Konya Selçuklu'da 26.5 milyon TL'ye icradan satılık fabrika!
Konya 1. İcra Dairesi, Konya Selçuklu'da yer alan fabriyayı 26 milyon 500 bin TL bedelle icradan satışa çıkardı.
Konya 1. İcra Dairesi, Konya Selçuklu'da yer alan fabriyayı satışa çıkardı. Fabrikanın satış bedeli 26 milyon 500 bin TL olarak belirlendi.
T.C.
KONYA 1. İCRA DAİRESİ
2019/1530 TLMT.
TAŞINMAZIN AÇIK ARTIRMA İLANI
(İİK 133. MAD GEREĞİ)
Satılmasına karar verilen taşınmazın cinsi, niteliği, kıymeti, adedi, önemli özellikleri:
1 NO'LU TAŞINMAZIN Özellikleri: Konya İl, Selçuklu İlçe, Kayacık Mahallesi 22739 Ada, 14 Parsel, 41.331,10m2 ALANLA KARKAS FAB VE İDARİ BİNA SATIŞI YAPILACAKTIR. Dava konusu taşınmaz; Konya İli Selçuklu İlçesi Kayacık K. Mahallesinde bulunan 22739 Ada 14 parselde 41.331,10 m² yüzölçümlü “Karkas Fabrika ve İdari Bina” nitelikli taşınmazın yeri belirlenerek; Büyük Kayacık Mahallesi 11. Sokak No: 2'de olup 17 cilt, 1952 sayfasında kayıtlı tam hissesi Pakpen Plastik Boru ve Yapı Elemanları Sanayi ve Ticaret Anonim Şirket adına kayıtlıdır. Keşif tarihinde boş durumda olan tesiste;26 yıllık fabrika binası bulunmaktadır. Tüm binaların Yapı Ruhsatları ve Yapı Kullanım İzin Belgeleri alınmıştır. Taşınmazın bulunduğu parsel cins tahsisli bir taşınmazdır. Konu mülk Konya Organize Sanayi Bölgesinin 3. Bölgesi olarak adlandırılan kısmında bulunmaktadır. Taşınmaza Organize Sanayi Bölgesinin doğu ve batı aksları olarak adlandırılan Aksaray yolundan başlayarak Ankara yoluna kadar ana arter Evrenköy Caddesi üzerinden varılabilir. Ankara Yolu girişinden sonra ikinci kavşaktan kuzey yönündeki 1. Sokak’a dahil olunursa; bu sokağın 9. Sokak’a birleşiminden sola dönülerek ilk sağdaki sokağa dahil olunursa; taşınmazın cephesini aldığı 11. Sokak’a varılacaktır. Taşınmaza ulaşım için özel araç harici tüm toplu ulaşım vasıtalarıyla mümkündür. (Organize Kayacık hatlı) Değerlemeye konu mülk, yaklaşık olarak Konya şehir merkezine yaklaşık 18,30 km. mesafededir. Aynı bölgede 1, 2, 3, 4 ve 5. Organize Sanayiler kümeleşmiştir. Taşınmaz ise 2. Organize Sanayi içindedir. Çevresinde birçok değişik faaliyet alanlarında üretim yapan idari binalı sanayi yapıları yer almaktadır. Konya Havaalanına da yakın olan bölge çevresinde iller arası karayolları, mesire alanları ve özel sanayi bölgeleri bulunmaktadır. Bölge endüstriyel sanayi alanı olup konutlaşma görülmemiştir. Ruhsatlandırılması Konya Organize Sanayi Bölge Müdürlüğüne aittir. İmar lejantı Sanayi olup 1/1000 lik Uygulama İmar Planı dahilindedir. Emsal: 0,70 olup yönetmelik çerçevesinde ön bahçe 27 mt, yan bahçe 15 mt., arka bahçe ise 20 mt. çekme mesafesinde yapılaşmasın tamamlamıştır. Konu parselin herhangi bir terki, ifraz ve tevhit şartı görülmemiştir. Parsel üzerindeki yapılaşmaya ait Yapı Ruhsatı 20.12.2006 tarihli ve 51 nolu belge ile alınmıştır. Parsel üzerinde 7.361 m2 fabrika ve 158 m2 idari bina olmak üzere toplam 7.519 m2 kapalı alan için düzenlenmiştir. Daha sonra ise bu binalara ve kapalı alanlara dair Yapı Kullanım İzin Belgesi ise 02.08.2007 tarihinde 21 nolu belge ile düzenlenmiştir. Tüm binaların yol üst kat sayısı 1 olup mimari hizmet sınıfları 4/A dır.Sonuç olarak mahalinde 2 adet bina bulunmaktadır. Şöyle ki; İdari bina-sosyal tesis ve L şeklinde fabrika binasıdır. Fabrika binası içerisinde imalathaneler, atölye binaları, depolar, fabrika ilave kısım, depo ilave kısımlar ve atölye ilavelerinden oluşmaktadır. İdari bina-sosyal tesis tek katlı olup diğer binalar yol üstü kat sayıları 1 kattan (zemin kat) oluşmaktadır. İdari binanın zemin katında kazan dairesi, yemekhane, soyunma odaları, wc-Lavabo mahalleri, odalar, mutfak, müracaat odası ve su deposu, kantar, yeri ve kulubesi, yakıt çin pompa bulunmaktadır. Fabrika binası, atölye ve depolar ise imalathaneler ve teknik hizmetler bölümlerinden ibarettir. Fabrika binası 7.361 m2 kapalı alan ihtiva ederken; idair bina-sosyal tesis ise 158 m2 dir. Toplam parsel üzerinde 7.519 m2 kapalı alan bulunmaktadır. Parselin güney kısmında yakıt alım dolum tesisi bulunmaktadır. Parselin cevre kenarı yeşil alanlıdır. Batı kenarı ise numaratajını aldığı 11. Sokak cephelidir. Diğer cephelerde ise komşu parsellerle bitişiktir. Parselin çevresi bahçe duvarı ile çevrelenmiştir. Büyük bir alan sert zemin uygulamalıdır. Tek giriş bulunan tesisin fabrika kapalı alan kapıları demir doğrama kayar kapıdır. Büyük araç girişi için ayrılan kısım metal doğramalı giriştir. Fabrika binası 7.50 mt yüksekliğinde olup betonarme prefabrik ve çelik yapıdır. Çatısı prefabrik çatı şeklindedir. Zemini sertleştirilmiş beton, mozaik kaplama, duvarları ise plastik boyalıdır. Dış cephesi ise panel kaplamadır. İdari binanın dışı ise pak-sidnig kaplamadır. İdari binası fabrikanın batı yönünde ayrık konumda betonarme karkas taşıyıcı sisteme sahip bir binadır. Mermer kaplama zeminleri olan düzayak yerden yukarıya bağlantı merpenle sağlanmaktadır. Duvarlar saten alcı üzeri su bazlı boya uygulamalıdır. Islak zeminlerde duvarlar tavana kadar fayans kaplıdır. Tüm kapı ve pencereler PVC doğrama olup camlar ısıcamlıdır. Girişte bulunan bekçi kulübesi tek katlıdır. Duvarları plastik boyalıdır. Organize sanayi bölgesi içinde yer alması, ruhsatlı hali değerine olumlu etki ederken, sadece belirli bir alıcı kitlesine hitap edişi ve büyük montalı bir taşınmaz oluşu ise olumsuz yönüdür.
Tesisin belediye ve OSB Müdürlüğü hizmetlerinden faydalanma durumu tamdır. Elektriği ve içme suyu mevcut olup kanalizasyona bağlantısı yapılmıştır. Dava konusu taşınmaz kadastral açısından yerine uygundur.
ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ MEVZUATI
Konya Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü'nün yazısına göre
Organize Sanayi Bölgesi'nin borçlu malikten olan alacak toplamı 12.04.2021 tarihi itibariyle doğalgaz tüketim bedeli, elektrik tüketim bedeli ve gecikme bedelleri olmak üzere toplam 398.042,73TL olup, Organize Sanayi Bölgesi Uygulama Yönetmeliği'nin 61. Maddesinin 3. Fıkrası uyarınca; iş bu satışa konu gayrimenkule ilişkin O.S.B'NE ait tüm borç taşınmazın satış bedelinden öncelikli olarak ödendikten sonra gayrimenkulün ihale alıcısı adına tescil yapılabilecektir
"Bu arsalar katılımcılar veya mirasçıları tarafından borcun tamamı ödenmeden ve tesis üretime geçmeden satılamaz , devredilemez ve temlik edilemez." amir hükmü sebebiyle işbu satışa konu gayrimenkule ilişkin OSB'ne ait tüm borçlar ihale alıcısına ait olup bunlar ödendikten sonra gayrimenkulün ihale alıcısı adına tescil yapılabilecektir.
OSB KANUNUNA GÖRE SATIŞA İŞTİRAKTE ARANAN NİTELİKLER;
5807 Sayılı Kanunun 3. maddesi gereği 4562 sayılı Organize Sanayi Bölgeleri Kanunun 15. Maddesi" Arsa Satışları;
OSB'ce teminat olarak gösterilen ve bu nedenle satışına karar verilen veya katılımcıların borcundan dolayı satışına karar verilen taşınmazların icra yoluyla satışı halinde; Bakanlık ve OSB alacaklarının öncelikle ödenmesi koşuluyla, bölgenin kuruluş protokolünde öngörülen niteliklere sahip alıcılara veya kredi alacaklısı kuruluşa satış yapılabilir. Satış ilanlarında kuruluş protokolünde yer alan katılımcı niteliklerine de yer verilir
Taşınmazın kredi alacaklısı kuruluşa satılması halinde, kredi alacaklısı kuruluş, satın aldığı taşınmazı sadece bölgenin kuruluş protokolünde öngörülen niteliklere sahip gerçek veya tüzel kişilere en geç iki yıl içerisinde satmak veya aynı nitelikteki gerçek veya tüzel kişilere devretmek zorundadır."
4562 sayılı OSB Kanunun 18. Maddesi;
Katılımcılara geri alım hakkı şerhi(İştira ve Vefa Hakkı Şerhi) kaldırılarak tapu verilmesi durumunda tapu kaydına "Taşınmazın icra yoluyla satışı dahil üçüncü kişilere devrinde OSB'den uygunluk görüşü alınması zorunludur." şerhi konulur. Bu durumda eski katılımcının vermiş olduğu taahhütler yeni alıcı tarafından da aynen kabul edilmiş sayılır. Hükmüne Amirdir.
Satışa konu taşınmaz, Konya Organize sanayii bölgesinde yer almakta olup, Konya Organize Sanayii bölgesi Müdürlüğünün 12.04.2021 tarih ve REf: 19857-1216 sayılı yazısı gereğince taşınmazın kaydında bulunan "Taşınmazın icra yoluyla satışı dahil üçüncü kişilere devrinde OSB'Den uygunluk görüşü alınması zorunludur" şerhi devam etmekte olup, bu şerh taşınmazın ihale yolu ile satışı halinde taşınmazın ihale alıcısı adına tescili anında ve yasa gereği aynen korunacaktır.4562 sayılı Organize SanayiiBölgeleri Kanunu'nun 15. Maddesinin5807 sayılı kanunla değişik 3.Fıkrasında "OSB'ce teminat olarak gösterilen ve bu nedenle satışına karar verilen veya katılımcıların borcundan dolayı satışına karar verilen taşınmazların icra yoluyla satışı halinde: Bakanlık ve OSB alacaklarının öncelikle ödenmesi koşuluyla bölgenin kuruluş protokolünde öngürülen niteliklere sahip alıcılara veya kredi alacaklısı kuruluşa satış yapılabilir" hükmü getirilmiştir. Bu hüküm gereğince taşınmazın icradan satılması halinde Konya Organize Sanayii Bölgesi Kuruluş Protokolünde öngörülen niteliklere sahip alıcılara satışının yapılması gerekmekte olup, bu nitelikler Konya Organize Sanayii Bölgesi'nin OSB Kuruluş Protokolünün 6. Bölüm 54. Maddesinde şu şekilde belirtilmiştir.
ORGANİZE SANAYİ BÖLGELERİ UYGULAMA YÖNETMELİĞİ
ALTINCI BÖLÜM
Arsa Tahsis ve Satışları, Kiralama
Kurulamayacak tesisler
MADDE 54 - (1) OSB’lerde, aşağıdaki tesisler kurulamaz:
a) Karma ve ihtisas OSB’lerde;
1) Ham petrol rafinerileri,
2) Kömür veya bitümlü şistin sıvılaştırıldığı ve gazlaştırıldığı tesisler ile asfalt plent tesisleri,
3) Sıvılaştırılmış petrol gazı dolum ve depolama tesisleri,
4) Çimento fabrikaları, beton santralleri, çimento klingeri üreten tesisler,
5) Nükleer güç santralleri ile diğer nükleer reaktörler,
6) Radyoaktif atıkların depolanması, bertarafı ve işlenerek ara/nihai ürüne dönüştürülmesi amacıyla projelendirilen tesisler ve benzeri radyoaktif atık tesisleri,
7) Nükleer yakıtların üretilmesi veya zenginleştirilmesi ile ilgili tesisler,
8) Endüstriyel nitelikli, sintine ve benzeri atık suların geri kazanım tesisleri,
9) İhtisas OSB’nin kendi üretim faaliyetleri sonucunda oluşan atıklardan enerji üreten tesisler hariç olmak üzere İhtisas OSB’lerin kuruluş protokolünde belirtilmeyen alanlarda faaliyet gösteren tesisler.
b) Karma OSB’lerde;
1) Parlayıcı/patlayıcı/yakıcı maddelerin üretildiği, depolandığı ve dolumunun yapıldığı tesisler,
2) Petrokimya kompleksleri,
3) Üretiminde kapalı proses, gaz veya sıvı yakıt ve toz kaynaklarında filtre sistemlerini kullanan tesisler hariç; tuğla ve kiremit fabrikaları, kömür yıkama kireç, alçı ve zımpara tesisleri,
4) Klor-alkali tesisleri, sülfürik asit, fosforik asit, hidroklorik asit, klor ve benzeri kimyasal maddeler üreten yerler, azot sanayi ve bu sanayi ile entegre gübre fabrikaları,
5) Asbest, asbest içeren ürünlerin işlenmesi veya dönüştürülmesi yapılan tesisler,
6) Ham deri işleme, padok ve sadece hayvan kesimi yapılan tesisler,
7) Hammadde alanları kapalı ve toz kaynaklarında filtre sistemlerini kullanan tesisler hariç; talk, barit, kalsit, antimuan ve benzeri madenlerin kırma ve öğütme tesisleri,
8) Katı atık ayrıştırma tesisleri ve her türlü atığın nihai ve/veya ara depolanması ve/veya araziye gömülmesine ilişkin tesisler ile toksit, tıbbi ve tehlikeli atıkların yakılmak ve kimyasal yolla arıtılmak suretiyle berteraf edilmesine yönelik tesisler,
9) (Değişik RG: 16/4/2020-31101) Sanayii parselleri ile hizmet destek alanlarında katılımcının kendi ihtiyacı için kurumlar hariç olmak üzere güneş ve rüzgar enerjisine dayalı elektrik enerjisi üreten tesisler kurulamaz.
(2) Bu madde hükmünden, yürürlükteki çevre mevzuatı hükümlerinin yerine getirilmesi ve diğer katılımcıların faaliyetlerini olumsuz etkilememesine yönelik tüm tedbirlerin OSB yönetimlerince alınması kaydıyla;
a) Kullanılmış yağın yeniden rafine edilmesi ve/veya başka bir ürüne çevrilerek tekrar kullanımı ile atık ve hurdaları münferiden ara veya nihai ürüne çeviren tesisler,
b) Ormansal, tarımsal ve bitkisel atıklar ile atıksu arıtma tesisi çamurunu hammadde olarak kullanarak enerji üreten tesisler,
c) (değişik: RG-16/4/2020-31101) OSB'ye ait teknik altyapı alanında olması ve müteşebbüs heyeti genel kurul kararı alınması şartı ile geri dönüşüm ve bertaraf tesisleri müstesnadır.
(3) ( Değişik: RG-16/4/2020-31101) Birinci ve ikinci fıkra haricinde, OSB'de kurulmasında sakınca görülen tesisler hakkında OSB'nin kuruluş protokolü çerçevesinde kurulması planlanan sektörler, mevcut sektör yapısı kurulacak tesisin altyapı ve atık su arıtma tesislerine etkisi, herhangi bir olumsuzluk anında tetikleyici etkisi insanların çalıma ve yaşam koşullarına etkisi gibi hususlar dikkate alınarak konu ile ilgili kurumlardan alınacak raporlar çerçevesinde karar verilir. İlgilinin Bakanlığa başvurması üzerine OSB tarafından OSB'de kurulamayacağına karar verilen tesise ilişkin nihai karar, Bakanlık Makamından alınacak onay ile verilir.
Başkalarına devir
MADDE 61 - (1) Katılımcıların satın aldığı parsellerin tapu kayıtlarına geri alım hakkı şerhi konur.
(2) Katılımcılara tahsis veya satışı yapılan arsalar hiçbir şekilde amacı dışında kullanılamaz.
(3) Bu arsalar katılımcılar veya mirasçıları tarafından borcun tamamı ödenmeden ve işyeri açma çalışma ruhsatı almadan satılamaz, devredilemez ve temlik edilemez. Bu husus tapuya şerh edilir. Arsa tahsis ve satışının şirket statüsündeki katılımcılara yapılması halinde, borcu ödenmeden ve işyeri açma çalışma ruhsatı almadan arsanın satışını ve spekülatif amaçlı işlemlerle mülkiyet hakkının devrini önlemeye yönelik tedbirleri almakta Bakanlık yetkilidir.
(4) Arsa tahsisi veya satışı yapılan firmanın tasfiyesi halinde, firmanın katılımcı vasfını taşıyan ortağına veya ortaklarına tahsis hakkının devri mümkündür. Bu konudaki işlemlerin muvazaalı olup olmadığının tetkikiyle sonucuna göre gerekli tedbirleri almakta Bakanlık yetkilidir. 6102 sayılı Kanunun ilgili hükümleri kapsamında devralma şeklinde birleşme veya yeni kuruluş şeklinde birleşme şeklindeki şirket birleşmelerinde, birleşmenin ticaret siciline tescilini müteakip, devrolunan şirketin parsel tahsisi, devralan şirkete devredilir. Bu durumda, Yönetmeliğin 60 ıncı maddesinde belirtilen sürelerin hesaplanmasında devrolunan şirketin parsel tahsis tarihi esas alınır.
(5) OSB’ce teminat olarak gösterilen ve bu nedenle satışına karar verilen veya katılımcıların borcundan dolayı satışına karar verilen gayrimenkullerin icra yoluyla satışı halinde; Bakanlık ve OSB alacaklarının öncelikle ödenmesi koşuluyla, OSB’nin kuruluş protokolünde öngörülen niteliklere sahip alıcılara veya kredi alacaklısı kuruluşa satış yapılabilir. Satış ilanlarında kuruluş protokolünde yer alan katılımcı niteliklerine de yer verilir.
(6) Taşınmazların kredi alacaklısı kuruluşa satılması halinde, kredi alacaklısı kuruluş, satın aldığı taşınmazı sadece OSB’nin kuruluş protokolünde öngörülen niteliklere sahip gerçek veya tüzel kişilere en geç 2 yıl içerisinde satmak veya aynı nitelikteki gerçek veya tüzel kişilere kiraya vermek zorundadır.
(7) Yukarıdaki hususlara aykırılığın mahkemelerce tespiti halinde, arsa kimin tasarrufunda olursa olsun, tahsis veya satış tarihindeki bedeliyle geri alınarak bir başka katılımcıya tahsis ve satışı yapılır.
(8) Alıcı tapusunu aldıktan ve tesisini ikmal ettikten sonra devir ya da satış söz konusu olması halinde; OSB’nin ve yeni alıcıdan alacağı taahhütnamede ve yapacağı sözleşmede, ilk alıcının taahhütnamesi ile sözleşmesinde bulunan hükümleri çıkarma veya yeni hükümler koyma hakkı vardır.
Adresi: Büyükkayacık Mahallesi 11. Sok No: 2 Selçuklu / KONYA
Yüzölçümü: 41.331,10 m2
Arsa Payı: TAM
İmar Durumu: 20.12.2006 TARİH VE 51 NOLU BELGE İLE ALINMIŞTIR
Kıymeti: 26.500.000,00 TL
KDV Oranı: -0-( 3065 sayılı Kanunun 17/4-r maddesi) ihale damga vergisi % 05,69
Kaydındaki Şerhler: İpotek ve Haciz şerhleri mevcuttur.
1. Satış Günü: 15/11/2021 günü 15:30 - 15:35 arası
Satış Yeri: KONYA ADALET SARAYI B-BLOK ZEMİN KAT Z-18-19 İCRA MÜDÜRLÜKLERİ MEZAT SALONU KARATAY/KONYA
Satış şartları:
1- İhale açık artırma suretiyle yapılacaktır. Birinci artırmanın yirmi gün öncesinden, artırma tarihinden önceki gün sonuna kadar esatis.uyap.gov.tr adresinden elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada tahmin edilen değerin % 50'sini ve rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmek şartı ile ihale olunur. Birinci artırmada istekli bulunmadığı takdirde elektronik ortamda birinci artırmadan sonraki beşinci günden, ikinci artırma gününden önceki gün sonuna kadar elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada da malın tahmin edilen değerin % 50'sini, rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmesi şartıyla en çok artırana ihale olunur. Böyle fazla bedelle alıcı çıkmazsa satış talebi düşecektir.
2- Artırmaya iştirak edeceklerin, tahmin edilen değerin % 20'si oranında pey akçesi veya bu miktar kadar banka teminat mektubu vermeleri lazımdır. Satış peşin para iledir, alıcı isteğinde (10) günü geçmemek üzere süre verilebilir. Damga vergisi, KDV, 1/2 tapu harcı ile teslim masrafları alıcıya aittir. Tellâllık Harcı, taşınmazın aynından doğan vergiler satış bedelinden ödenir. (Alacakları rehinli olan alacaklıların satış tutarı üzerinden rüçhan hakları vardır. Gümrük resmi ve akar vergisi gibi Devlet tekliflerinden muayyen eşya ve akardan alınması lazım gelen resim ve vergi, rehinli alacaklardan sonra gelir.)
3- İpotek sahibi alacaklılarla diğer ilgilerin (*) bu gayrimenkul üzerindeki haklarını özellikle faiz ve giderlere dair olan iddialarını dayanağı belgeler ile (15) gün içinde dairemize bildirmeleri lazımdır; aksi takdirde hakları tapu sicil ile sabit olmadıkça paylaşmadan hariç bırakılacaktır.
4- Satış bedeli hemen veya verilen mühlet içinde ödenmezse İcra ve İflas Kanununun 133 üncü maddesi gereğince ihale feshedilir. İhaleye katılıp daha sonra ihale bedelini yatırmamak sureti ile ihalenin feshine sebep olan tüm alıcılar ve kefilleri teklif ettikleri bedel ile son ihale bedeli arasındaki farktan ve diğer zararlardan ve ayrıca temerrüt faizinden müteselsilen mesul olacaklardır. İhale farkı ve temerrüt faizi ayrıca hükme hacet kalmaksızın dairemizce tahsil olunacak, bu fark, varsa öncelikle teminat bedelinden alınacaktır.
5- Şartname, ilan tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık olup gideri verildiği takdirde isteyen alıcıya bir örneği gönderilebilir. Adına tebligat çıkartılıp bila tebliğ dönen ilgililerin ve İİK'nun 127 maddesine göre SATIŞ ilanının tebliğ adresleri tapuda kayıtlı olmayan alakadarlara gönderilen tebligatların tebliğ imkansızlığı halinde iş bu satış ilanı Elektronik ortamda yapılan ilan "elektronik ortamda ilan yapılmıştır" tebliğ yerine geçer. Şartname, ilan tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık olup gideri verildiği takdirde isteyen alıcıya bir örneği gönderilebilir.
6- Taşınmazın satışına katılacakların "Satışa konu taşınmazın OSB dahilinde yer almakta olup 4562 sayılı OSB Kanunun Arsa tahsisleri başlıklı 18. maddesi ve uygulama yönetmeliğinin Tapu Verme Başlıklı 106. Maddesinin 2. bendinde -taşınmazın icra yoluyla satışı dahil üçüncü kişilere devrinde OSB den uygunluk görüşü alınması zorunludur- hükmü gereği tapu devrinden önce OSB den UYGUNLUK GÖRÜŞÜ ALARAK DOSYAMIZA İBRAZ ETMELERİ GEREKMEKTEDİR.İHALEYE KATILANLAR ORGANİZE SANAYİ BÖLGELERİ KANUNUN VE UYGULAMA YÖNETMELİĞİNİN TÜM HÜKÜMLERİNİ PEŞİNEN KABUL ETMİŞ SAYILIRLAR.
7- Satışa iştirak edenlerin şartnameyi görmüş ve münderecatını kabul etmiş sayılacakları, başkaca bilgi almak isteyenlerin 2019/1530 Tlmt. sayılı dosya numarasıyla müdürlüğümüze başvurmaları ilan olunur.
(İİK m.126)
(*) İlgililer tabirine irtifak hakkı sahipleri de dahildir.
*: Bu örnek, bu Yönetmelikten önceki uygulamada kullanılan Örnek 64'e karşılık gelmektedir.