GfK Türkiye Haberi
Dernek Başkanı Hakan Kodal, AVM'lerin özellikle bayan tüketicilerin vazgeçilmezi haline geldiğini söyledi. Araştırma sonuçlarına göre tüketicilerin yüzde 70'inin hazır giyim ve aksesuarı AVM'lerden almayı tercih ettiklerini belirten Kodal, ayakkabı ve çantada bu oranın yüzde 60 olduğunu belirtti. Tüketicilerin yüzde 51'inin pazar günleri alışverişi tercih ederken, yüzde 27'sinin cumartesi günlerini tercih ettiğini aktaran Kodal, hafa sonu alışverişi tercih eden tüketicilerin oranının yüzde 78 olduğuna dikkati çekti. Katılımcıların yüzde 70'i giyim, kuşam ve aksesuar alışverişi için AVM'leri tercih ederken, bu ürün grubunu yüzde 60 AVM tercih etme oranıyla 'ayakkabı' ve yüzde 53 oranla 'elektronik ürün' grupları izliyor. Tüketiciler ortalama 2 ayda bir hazır giyim ve aksesuar, parfüm ve kişisel bakım ürünü kategorilerinden alışveriş yapmakta iken, 3 ayda bir ayakkabı alıyor. Ortalama...