Nef çocukların eğitimi için herkesi bir olmaya davet etti!
Galatasaray Ana Sponsoru olan Nef, attığı her adımda topluma fayda sağlama hedefi ile yeni fikirleri hayata geçirmeye devam ediyor Nef, son olarak Nef Vakfı ile birlikte başlattığı #BirizBirlikteyiz kampanyası ile çocukların eğitimi için herkesi ‘Bir’ ve ‘Birlikte’ olmaya davet etti.
Ülkemizin geleceği çocuklarımızın eğitimi için herkesi ‘Bir’ ve ‘Birlikte’ olmaya davet eden Nef ve Nef Vakfı,23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda başlattığı kampanya ile “Büyük olmak istiyorsan, çocuk ol” mesajı verdi ve herkese çocukların eğitimine destek olma çağrısı yaptı. Nef Vakfı’nın bugüne kadar 5 ana konusundan biri olan çocukların eğitimi ve gelişimiyle ilgili birçok projeye imza attığını belirten Nef İcra Kurulu Başkanı ve Nef Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Erden Timur “Elbette yaptıklarımızla çok mutlu olduk ama neler yapabileceğimizi hayal ettikçe daha da çok motive olduk” dedi.
Timur #BirizBirlikteyiz projesinin amacını ise şu şekilde özetledi: “Projemizi 4 ana amaç altında topluyoruz. İlk olarak Türkiye’deki tüm ortaokullara Bilim Kitleri ulaştırarak ve özel eğitimler düzenleyerek çocuklarımıza küçük yaştan bilimi sevdirmeyi amaçlıyoruz. İkinci olarak, bize emanet olan şehit çocuklarının eğitimleri için tıpkı kendi çocuklarımızınki gibi; yaz ve dil okullarından, spor ve müzik eğilimlerine yardımcı olacak eğitimlere kadar tam kapsamlı bir sistem oluşturuyoruz. Üçüncü olarak, ihtiyaç sahibi öğrencileri bursla desteklemeyi hedefliyor ve son olarak yapacağımız özel tasarım okullarla daha da çok çocuğun eğitimine olanak sağlıyoruz."
Kampanyanın bir önemli amacının da ülkemizin geleceği çocuklar için, tüm fikir ayrılıklarından bağımsız herkesin bir araya gelmesine vesile olmak, bir olmasına katkıda bulunmak olduğunu söyleyen Timur, “Bunun için gerekense, çocuklarımız için belki de önce bizim biraz çocuk olmamız” dedi.
Timur şöyle devam etti: “Kampanyamızın ana mesajı da bu. Çocukluğumuzdaki gibi farklılıkları değer olarak gördüğümüz, birbirimizi her şeyiyle kabul ettiğimiz, hoş gördüğümüz, sahip olduklarımızı paylaştığımız, karşılıklı önyargılar barındırmadığımız bir bakış açısı, belki de çocuklarımızın geleceği için en çok ihtiyacımız olan şey. Bu bakış açısını elde etmek için tek yapmamız gereken ise çocukları örnek almak ve dünyaya onların gözünden bakmak. Bahsettiğimiz projelerin hiçbiri hayalimizdeki kadar büyük bir fayda yaratmasa bile, sadece bu düşünceyi sizlerle birlikte yayabilirsek, çocuklarımız için, geleceğimiz için çok büyük bir başarı kazanmış olacağız.”
Türk futbol tarihi açısından bir ilk
Ekranlarda yayınlanmaya başlayan reklam filminde verdiği birlik ve beraberlik mesajı ile dikkatleri üzerine çeken Nef, önceki gün oynanan Galatasaray-Fenerbahçe derbisinde Türk futbol tarihi açısından da bir ilke imza attı. Kampanyaya dikkat çekmek için, Galatasaraylı futbolcular maça göğsünde Nef logosu yerine #BirizBirlikteyiz etiketinin yer aldığı formalarla ve pankartla çıktı. İlk defa bir futbol takımı, göğsünde ana sponsor logosu yerine bir sosyal sorumluluk kampanyasının sloganını taşıyan formalarla maça çıktı.
Toplanan bağış kadar, Nef’ten katkı
Erden Timur, ayrıca toplanan bağış kadar Nef’in de kampanyaya bağış yapacağını sözlerine ekledi. Kampanyaya tüm operatörlerden 2644’e SMS göndererek 5 TL değerinde katkıda bulunmak mümkün. Ayrıca www.birizbirlikteyiz.com websitesinden kredi kartı ile ve yine aynı websitesinde yer alan hesap numaralarına para yollayarak destek verebilirsiniz.
Nef Vakfı ve Barcelona Vakfı sosyal sorumluluk için birleşecek
Son 3 yıldır satış adedi ve cirosu ile sektör lideri olan Nef, gayrimenkul sektöründeki başarı hikayesini global arenaya taşımak için kollarını sıvadı. Geçtiğimiz yıl Galatasaray’ın ana sponsoru olan Nef, şimdi de Avrupa’nın en önde gelen kulüplerinden Barcelona’ya sponsor oldu. Sosyal sorumluluk alanında oldukça aktif olan Nef Vakfı ve Barcelona Vakfı, ortak sosyal sorumluluk projelerine de imza atacaklar.
50 milyonu aşkın taraftarı ile Avrupa’nın en fazla taraftarına sahip spor kulübü Barcelona ile sponsorluk anlaşmasını 18 Nisan’da Barcelona’da sonuçlandıran Nef, bu sponsorluk ile global bir marka olma yolunda önemli bir adım atarken aynı zamanda da Türkiye’nin hikayesini dünyaya anlatmayı hedefliyor.
Nef ve Barcelona sponsorluk detaylarını mayıs ayı içerisinde yapacakları bir basın buluşması ve imza töreniyle açıklayacaklar.
Fanatik