24 / 11 / 2024

modeco

modeco

Çocukgenç odası mobilyasında uzmanlaşan markalar birbiri ardına mağazalar açıyor. Talep çok fazla, pazar hacmi 300 milyon dolara ulaştı. Türkiye'de ilk kez mağaza açmaya hazırlanan yabancı markalar var

modeco Haberi

modeco

Sadece çocuk ve genç odası üreten ve kendi markalarıyla konsept mağazalar açan şirketlerin sayısı her geçen gün artıyor. Genç odası mağaza konseptini Türkiye'de ilk kez uygulayan Çilek Odası'nın ardından pazara çok sayıda marka girdi. Pazarın hacmi 300 milyon dolara ulaştı. Elbette mobilya sektörünün büyük oyuncuları da gelişen bu pazara ilgisiz kalmadı. Doğtaş, İstikbal, Bellona, Mondi ve İpek Mobilya gibi sektörün belli başlı markaları çocukgenç odası modellerini artırıyor. Sektör temsilcilerine göre çocuk ve genç odası segmentinde büyüme potansiyeli oldukça fazla. Genele seslenmek yerine farklı yaş, cinsiyet ve yaşam tarzına sahip çocuklara ve gençlere yönelik özel tasarımlı konseptler geliştiren şirketlerin ürünlerine ilgi çok fazla. Peki, hangi şirket nerelerde mağazalar açacak Franchising şartları nelerdir İşte ayrıntılar...

ÇİLEK ODASI
35...