18 / 05 / 2024

müşteri dilek ve istekleri anında Kiğılı genel merkezine ulaşacak

müşteri dilek ve istekleri anında Kiğılı genel merkezine ulaşacak

Türkiye’nin erkek giyiminde lider markası Kiğılı, Türkiye’de bir ilki gerçekleştiriyor. Hazır giyim sektöründe ilk kez kurulan ÇAĞRI MERKEZİ uygulaması ile, müşteri dilek ve istekleri anında Kiğılı genel merkezine ulaşacak, bu uygulama ile müşteri memnuni

Ev sahibi ve kiracılar dikkat! Artık ev sahibi istediği saatte müşteri getiremeyecek!

Kiracı ve ev sahipleri arasında arabulucuya taşınan anlaşmazlıklara "satılık konutu alıcıya gösterme" de taşındı. Ankara'da meydana gelen olayda arabulucu, yüksek yargı kararları kapsamında konut malikinin istediği saatte müşteri getirmesini kişinin özel hayatına müdahale olarak değerlendirdi.

İş Bankası, şirketler için de uzaktan müşteri olma dönemini başlatıyor!

Uzaktan müşteri olma başvurularını 2023’ün ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre 2 kat artıran Türkiye İş Bankası, görüntülü görüşmeyle müşteri olma kolaylığını bireysel ve gerçek kişi tacirlerden sonra ticari şirketler için de sunmaya başladı.

Koçtaş, toptan müşteri uygulamasıyla profesyonellere hizmet veriyor!

‘Toptan Müşteri’ uygulamasını devreye sokan Koçtaş, yapı ve inşaat sektörlerinde faaliyet gösteren profesyonellere geniş ürün yelpazesinin yanı sıra danışmanlık hizmeti ve özel fiyat teklifleri gibi pek çok avantaj sunmaya başladı.

Birevim En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü'nü aldı!

Başarıyla dikkat çeken Birevim, En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü ve Gold Award ödülü aldı...

AVM'lerin ciro ve müşteri kaybı devam ediyor!

Türkiye Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu Yönetim Kurulu Başkanı ve Koçtaş Yönetim Kurulu Üyesi Alp Önder Özpamukçu yaptığı açıklamada, "AVM'lerin ciro ve müşteri kaybı devam ediyor" dedi.

Koronavirüs sürecinde konut müşteri talebi artıyor!

Deloitte, yeni tip koronavirüs salgınının sektörel etkilerini analiz ettiği raporda, üretim merkezleri ve ticarethanelerde düşüş yaşanmasına rağmen, konut müşteri talebinde artış gözlendiğini belirtti...

Kanal İstanbul'a müşteri bulunursa bu yıl başlayacak!

Kanal İstanbul Projesi'nin maliyetinin yaklaşık 15 milyar dolar olduğunu söyleyen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, "Kanal İstanbul'a müşteri bulunamaması durumunda, kendi imkanlarımızla 2019 içerisinde start verme hedefimiz var" dedi.

Gayrimenkulde başarının yolu müşteri memnuniyetinden geçer!

Gayrimenkul sektörü ve emlak piyasasını değerlendiren Remax Analiz ‘de gayrimenkul danışmanı olan Ayla Can, "Gayrimenkul sektöründe başarının yolu müşteri memnuniyetinden geçer" dedi.

JETHAT ile emlak ofisleri müşteri toplayacak!

Yeni nesil emlak bulma sitesi Emlakjet.com, JETHAT ile sektörde ilk ve tek “dijital sekreter” hizmetini sunuyor. JETHAT ile emlak danışmanlarının müşteri kaçırmasını önleniyor.

Doğalgaz piyasası dağıtım ve müşteri hizmetleri yönetmeliğinde değişiklik!

Doğalgaz piyasası dağıtım ve müşteri hizmetleri yönetmeliğinde değişiklik yapılmasına dair yönetmelik 18 Kasım 2016 tarihinde 29892 sayılı Resmi Gazete'de yayımlandı..

Kazım Kocaman: Müşteri hayal ediyor biz üretiyoruz!

Kocamanlar İçmimarlık yönetim kurulu üyesi Kazım Kocaman, "müşteri bize hayalini anlatır, kendi bünyemizde bulunan iç mimarımız çizer, beğendirir ve üretiriz" diyor.

Eminevim müşteri ve adayları için kahvaltı düzenledi!

Emin Şirketler Grubu bünyesinde bulunan Eminevim, 81 il, 750 ilçe de 21 bin kahvaltı etkinliği ile 1 milyon müşteri ve adaylarını kahvaltı organizasyonlarında ağırladı.

Tema Banyo'da müşteri memnuniyeti ön plana alınıyor!

Tema Banyo, müşterilerini daha yakından tanımak ve beklentilerini yakından takip etmek, müşteri beklentilerine uygun ürün ve uygulamalar geliştirmek üzere yenilikçi bir projeyi hayata geçirdi.

müşteri dilek ve istekleri anında Kiğılı genel merkezine ulaşacak Haberi

müşteri dilek ve istekleri anında Kiğılı genel merkezine ulaşacak

Dünyada ilk kez ABD’de istek ve şikayet iletme aracı olarak kullanılan Call Center/Çağrı Merkezi uygulaması, hazır giyim sektöründe ilk kez Kiğılı tarafından hayata geçiriliyor. Türkiye’de markaların genel olarak outsource ettiği uygulama, Kiğılı’da birebir genel merkezden uygulamaya sokuluyor.

Tüm Kiğılı müşterilerinin 0850 250 1938 no’lu telefon numarasından ulaşabilecekleri uygulama ile Kiğılı, Türkiye’nin dört bir tarafında bulunan müşterilerine ücretsiz hizmet verecek. Türkiye’nin en köklü erkek markası Kiğılı, marka bilinirliğini daha da artırmak amacıyla, kuruluş yılı olan 1938 rakamını çağrı merkezi numarası olarak özenle seçti. İlk etapta www.e-kigili.com online satış sitesi üzerinden alışveriş yapan müşterilere canlı destek amacıyla kurulan çağrı merkezi, mevcut durumda ürün sorunlarının dinleneceği ve aynı zamanda satış yapılabilen bir departman olarak yoluna devam edecek. Yaklaşık 1 yıldır...