Millî Savunma Bakanlığı ve Kuvvet Komutanlıklarına 196 personel alınıyor! İşte başvuru şartları!
Millî Savunma Bakanlığı ve Kuvvet Komutanlıklarında istihdam edilmek üzere 196 memur alınacak. Peki başvuru şartları neler, nasıl başvurulur? İşte detaylar…
Millî Savunma Bakanlığı (MSB) ve Kuvvet Komutanlıklarında istihdam edilmek üzere Personel Temin Daire Başkanlığı tarafından çok sayıda personel alınacak. Devlet Memuru kadrolarına "657 sayılı Devlet Memurları Kanunu" ve "Millî Savunma Bakanlığına İlk Defa Devlet Memuru Olarak Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Yönetmelik" esaslarına göre 196 personel alınacağı bildirildi.
MİLLÎ SAVUNMA BAKANLIĞI 196 PERSONEL ALIMINA NASIL BAŞVURURUM? BAŞVURU ŞARTLAR NELER?
Başvurular 29 Aralık 2022 ile 31 Ocak 2023 tarihleri arasında http://personeltemin.msb.gov.tr adresi üzerinden çevrimiçi (online) gerçekleştirilecek. Her adayın sadece bir tercih hakkı bulunacak. Adaylar başvuru şartlarında istenen; Ustalık-Kalfalık Belgesi, MEB Onaylı Diplomalarını, MEB Onaylı Sertifika, İş Güvenliği Uzmanı Sertifikası, Avukatlık Ruhsatı, Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartı/Sertifikasını “Diğer Bilgi ve Belgeler” ekranından sisteme yükleyecekler. Temin süreci ön başvuru, kayıt kabul, mülakat sınavı, sağlık raporu işlemleri ve güvenlik soruşturması aşamalarından oluşacak.
Millî Savunma Bakanlığı ve Kuvvet Komutanlıklarında istihdam edilmek üzere 196 memur alınacak. Peki başvuru şartları neler, nasıl başvurulur? İşte detaylar…