09 / 05 / 2024

GfK Türkiye

GfK Türkiye

Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD)-GfK Türkiye işbirliğiyle gerçekleştirilen AVM Tüketici Algı Araştırması sonuçları açıklandı

Hakan Kodal: Ayda altı kez AVM'ye gidiliyor!

Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD)-GfK Türkiye işbirliğiyle gerçekleştirilen AVM Tüketici Algı Araştırması sonuçları açıklandı

Türkiye'nin ilk Yeşil Tüketim Araştırması'nın sonuçları açıklandı!

Sürdürülebilirlik Akademisi Schneider Electric ve GfK Türkiye işbirliğinde Türkiye’nin ilk yeşil tüketim araştırmasını gerçekleştirerek önemli bir çalışmaya daha imza attı

Türkler, çevreci ürünleri pahalı ve yetersiz buluyor!

Schneider Electric, Sürdürülebilirlik Akademisi’nin Schneider Electric ve GfK Türkiye işbirliğinde gerçekleştirilen Türkiye’nin ilk yeşil tüketim araştırmasının sonuçlarını 12 Mart, Pazartesi günü gerçekleşen basın toplantısıyla kamuoyuyla paylaştı

Hakan Kodal: Ayda altı kez AVM'ye gidiliyor!

Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD)-GfK Türkiye işbirliğiyle gerçekleştirilen AVM Tüketici Algı Araştırması sonuçları açıklandı

Dünya Kupası Türkiye'de televizyon satışlarını artırdı!

Dünya Kupası heyecanı televizyon pazarını da canlandırdı. GFK Türkiye 'nin araştırmasına göre, Türkiye'de televizyon pazarında, mayıs ve haziran aylarında 1.5 milyonun üzerinde satış gerçekleşti

Türkiye'nin en beğenilen şirketleri ödülleri ile buluştu!

Capital Dergisi tarafından bu yıl 14’üncüsü yayınlanan, GfK Türkiye tarafından hazırlanan, Adecco’nun ana sponsor, T-Systems’in co-sponsor olduğu “Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri” araştırmasında ödüller sahiplerini buldu...

Türkiye'nin ilk Yeşil Tüketim Araştırması'nın sonuçları açıklandı!

Sürdürülebilirlik Akademisi Schneider Electric ve GfK Türkiye işbirliğinde Türkiye'nin ilk yeşil tüketim araştırmasını gerçekleştirerek önemli bir çalışmaya daha imza attı

Prime Development Türkiye'ye yatırıma geliyor

Alışveriş merkezi yapım ve yönetim hizmetleri vermek üzere kurulan Alman yatırım firması Prime Development, Türkiye pazarına giriyor

Vedat Akgiray: "Türkiye'de yatırım yapmak çok cazip"

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) Başkanı Vedat Akgiray, "Bugün Türkiye'ye yatırım yapmak, geçen yıl yatırım yapmaktan çok daha cazip. Ben yabancı iş adamı olsaydım Türkiye'ye yatırım yapmak için her kapıyı çalardım" dedi

Moskova'daki emlak fuarında Türkiye ilgisi

Rusya'nın başkenti Moskova'da düzenlenen emlak fuarında Türkiye'deki gayrimenkullere yoğun ilgi gösterildiği gözlendi

Türkiye'deki müteahhit sayısı Avrupa'dan fazla

Türkiye'de 300 bin müteahhit bulunduğu ve bunun 500'lere indirilmesi gerektiği belirtiliyor

Türkiye Finans konut kredisinde kâr oranını aşağı çekti

Türkiye Finans, konut, işyeri, arsa ve taşıt sahibi olmak isteyenler için 12 ay vadeli kredi kâr oranlarını yüzde 1'in altına indirdi

Corio Türkiye Tekira AVM'nin yeni sahibi oldu

Corio Türkiye, Tekirdağ'da bulunan Tekira Alışveriş Merkezinin (AVM) yüzde 100 hissesini satın aldığını duyurdu.

Türkiye Finans'ta konut kredi faizi yüzde 0.67'ye düştü

Türkiye Finans, konut, iş yeri, arsa ve taşıt sahibi olmak isteyenler için 12 ay vadeli kredi kar oranlarını yüzde 1'in altına indirdi

Kempinski Türkiye'de 5. tesisini işletmeye başlıyor

Kempinski'nin Türkiye'de, Kempinski Residences Astoria Istanbul'dan sonra beşinci, rezidans olarak işleteceği ikinci tesisi Bellevue Residences İstanbul Levent'te dün hizmete girdi

Ruslar Türkiye'ye ev sahibi olmaya geliyor

Türkiye'de turist olarak görmeye alıştığımız Ruslar, krizde konut fiyatları yüzde 30-35 ucuzlayınca Antalya'da ev sahibi olmaya karar verdi.

DHL Express Amerika'yı Türkiye'ye getiriyor

DHL Express, Easy Shop adını verdiği yeni ürünü ile Türkiye'deki müşterilerinin Amerika'da alışveriş yapmasına olanak sağlıyor

 

GfK Türkiye Haberi

GfK Türkiye

 

Dernek Başkanı Hakan Kodal, AVM'lerin özellikle bayan tüketicilerin vazgeçilmezi haline geldiğini söyledi. Araştırma sonuçlarına göre tüketicilerin yüzde 70'inin hazır giyim ve aksesuarı AVM'lerden almayı tercih ettiklerini belirten Kodal, ayakkabı ve çantada bu oranın yüzde 60 olduğunu belirtti. Tüketicilerin yüzde 51'inin pazar günleri alışverişi tercih ederken, yüzde 27'sinin cumartesi günlerini tercih ettiğini aktaran Kodal, hafa sonu alışverişi tercih eden tüketicilerin oranının yüzde 78 olduğuna dikkati çekti. Katılımcıların yüzde 70'i giyim, kuşam ve aksesuar alışverişi için AVM'leri tercih ederken, bu ürün grubunu yüzde 60 AVM tercih etme oranıyla 'ayakkabı' ve yüzde 53 oranla 'elektronik ürün' grupları izliyor. Tüketiciler ortalama 2 ayda bir hazır giyim ve aksesuar, parfüm ve kişisel bakım ürünü kategorilerinden alışveriş yapmakta iken, 3 ayda bir ayakkabı alıyor. Ortalama...