19 / 12 / 2024

Kale Grubu satışlarını 2 katına çıkarmayı amaçlıyor!

Kale Grubu satışlarını 2 katına çıkarmayı amaçlıyor!

Kale Grup Yönetim Kurulu Başkanı Zeynep Bodur Okyay: ''İleriki yıllarda büyümeyi çift haneli devam ettirmeyi ve 2015 yılında net satışlarımızı 2 katına çıkarmayı hedefliyoruz'' dedi...



Yönetim Kurulu Başkanı Okyay: ''İleriki yıllarda büyümeyi çift haneli devam ettirmeyi ve 2015 yılında net satışlarımızı 2 katına çıkarmayı hedefliyoruz'' ''Nihai hedefimiz kesinlikle sadece yurt içi faaliyetlerimiz değil. Yurt dışında da hedef bölgelerimize odaklanarak, bu ülkelerde öncelikli olarak satış ve pazarlama aktivitelerimizi artırmak istiyoruz''

  Kale Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Zeynep Bodur Okyay, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da başarılarını devam ettirdiklerini belirterek, ''İleriki yıllarda da büyümeyi çift haneli devam ettirmeyi ve 2015 yılında net satışlarımızı 2 katına çıkarmayı hedefliyoruz'' dedi. 

     Okyay, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Kale Grubu'nun 5 bin 580 çalışanı, bin 300'e yakın tedarikçisi, 250'yi aşkın münhasır bayisi, 500 kayıtlı bayi ve tali bayi dahil 15 bin satış noktası ile çok büyük bir aile olduğunu belirtti. 

     Avrupa'nın üçüncü, dünyanın 12'inci en büyük seramik karo üreticisi olmayı başardıklarını ifade eden Okyay, şunları söyledi: 

     ''Yapı kimyasallarında ise üretim ve satış kapasitesi olarak Türkiye ve bölgemizde birinci, Avrupa'da ise 5'inci sıraya yerleşmiş, yüzde 100 özel sermayeli bir Türk şirketi olarak havacılık ve savunma konusunda uluslararası alanda itibar kazanmış bir şirketiz. Avrupa'dan Amerika'ya, gelişen Ortadoğu'dan Afrika pazarlarına kadar 400'ü aşkın ihracat noktamız bulunuyor ve 100 ülkede Kale markalı ürünlerimiz satılıyor. Kale Grubu olarak yurt dışında büyüme kararı aldık. İtalya'da yüzde 100 Türk sermayesi olarak bir İtalyan şirketini satın aldık. 260 kişiye direkt istihdam sağlıyoruz.'' 

     Okyay, 2011 yılında net satışlarda yüzde 21'lik bir büyüme elde ettiklerini belirterek, şöyle devam etti: 

     ''Bu yılda geçen yılki başarımızı devam ettirdik. İleriki yıllarda da büyümeyi çift haneli devam ettirmeyi ve 2015 yılında net satışlarımızı 2 katına çıkarmayı hedefliyoruz. Bu hedeflere koşarken iş ortaklarımızın gücü bizim için kritik faktör. Tüm Türkiye ve yurt dışı yapılanmamızda değer ve satış hacmimizin önemli bir yapı taşı olacak mağaza dönüşümü projemiz, Kale Grubu'nun tüm birimlerinde başlattığı müşterileri için üstün değer yaratan 360 derece hizmet anlayışının bir yansıması. Yenilenen tüm mağazalarımız ile hem hizmet çıtamızı en üst noktaya çıkaracak hem de grubumuzun kurumsal imajına ve duruşuna büyük katkı sağlayacağız.'' 

     

     ''Firmalar kendilerini müşterilerin yerine koymalı''

     

     Günümüzde rekabette öne çıkabilmek, ayrışabilmek, daha fazla müşteriye ulaşmak, ürün ve servislerin daha fazla tercih edilmesini sağlamak için firmaların kendilerini müşterilerin yerine koyup, işlerine onların gözünden bakmaya ihtiyaçlarını olduğunu dile getiren Okyay, ''Seramik kaplama malzemeleri, seramik sağlık gereçleri, armatür, mutfak ve banyo mobilyaları, akrilik banyo küvetleri ve duş tekneleri, doğal taş, parke, çini ve cam mozaik gibi yapı ürünlerinin tamamını tek çatı altında müşterilerimize sunmak üzere organize olduk'' diye konuştu. 

     

     Yeni tasarlanmış mağazalar 

     

     Müşterilerine seçme ve kullanma kolaylığı sağlamak amacıyla bütünsel çözüm sunmak üzere, yeni kurumsal kimliklerine göre tasarlanmış mağazalarda müşterilerin tüm ihtiyaçlarını karşılamayı hedeflediklerini vurgulayan Zeynep Bodur Okyay, şunları kaydetti: 

     ''Yeni konsept mağaza ve hizmet anlayışımızı bayilerimize de uygulayarak Türkiye'nin her köşesinde ürün ve hizmetlerimizi müşterilerimizle buluşturuyoruz. Nihai hedefimiz kesinlikle sadece yurt içi faaliyetlerimiz değil. Yurt dışında da hedef bölgelerimize odaklanarak bu ülkelerde öncelikli olarak satış ve pazarlama aktivitelerimizi artırmayı ve nihai hedefte ise potansiyeli yüksek bölgeler için üretim yatırımlarına devam ediyoruz. Yaptığımız stratejik ortaklıklar ile know-how paylaşımı yanı sıra üretim ve dağıtım kanallarımızı optimize şekilde kullanarak nihai müşterilerimize yaratacağımız katma değeri artırmayı hedefliyoruz.'' 


AA


Geri Dön