26 / 11 / 2024

Kırteks Metal global pazarda büyümeyi hedefliyor!

Kırteks Metal global pazarda büyümeyi hedefliyor!

Akdeniz markasıyla mutfak eşyaları üreten Kırteks Metal, kendi tasarladığı ürünlerle pazarını büyütmeye odaklandı.




Çelik mutfak eşyalarının yanında granit ürün pazarında da bilinirliğini artırdıklarını belirten Kırteks Metal Genel Müdürü Yusuf Bayram Özpınar, iç pazarın yanı sıra global pazarda da büyümeye odaklandıklarını bildirdi. 

Kırteks Metal'in, Aksa inşaat Grubu'na ait işletmelerden biri olduğunu kaydeden Kırteks Metal Genel Müdürü Yusuf Bayram Özpınar, 2009 yılında mutfak eşyaları imalatı ile faaliyete başlayan firmanın, Akdeniz markasıyla bilinirliğini artırdığını söyledi. Kahramanmaraş OSB'de 24 bin metrekare alan üzerindeki tesislerinde üretim yaptıklarını dile getiren Özpınar, "Çelik çaydanlık, çelik tencere, düdüklü tencere, çelik cezve ve yanmaz yapışmaz tencere, tava gibi geniş bir ürün yelpazesine sahibiz. Ürettiğimiz çelik mutfak mamullerinin tamamı 304 kalite 18 /10 Cr-Ni paslanmaz çelikten oluşuyor" diye konuştu. 


Katıldıkları fuarlar ile pazarda bilinirliklerini artırdıklarını ifade eden Yusuf Bayram Özpınar, "Bütün ürün gruplarımız, Tasarım Departmanı tarafından en son koleksiyonlarla hazırlanıyor. Koleksiyonlarımızı yurt içi ve dışındaki mutfak eşyaları fuarlarına katılarak, müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz" dedi. Her aşamada sürdürülebilir kaliteyi ilke edindiklerini ifade eden Özpınar, şöyle devam etti: "Ürünlerimizde kullanım kolaylığını sağlamak kadar estetiğe de önem veriyoruz. Kalitenin her zaman öne çıktığı ürünlerimizde orijinal kulp modelleri ve çaydanlıklarımızı, süzgeç tasarımlarımızla tescilli markamızı tüm mutfaklara sunmayı hedefliyoruz." Ürün çeşidini artırmaya odaklandı Bunun yanı sıra yanmaz yapışmaz granit mutfak eşyası grubunda Akdeniz markalı ürünlerinin renk çeşitliği ve kendine özel tasarımlarıyla pazarda tercih edildiğini anlatan Yusuf Bayram Özpınar, "Diğer yanmaz yapışmaz ürünlerle kıyaslandığında aşınma direnci daha fazla olan granitte, ürün rengi de uzun süre korunuyor. Granit, sağlığa zararlı madde PFOA içermezken, görsel açıdan da mutfaklarda tercih edilirliği artıyor" ifadesini kullandı. Firmanın hedefleri hakkında da bilgiler veren Yusuf Bayram Özpınar, 2015 yılında belirledikleri hedeflere ulaştıklarını belirterek, "Bu yıl da hedeflerimizi geçeceğimize inanıyoruz. Yatırımlara devam ederek, mevcut ürün portföyümüzü yeni modeller ile genişleteceğiz. Her evin mutfağında olma hedefimizi gerçekleştirmek, pazar payımızı artırmak ve global pazarda da Akdeniz markasını duyurmak istiyoruz" şeklinde konuştu. 


Dünya

 


Geri Dön