MAPIC'teki Simit Sarayı standı katılımcılardan yoğun ilgi gördü!
Patronlar MAPIC'te simit keyfi yaşadı. Fransa'nın Cannes kentinde gerçekleştirilen dünyanın en büyük uluslararası gayrimenkul ve perakende fuarı MAPIC'teki Simit Sarayı standı katılımcılardan yoğun ilgi gördü.
Bu yıl ilk kez MAPIC'e katılan Simit Sarayı, Riviera ana giriş kapısında yer alan karavanda, Fuar boyu perakendecilerin buluşma noktası olan ve önünde uzun kuyruklar oluşan Lerins'teki standında, Türk kahvesi ve Türk çayı eşliğinde gerçekleştirdiği Türkiye'nin simgesi simit ve diğer geleneksel lezzetlerden oluşan ikramlanyla katılımcıların büyük beğenisini topladı.MAPIC Fuarı'ndaki Simit Sarayı standı, katılımcıların yanı sıra Türk yöneticilerinde buluşma noktası oldu. Aralarında Tüm Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu (TAMPF) ve LC VVaikiki Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Yönetim Kurulu Başkanı ve Ramsey İcra Kurulu Başkanı Hüseyin Doğan, Mavi Jeans Genel Müdürü Cüneyt Yavuz, Folkart Yapı Yönetim Kurulu Başkam Mesut Sancak ve Mates Grubu Başkanı Onur Soysal'ın da yer aldığı Türk iş dünyasının önde gelen isimleri Simit Sarayı standmda bir araya gelerek hem Fuar'ı değerlendirdiler, hem de birbirinden lezzetli ürünlerin tadını çıkardılar. Hem Türk, hem de uluslararası markaların yoğun ilgi gösterdiği, 2006 yılından bu yana Alkaş'ın Türkiye temsilciliğini yürüttüğü MAPIC Fuarı'na katılımlarının başlıca nedenlerinden birinin Simit Sarayı'nı bir dünya markası yapmak olduğunu söyleyen Simit Sarayı İcra Kurulu Başkam Abdullah Kavukcu, "Bu yola çıktığımızda tek hedefimiz vardı; dünya markası olmak. Bu yıl sonunda yurtdışında 52 mağazaya ulaşıyoruz. 2014 yılı için planlarımız yurtdışında 100 mağaza açmak ve insanlara simidi tattırmak. Simit Sarayı, Türkiye'nin markası, Türkiye'nin bayrağını her yerde dalgalandırmak istiyoruz" dedi.
Simit Sarayı'nın fuarda büyük ilgiyle karşılaştığından bahseden Kavukcu, "MAPIC Fuarı'nda da master franchising için çok ciddi teklifler aldık.
Almanya, Hollanda, Mısır, Kıbrıs gibi ülkelerde zaten varız. Şu anda sadece Hollanda'da 15 mağazamız oldu. Almanya'da bu yılsonu itibariyle 15 mağazamız oluyor. Yurtdışı çalışmalarımız ile ilgili çok heyecanlıyız. Başbakanımızın 2023 yılında Türkiye'den 10 dünya markası çıkması hedefi var. Biz 2023'e kalmadan bunu başaracağımıza inanıyoruz. 2014 yılında Londra'da, New York'ta, Kuveyt'te mağazalar açacağız, bu bölgelerde daha hızlı büyüyeceğiz.
Hürses