05 / 05 / 2024

Levent-Taksim metrosu

Levent-Taksim metrosu

Aralarında benim de yer aldığım gazeteciler, köprü yapımını takip eden sivil toplum örgütleri ve bir bütün olarak kamuoyu yanlış yönlendirildi

Levent Ferko Signature lokasyon bilgileri!

Blokların 6 ve 30 kat şeklinde yükseldiği proje 2 blok şeklinde yükseliyor. Levent Ferko Signature lokasyon bilgileri kapsamında Taksim 'e 7 kilometre kadar uzaklıkta bulunuyor.

Ferko Signature Levent iletişim bilgileri!

2 blok hainde yükselen Ferko Signature projesi Taksim'e 7 kilometre, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne 6 kilometre mesafede yer alıyor. Ferko Signature Levent iletişim bilgileri haberimizin içinde bulunuyor.

2007 yılında metro hattı için Ceneviz Surları taşınacak!

2007 yılında İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Yenikapı - Taksim Metrosu'nu Haliç'ten geçirebilmek için Galata bölgesindeki 700 yıllık Ceneviz Surları'nın bir kısmını keserek başka bir yere taşıyacakmış.

Levent Ferko Signature lokasyon!

İstanbul Avrupa Yakası Levent'te inşa edilen proje 6 ve 30 kat şeklinde yükseliyor. Levent Ferko Signature lokasyon bilgisi kapsamında Taksim'e 7 kilometre kadar uzaklıkta bulunuyor.

Levent Ferko Signature Ofisleri iletişim!

Lokasyon bilgisi kapsamında Taksim'e 7 kilometre kadar uzaklıkta yer alan proje 6 ve 30 kat şeklinde yükseliyor. Levent Ferko Signature Ofisleri iletişim bilgisi kapsamında telefon numarası 0212 268 11 44 olarak belirlendi.

1999 yılında İstanbul Metrosu'nun ilk vagonları raylara indirilmiş!

1999 yılında Taksim-4. Levent arasında yapımı devam eden İstanbul Metrosu'nun ilk vagonları törenle raylara indirilmiş. Törene katılan Büyükşehir eski Belediye Başkanı Erdoğan, metro hattının 550 milyon dolara mal olacağını söylemiş.

1999 yılında İstanbul Metrosu'nun vagonları İstanbul'a gelmiş!

1999 yılında inşası tamamlanmak üzere olan İstanbul Metrosu'nun Fransız Alstom firmasından alınan ilk vagonları İstanbul'a ulaşmış. 16 kilometrelik metro hattında kullanılacak vagonlar, Taksim'den tünele indirilecekmiş.

1999 yılında İstanbul Metrosu'nun deneme seferleri yapılacakmış!

1999 yılında Taksim - Levent arasında çalışacak olan İstanbul Metrosu inşaatı tamamlanmak üzereymiş. İstasyonların yürüyen merdivenleri monte edilmiş ve 21 - 22 Mart'ta deneme seferleri yapılacakmış.

1998 yılında Haliç'e çelik köprü!

1998 yılında Taksim-4. Levent arasında inşa edilen İstanbul Metrosu'nu Taksim'den Yenikapı'ya kadar uzatacak güzergahta, Haliç 12 metre yüksekliğinde 892 metre uzunluğunda çelik bir köprüyle geçilecekmiş.

1997 yılından İstanbul Metrosu Yenikapı'ya kadar uzatılacakmış!

1997 yılında Taksim-4. Levent arasında yapımı süren İstanbul Metrosu, Yenikapı'ya kadar uzatılacakmış. Şişhane üzerinden Tünel'e ve oradan Haliç'e yapılacak köprü üzerinden geçerek Yenikapı'ya ulaşacak olan metro hattı 5.5 kilometre uzunluğunda olacakmış.

1996 yılında İstanbul Metrosu'nun yüzde 76'sı tamamlanmış!

1996 yılında inşası devam eden İstanbul Metrosu'nun yüzde 76'sı tamamlanmış. 16 kilometre uzunluğunda inşa edilecek olan ve metresi 3 milyar liraya mal olan metro Taksim-4. Levent arasında çalışacakmış.

Levent-Hisarüstü metrosu bugün açılıyor!

Levent’ten Hisarüstü’ne 6 dakikada ulaşımı sağlayacak mini metro bugün açılıyor. Açılışı Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun katılımıyla bugün saat 17.00'de gerçekleşecek.

Levent–Hisarüstü mini metrosu 19 Nisan'da açılıyor!

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş Levent – Hisarüstü bağlantısını sağlayacak mini metronun Pazar günü açılacağını söyledi. 19 Nisan'da açılacak mini metronun trafik yoğunluğunu azaltması bekleniyor.

Levent-Taksim metrosu Haberi

Levent-Taksim metrosu

Levent-Taksim metrosunun Şişhane ve Haliç üzerinden Yenikapı'ya bağlanması için Haliç'e inşa edilmesi gereken metro köprüsü ile ilgili hazırlanan proje, UNESCO ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi arasında bir kriz yaşanmasına sebep olmuştu. UNESCO Büyükşehir Belediyesi'nin hazırladığı 65 metre yüksekliğinde ve üzerinde boynuzlar bulunan köprü projesine Süleymaniye Camii'nin siluetini bozduğu gerekçesiyle itiraz etmiş, bu projede ısrar edilmesi durumunda İstanbul'un Dünya Miras Listesi'nden çıkarılarak "risk altındaki dünya miras listesine" alınabileceğini ifade etmişti.

UNESCO'nun bu itirazının ardından köprü projesini hazırlayan Mimar Hakan Kıran projesinde bazı değişiklikler yapmıştı. Buna göre 65 metre olan yükseklik 45 metreye indirilmiş ayakların kalınlığı da azaltılmıştı. Köprünün renginde de değişiklik yapılarak ilk projede yer alan altın sarısı beyaza dönüştürülmüştü. "Altın boynuz"a atıfta bulunan boynuzların köprüde yer alıp...