEÇİŞLERİ SAĞLAYACAK
İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin dev projesi olan 'Martı' Yaya Tüneli projesi, tasarımı bağlamında birçok ayaktan oluşacak. Raylı sistem ile kara ve deniz ulaşımı, Kabataş'ta birbirine bağlanacak. Şöyle ki: Kabataş'tan başlayan Beşiktaş, Mecidiyeköy, Kağıthane ve Alibeyköy üzerinden Mahmutbey'e; buradan da İkitelli, Bahçeşehir, Esenyurt'a kadar uzanacak metro hatlarına direkt geçişi sağlayacak. Mahmutbey Metrosu, Kabataş'tan Karaköy ve Unkapanı Köprüsü'ne kadar uzatılacak.
MÜZE VE SERGİ SALONLARI YAPILACAK
Proje ihalesi yapılan 18 kilometrelik Beykoz-Üsküdar Metrosu, Üsküdar'da Marmaray ile Kabataş'a entegre edilecek. Yine ihalesi gerçekleşen 18,4 kilometrelik Sarıyer-Beşiktaş Metrosu, Kabataş'a gelecek. Darüşşafaka-Yenikapı hattının Taksim-Kabataş Füniküleri ile Kabataş'a entegrasyonu da devam edecek. Böylelikle 83 bin metrekarelik alanda yayalaştırılmış yeni bir meydan ortaya çıkacak. Vapur, deniz otobüsü ve motor iskeleleri yenilenecek. Dolmabahçe-Fındıklı arasındaki trafik yeraltına alınacak. Meydan altında müze, sergi salonları ve otopark da bulunacak.
Zaman
Haber Sabah Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı...
Kabataş, İstanbul’un en büyük entegrasyon merkezi oluyor. Boğaz yaya geçişi, deniz ulaşımı, karayolu ve raylı sistemler Kabataş Meydanı’nda bütünleşecek.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), ulaşım sistemlerini entegre hale getirecek çok önemli bir projeye daha imza atıyor. Başkan Kadir Topbaş'ın talimatıyla gerçekleştirilen "Kabataş Meydan Düzenlemesi Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı" 28 Temmuz'da başlıyor. Kabataş Meydanı'nda raylı sistem, deniz ve karayolu ulaşımı entegre oluyor. Proje çerçevesinde; 83 bin metrekarelik bir alanda yayalaştırılmış yeni bir meydan düzenlemesi yapılıyor. Vapur, deniz otobüsü ve motor iskeleleri yenileniyor. Dolmabahçe-Fındıklı arasındaki trafik yeraltına alınıyor. Meydan altında müze, sergi salonları ve otopark inşa ediliyor.
ULAŞIM BAŞKA İSKELELERDEN
Kabataş Transfer Merkezi inşaatı tüm anıt eserler ve ağaçlar korunarak, Arkeoloji müzesi denetiminde gerçekleştirilecek. İstanbul ulaşımının düğümünü çözecek en önemli projelerden biri olan Kabataş Transfer Merkezi'nin geniş kapsamlı inşaat çalışması nedeniyle, 28 Temmuz 2016 Perşembe gününden itibaren Kabataş'taki vapur, motor ve deniz otobüsü iskeleleri bir süre başka iskelelerden hizmet verecek. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'ın "Ustalık döneminin en önemli eserlerinden biri" olarak açıkladığı Üsküdar ile Kabataş'ı denizin altından bağlayacak yaya tüneli projesi de yeni meydanda diğer ulaşım sistemlerine entegre olacak.
RAYLI SİSTEMLER KABATAŞ'TA
Öte yandan; Kabataş'tan başlayan Beşiktaş, Mecidiyeköy, Kağıthane ve Alibeyköy üzerinden Mahmutbey'e oradan da İkitelli, Bahçeşehir, Esenyurt'a kadar uzanacak metro hatları Kabataş'ta entegre olacak. Mahmutbey Metrosu Kabataş'tan Karaköy ve Unkapanı Köprüsü'ne kadar uzatılacak. Proje ihalesi yapılan 18 kilometrelik BeykozÜsküdar Metrosu Üsküdar'da Marmaray ile Kabataş'a entegre olacak. Proje ihalesi yapılan 18.4 kilometrelik Sarıyer- Beşiktaş Metrosu Kabataş'a uzanacak. Darüşşafaka-Yenikapı Hattı'nın Taksim- Kabataş Füniküleri ile Kabataş'a entegrasyonu da devam edecek. İstanbullular; yayalaştırılmış yeni Kabataş Meydanı sayesinde İstanbul'un her noktasına raylı sistem ve deniz ulaşımıyla hızlı ve konforlu bir şekilde seyahat edebilecek.
Sabah
Haber A Gazete'de şu şekilde yer aldı ;
"Kabataş Meydan Düzenlemesi Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı" 28 Temmuzda başlıyor. Raylı sistem, deniz ve karayolu ulaşımının entegre olacağı proje kapsamında yapılacak çalışmalar nedeniyle Kabataş iskelesinden yapılan seferler başka iskelelerden gerçekleştirilecek.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), ulaşım sistemlerini entegre hale getirecek çok önemli bir projeye daha imza atıyor. Başkan Kadir Topbaşın talimatıyla gerçekleştirilen "Kabataş Meydan Düzenlemesi Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı" 28 Temmuzda başlıyor. Kabataş Meydanı'nda raylı sistem, deniz ve karayolu ulaşımı entegre oluyor. Proje çerçevesinde; 83 bin metrekarelik bir alanda yayalaştırılmış yeni bir meydan düzenlemesi yapılıyor. Vapur, deniz otobüsü ve motor iskeleleri yenileniyor.
Dolmabahçe- Fındıklı arasındaki trafiği yeraltına alınıyor. Meydan altında müze, sergi salonları ve otopark inşa ediliyor.
BUDO KARAKÖY'E
Kabataş İskelesinden yapılan seferler 28 Temmuz 2016 itibariyle aşağıdaki iskelelerden gerçekleştirilecek: Şehir Hatları: Kadıköy-Kabataş, Kabataş-Adalar ve uğramak Boğaz seferleri Beşiktaş ile Eminönü (Katip Çelebi) İskelesinden,
İDO: Kadıköy-Kabataş, Kabataş-Adalar seferleri Beşiktaş ve Yenikapı İskelesinden,
DENTUR: Kabataş-Üsküdar seferleri Karaköy İskelesinden, BUDO: KabataşBursa seferleri Karaköy Eski İDO İskelesi nden sağlanacak.
A Gazete
Haber Takvim'de şu şekilde yer aldı
Önemli bir proje daha start alıyor. İstanbul'da 'Kabataş Meydan Düzenlemesi Transfer Merkezi ile İskelelerin Yenilenmesi İnşaatı', 28 Temmuz günü başlayacak. İnşaat nedeniyle, bu tarihten itibaren Kabataş'taki vapur, motor ve deniz otobüsü iskeleleri bir süre başka iskelelerden hizmet verecek. İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre; Kabataş Meydanı'nda raylı sistem, deniz ve karayolu ulaşımı entegre olacak. Proje çerçevesinde, 83 bin metrekarelik alanda yayalaştırılmış yeni bir meydan düzenlemesi yapılacak, ayrıca vapur, deniz otobüsü ve motor iskeleleri yenilenecek.
Takvim