Nef 3 yılda 56 ödül aldı!
Nef, Sign of the City Awards 2017’de, Nef Gölköy projesi ile ‘En İyi Mimari Tasarım’ ve Nef Yalıkavak projesi ile ‘En İyi Pazarlama Kampanyası’ ödüllerine layık görüldü. Nef, 3 yılda aldığı ödül sayısını 56’ya yükselttiğini açıkladı.
Hürriyet Gazetesi’nde yer alan habere göre; Türk gayrimenkul sektörünü, en iyiye teşvik etmek ve sektöre farklı bir bakış açısı kazandırmak amacıyla gerçekleştirilen Sign of the City Awards’ta, bu yıl da sektörün en iyi projeleri ve gelecek vadeden yaklaşımlar ödüllendirildi. Her yıl olduğu gibi, bu yıl da yoğun bir katılımla gerçekleşen ödül töreninde, gayrimenkul sektörüne getirdiği yenilikçi çözümleriyle dikkat çeken Nef, Nef Gölköy projesiyle ‘En İyi Mimari Tasarım’ ve Nef Yalıkavak projesiyle de ‘En İyi Pazarlama Kampanyası’ ödüllerinin sahibi oldu.'En İyi Mimari Tasarım’ kategorisinde projeler, teknik, estetik, fonksiyonellik ve sürdürülebilirlik anlamında mimari konseptte değerlendirilirken, ‘En İyi Pazarlama Kampanyası’ kategorisinde ise pazarlama kampanyasının bütünsel konsepti, projedeki mecra kullanımı, bilinirlik, marka algısı yaratma başarısı, farklı alternatif pazarlama kanallarının kullanımı, sosyal medya kullanımı, satış ofisi ve örnek daire teması, web sitesi tasarımı değerlendirilmeye tabi tutuldu.
KURALLARI YENİDEN TANIMLIYORUZ
Sign of the City Awards 2017’yi değerlendiren Nef İcra Kurulu Başkanı Erden Timur, “Kurulduğumuz ilk günden itibaren ‘Neden daha iyisi olmasın?’ dedik ve ince düşünülmüş fikirlerle dolu projeler hayata geçirdik. Uluslararası marka olma hedefiyle çıktığımız bu yolda, oyunun kurallarım yeniden tanımlıyoruz ve sektöre kazandırdığımız ilklerle de hedeflerimize koşuyoruz. Sign of the City’de aldığımız ödüller gururumuzu artır i Hu ödüllerle birlikte son 3 yılda farklı organizasyonlarda aldığımız ödüllerin sayısını 56’ya yükselttik. Haşarılarımızın hem yurt içinde, hem küresel düzeyde fark edilmesi, motivasyonumuzu güçlü bir ivmeyle çok daha yukarılara taşıyor. Bundan sonra da Nef’lilerden aldığımız güçle, hep daha iyisi için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
YÜZDE 34 BÜYÜME
Kuruldukları 2010 yılından bu yana aralıksız büyüme gösterdiklerini belirten Timur, “2017’nin ilk 9 ayında, geçen senenin aynı dönemine göre yüzde 34 büyüyerek 1.2 milyar TL satış cirosuna ulaştık. Yılsonu itibari ile de 1.5 milyar TL satış cirosuna ulaşmayı öngörüyoruz. 2017 yılı içerisinde şu ana kadar 1.250 adet konut teslim ettik. Sene sonuna kadar, İnİstanbul ve Ataköy projelerimizle birlikte 3 binin üzerinde konutu sahiplerine teslim etmiş olacağız. Ekim ayında, Nef Çamlıtepe projemizin lansmanını bile yapmadan tüm projenin satışını tamamladık. Noter tasdikiyle 2 günde, projede yer alan 497 konutun satışını gerçekleştirerek son zamanların rekor satışına imza attık. Satış rekorumuzun ardından, Çekmeköy’deki ikinci projemiz olan Nef Ormantepe’nin lansmanını da bir yıl öne çekerek geçtiğimiz hafta gerçekleştirdik. Aynı zamanda 2017 yılında Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) ile bir güç birliğine imza attık ve 120 milyon dolarlık sermaye ile Nef & EBRD Gayrimenkul A.Ş.’yi kurduk” diye konuştu.
3.9 milyar TL’lik yeni yatırım
YENİ gayrimenkul yatırımları hakkında da bilgi veren Erden Timur, “2018 yılı içerisinde de ‘Luxury Living' konseptiyle, Kandilli ve Bodrum Gölköy'de hayata geçireceğimiz projelerimizin yanı sıra Çekmeköy, Beykoz, Beylerbeyi, Nakkaştepe ve Bayramoğlu projeleriyle 3.9 milyar TL’lik yeni yatırım yapacağız. Önümüzdeki yıl hedeflediğimiz büyüme hedefimiz yüzde 25 iken, 2 bine yakın konutu da sahiplerine teslim etmeyi planlıyoruz. 2018 yılı, Amerika ve Avrupa’da yeni projelere imza atacağımız ve Nef inovasyonlarını ve vizyonunu uluslararası bir platforma taşıyacağımız bir sene olacak. Mümkün olduğunca çok insana ulaşmak için 2020 yılında, dünyada 10 metropolde Nef bayrağını dalgalandırmayı hedefliyoruz” dedi.