01 / 05 / 2024

Meliha Türker kimdir?

Meliha Türker kimdir?

Babacan Yapı Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Meliha Türker kimdir? Meliha Türker ne zamandan beri, Babacan Yapı'da çalışıyor? İşte Babacan Yapı Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Meliha Türker'in biyografisi...



Meliha Türker kimdir?

Meliha Türker, 1985 yılında Bulgaristan’da doğan Meliha Türker, baba mesleği olan dış ticaret yapmak üzere Beykent Üniversitesi Uluslararası Ticaret Bölümü’nden mezun oldu. 


Öğrenim hayatı boyunca 6 yıl tiyatro eğitimi alan Türker, üniversite eğitimini tamamladıktan sonra kısa bir süre havacılık sektöründe yer alarak, pilotaj eğitimi aldı. 


Karakter olarak halkla ilişkiler yönünün kuvvetli olduğunu ve yapmak istediği mesleğin bu olduğunu tanımladığında inşaat sektörüne sürpriz bir giriş yaptı.  İyi derecede İngilizce bilen Meliha Türker, Arapça eğitimi alıyor. 


Meliha Türker, Babacan Yapı’daki satış uzmanı olarak görevine 2009 yılında başladı ve geçen 4 yıl içinde yönetici pozisyonuna ulaştı. 


Meliha Türker:

“Proje aşamasında olan bir ürünü pazarlamak, en riskli ve ikna kabiliyetinin en zor olduğu kısımdır. Bizim sektörümüzde en önemli başarı anahtarı pazarlayacağınız ürünü iyi tanımanız, imalatçı firmaya güveniniz ve tüketiciye doğru ürünü sunmanızdır. Yani kırmızı gömleğin yakışmadığı bir şahsa kırmızı gömleği satmaya çalışmanızdan daha yanlış bir şey olamaz. 


Biz, doğru ürünü doğru tüketiciye pazarlıyoruz. Ve en önemlisi, taahhütlerimizin teslimat sonrasında da arkasındayız. Tüm konut sahipleri bize her sıkıntısında ulaşıp hızlı sonuç alabiliyor. Bu da marka dinamiğimizin çıtasını yükseltiyor. Her yıl hedefleri büyüyen bir firmada, yenilikçi bir yapıda çalışmanın çok büyük bir şans olduğunu düşünüyorum. Aynı zamanda satış pazarlama alanında pazarlama personelinin satışa yönelik bilgi ve becerisini talep yaratan satışlarda talep karşılayan satışlarda olduğundan daha fazla önemlidir. Çünkü müşterinin ürünün ya da hizmet kalitesine yönelik algısında satış elemanının satış sürecini yönetmedeki performansı etkili ve belirleyici olur. 


Gayrimenkul pazarlamasında en önemli ağ, talep oluşturan satışlar yaratmaktır. Bu da ekip ruhu, yenilikçi vizyonel ve dünya standartlarına ayak uyduran projeler ve bireysel maksimum performans ile gerçekleşir”. dedi.




Geri Dön