mediacat dergisi Haberi
MediaCat dergisinin araştırmasında katılımcılara 23 farklı kategoride en çok hangi marka hakkında konuştukları sorusu soruldu. 5520 kişinin en az bir kategori hakkında yanıt bildirdiği araştırmadan çıkan sonuçlarla 2011'in en çok konuşulan markaları belirlendi. Akaryakıt, alkolsüz içecekler, ayakkabı, banka, beyaz eşya, bira, bisküvi, çikolatalı ürün, dondurma,fastfood, gazete, giyim, GSM, havayolu, inşaat, kredi kartı, kozmetik, otomobil, rakı, süpermarket, süt ürünleri, temizlik ürünleri, televizyon kanalı değerlendirilen kategoriler arasında yer aldı. Araştırmada yaş, cinsiyet ve yerleşim yeri temelli farklılıklar gözetilerek, bunlarla ilgili detaylı bilgiler de değerlendirme kapsamına alındı. Folkart Yapı İnşaat kategorisinde İzmir'den yer alan tek şirket oldu. Türkiye'nin en çok konuşulan inşaat şirketleri içinde yer alan Folkart Yapı 2006 yılında Saya Grup şirketi olarak İzmir'de kuruldu. İzmir'de A+ Proje eksikliğini görerek yola çıkan Folkart...