Pazarlama Sektörü Haberi
Outdoor"u daha az, interneti nispeten daha çok kullanmamızın sebebi de ölçümlemeydi, ama orada da çok az mecra vardı. Bütçe bazında bakıldığında gazete ile internet arasında 1/10"luk bir fark vardı. Bugün geldiğimiz durumda bu farkın kapandığını; gazetenin hem internet hem tv hem de outdoor"a karşı bütçe bazında kan kaybettiğini rahatlıkla söyleyebiliriz. Kurtulamadığımız tek alışkanlık ise; Pazar günleri Hürriyet gazetesinde yer alan reklamlar oldu. Orada da, tam sayfa için ödediğiniz 50-60 bin tl bütçe karşısında yeterli verimlilik alınabiliyor mu, yoksa bu durum gayrimenkulcüler arasındaki bir itibar yarışına mı döndü tartışılır¦
Aslında, pazarlama, hedef kitleye ulaşabileceğiniz her noktada ulaşmaktır. Pek çok bileşeni vardır ve bir bilimdir ama bu yazımda farklı yönleriyle bu bileşenlerin içinden interneti ele almak istiyorum....