TAV İşletme Hizmetleri Genel Müdürü Eda Bildiricioğlu Haberi
USAŞ’ı satın alan Gate Gurme, uzun bir süre bu tesisteki büyük kazanları, tencereleri, tavaları, fırınları müze gibi kullandı. USAŞ’ı nereden nereye getirdiğini ziyaretçilerine bu malzemeleri göstererek anlattı. Turkish Do&Co da adeta USAŞ’ın ne kadar geride kaldığını gösterircesine ikram işini yıllar sonra aynı yöntemle geri aldı.
Benzer bir değişimi hafta içi TAV İşletme Hizmetleri AŞ’nin yaptığı atılımla yaşadım. 4 yıl önce Prime Class Lounge’u (özel yolcu salonu) incelediğimde benzerleriyle aynı olduğunu görmüştüm. TAV iletişim Koordinatörü Bengi Vargül, Prime Class’ın yenilendiğini söyleyip yeni halini görmeye davet etti. TAV İşletme Hizmetleri Genel Müdürü Eda Bildiricioğlu, Operasyon Koordinatörü Meltem Kargı, İletişim ve Kalite Yönetim Müdürü Sibel Ergün ve Bengi Vargül ile baştan sona yenilenmiş lounge’u gezdim.
Kaydettikleri başarı dünyadaki...