Kanyon Genel Müdürü Cem Eriç: Zorlu AVM'yi düşünerek plan yapmıyoruz!
Kanyon'da Version 2.0' adıyla büyük bir değişim süreci yaşanıyor. Kanyon Genel Müdürü Cem Eriç bunun nedenini, Perakende çok dinamik bir sektör, sürekli kendinizi yenilemeniz ve güncel kalmanız gerekiyor diye açıklıyor
Eriç 2013’te hizmete girecek olan Zorlu AVM ile ilgili olarak da, “Biz Zorlu AVM’yi düşünerek bir plan yapmıyoruz” diyor Kanyon’da ‘Version 2.0’ adıyla büyük bir değişim süreci yaşanıyor. Kanyon Genel Müdür Cem Eriç bunun nedenini, “Perakende dinamik bir sektör, kendinizi yenilemeniz ve güncel kalmanız gerekiyor” diye açıklıyor. Öte yandan bilindiği gibi Kanyon’a kısa süre sonra ciddi bir de rakip gelecek. Bu rakip 2013 yılında hizmete girecek olan Zorlu AVM. Cem Eriç, bu rekabete yönelik bir hazırlık yapıp yapmadıkları konusunda da şunları söylüyor: “Biz Zorlu AVM’yi düşünerek bir plan yapmıyoruz. İstanbul çok hızlı gelişen bir dünya kenti, 100’ün üzerinde AVM’ye ve birçok alışveriş caddesine evsahipliği yapıyor. Beş yıl içinde İstanbul’daki AVM sayısının 150’yi, tüm Türkiye’de 500’ü aşacağı tahmin ediliyor. Kanyon mimarisi ve konseptiyle ayrıcalıklı bir proje. Biz de perakendenin dinamizmi içerisinde yeni markalar ve konseptlerle kendimizi güncel tutmak için sürekli çalışıyor olacağız.” Eriç, Kanyon’daki değişimi anlattı: - Kanyon’da bir restorasyon süreci var, bunun nedeni ne Perakende çok dinamik bir sektör, sürekli kendinizi yenilemeniz ve güncel kalmanız gerekiyor. Son dönemde Türkiye pazarına girmiş veya önümüzdeki dönemde yeni girmek isteyen markalardan talepler alıyorduk. Ayrıca yıllar içinde konseptlerini yenileyen, mağazalarını büyütmek isteyen kiracılarımız var. Bütün bu çalışmaları bir arada daha organize bir şekilde yürütmek istedik ve Kanyon Versiyon 2.0 diye adlandırdığımız projemiz ortaya çıktı. 2011 yılının ortalarında başladığımız bu çalışmayı 2013 yılının ilk çeyreğinde tamamlamayı planlıyoruz. - Marka karmanız ne yönde değişecek Perakendenin dinamizmi içerisinde pazara son dönemde girmiş ve yeni girecek markalara yer veriyoruz. Versiyon 2.0 projesi ile birlikte 15’in üzerinde yeni marka Kanyon’da yerini almış olacak. Macrocenter yenilendi, Turkcell yeni konsept mağazasını açtı, Paşabahçe ve Lacoste yeni konseptleriyle yenileniyor. New balance, Tchibo, Crocs, Gap ve sözleşmelerini önümüzdeki günlerde sonuçlandıracağımız yeni markalar Kanyon’a geliyor. - Bu değişimin ziyaretçi sayılarınıza ve mağaza cirolarına etkisi nedir Yeni markaların eklenmesi Kanyon ziyaretçileri tarafından olumlu karşılanıyor. Hem alışveriş hem de restoranlarda yeni oyuncuların mağaza karmasına eklenmesi müşteri trafiğine de cirolarımıza da olumlu yansıyor. - Yaklaşan Shopping Fest için özel bir hazırlığınız var mı Kendi profilimize uygun fırsat ve sürprizler planlıyoruz. Ayrıca festival genelinde uygulanacak bazı kampanyalar Kanyon ziyaretçileri için de geçerli olacak. ‘Alışveriş konforu ve sokak ruhu birarada’ - Kanyon’u rakiplerden ayıran nedir Açıldığı 2006 yılından bu yana alışveriş merkezi konseptine yeni bir yaklaşım getirdi. İstanbul’un üstü açık ilk alışveriş merkeziyiz. Alışveriş merkezi konforu ile sokak ruhunun aynı anda yaşanabildiği Kanyon’da dört sokak bulunuyor. - Organik pazarınız ve ayda bir caz havası etkinlikleriniz var... Kanyon’da yapılan tüm etkinliklerin sürekliliği bizim için önemli. Her hafta cuma günü kurulan organik pazar Organikanyon ve her ayın son pazar günü yapılan Kanyon Caz havası bu etkinliklerden sadece bir kaçı. Yapılan bu tip etkinliklerle sadık ziyaretçiler oluşturuluyor. - 2012 için hedefleriniz neler Yeni markalar, yenilikler, yıl boyunca keyifli etkinlikler, bol müzik ve sürprizlerle misafirlerimizi şaşırtmaya ve iyi vakit geçirmeleri için çalışmaya devam edeceğiz. Artan ziyaretçi sayıları ve cirolarla birlikte güzel bir yıl olacak. Eylem Türk / MİLLİYET