Adidas Zone Middle Genel Müdürü Haluk Özmutlu Haberi
Türkiye’de başta ayakkabılar olmak üzere pek çok spor ürünü büyük oranda spor yapmak için değil sokakta giymek için alınıyordu. Hâlâ öyle mi - Türkiye’de sadece spor yapmak için spor ürünü alanların oranı yüzde 20’yi geçmiyor. Bu oran Avrupa’da yüzde 50’nin, ABD'de yüzde 60’ın üzerinde. Babam spor ayakkabı giyip dolaşmazdı. Bizim kuşak ve bizden sonrakiler spor ayakkabı rahatlığını sevdi. Şöyle bir şey oldu: Spor markaları moda markalarına, moda markaları da spor markalarına yaklaştı. Moda markalarının spor ayakkabı tasarlaması sizi zorladı mı - Hayır, rekabeti ve tasarım vurgusunu artırdı. Reebok’ın Armani, Adidas’ın Stella McCartney ile yıllardır süren işbirliği var. Porsche ve Goodyear ile ortak geliştirdiğimiz ürünler var. Böylece 100 liradan başlayıp 500 liraya çıkan fiyatlarda ürün satıyoruz. Stella McCartney aslında performans ürünü ama sokakta...