Nef, İş GYO ile Topkapı'da 2 yeni proje yapacak!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen ve en çok satış yapan konut geliştiricisi olan Nef, Seyrantepe 39 projesinin satışını 2 saatte tamamlayarak bir ilke imza attı. Projenin satışına yetişemeyenlere ise yeni Nef projelerinde öncelik tanınacak.
2014 yılında liderliğe oturan, 2015 yılında da 2 bin 600 adetin üzerinde konut satışıyla Türkiye’nin en hızlı büyüyen ve en çok satış yapan konut geliştiricisi olan Nef, bir rekora daha imza attı. Merkezi konumu, foldhome ayrıcalıkları ve tasarıma verdiği önemle dikkat çeken Nef Seyrantepe 39 projesinde yer alan konutlarının tamamının satışı, 2 saat içinde tamamlandı.
Projede yer alan konut adedinin çok üstünde talep aldıklarını belirten Nef Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Selçuk Çelik, günler öncesinden sıraya giren ancak satışa yetişemeyenlere daha önceki satışlarda olduğu gibi ilerleyen projelerde öncelik tanıyacaklarının altını çizdi. Bu yoğun ilgiden duydukları mutluluğu dile getiren Çelik, “Tasarımı tabana yayma hedefiyle yola çıktık. Yeni dönemde de mümkün olduğunca çok kişiye ulaşmak için gündemimizde pek çok yeni proje var. 2016 yılında yurtiçi ve yurtdışında toplam 4.1 Milyar TL değere sahip proje üreteceğiz” diyor.
Çelik Nef’in önümüzdeki dönem projeleriyle ilgili ise şu bilgileri veriyor: “2016 yılında Topkapı’da İş GYO ile birlikte 2 yeni proje daha hayata geçireceğiz. Bunların yanı sıra Bodrum’da denize sıfır bir lokasyonda ve Avrupa yakasında 2 merkezi bölgede büyük ölçekli yeni projelerin lansmanını yapacağız. 2016 yılı içinde ayrıca Nef New York projesinin lansmanını yapmayı planlıyoruz. Yurt dışında hayata geçecek ilk projemiz olan Nef New York’la birlikte şu anda geliştirilme süreci devam eden Amerika, İngiltere ve Almanya’daki projelerimizin de detaylarını netleştirmiş olmayı hedefliyoruz. İstanbul dışında Anadolu’nun gelişmiş illerinde projeler geliştirmek için çalışmalarımıza başladık. 2016 yılı Anadolu’ya yayılma adına önemli bir gelişim yılımız olacak.”
Sektörü şekillendiren keşifler
Nef’in başarı hikâyesinin arkasında yer alan sektörü şekillendiren keşiflere de değinen Selçuk Çelik, lansman sonrası en hızlı satış performansının Nef’e ait olduğunu hatırlatıyor. Çelik, “İç pazarda sektöre getirdiğimiz farklı konseptlerimizle sürdürülebilir bir büyüme yakaladık. 2015 yılında 1.2 milyar liranın üzerinde ciro gerçekleştirmiş olmamızda da bunun etkisini gördük” diyor.
“Foldhome”, “Garantili Proje”, “Kolay Yatırım” ve “Tasarım Serileri” keşifleriyle Nef’in hedefini, “Lüks tasarımı ulaşılabilir kılmak” olarak özetleyen Çelik şöyle devam ediyor: “Tasarımın insanlar için bir lüks değil, bir yaşam biçimi olmasından yola çıkarak, tasarımın yanı sıra toplu yaşamın getirmiş olduğu sabit gider ve masrafları da en aza indirmek ve efektif yaşam alanları yaratmak için Foldhome&Foldoffice konseptlerini yarattık. Ayrıca Türkiye’de ilk olarak Nef tarafından uygulanan ‘Garantili Proje Sistemi’ ile projelerin maliyeti daha inşaata ve satışa başlamadan, ilk günden bankada güvence altına alınıyoruz. Tasarım konusunda ise çok önemli işbirliklerimiz bulunuyor. Tasarım alanında dünyanın en büyük 5 mimarlık grubunun 4’üyle çalışıyoruz. Projelerimizde dünyaca ünlü tasarımcıların imzası bulunuyor. Türkiye’de yetişen ve gelişen, aynı zamanda gayrimenkul sektöründe bir ilk olan tasarım ve konsept anlayışının, dünyanın en iyi projesi ödülünden Avrupa’nın en inovatif şirketi ödülüne kadar toplam 19 adet ulusal ve uluslararası ödüle layık görülmek hem ülkemiz, hem de Nef için oldukça gurur verici. Global arenada know-how, fikir ve proje ihraç eden bir markaya dönüşmüş olmak da bizim için ayrı bir motivasyon kaynağı” dedi.
*Görsel Nef Seyrantepe 39'a aittir.
Haber Milliyet'te şu şekilde yer aldı;
2014 yılında liderliğe oturan, 2015 yılında da 2 bin 600 adetin üzerinde konut satışıyla Türkiye’nin en hızlı büyüyen ve en çok satış yapan konut geliştiricisi olan Nef, bir rekora daha imza attı. Merkezi konumu, foldhome ayrıcalıkları ve tasarıma verdiği önemle dikkat çeken Nef Seyrantepe 39 projesinde yer alan konutlarının tamamının satışı, 2 saat içinde tamamlandı.
Projede yer alan konut adedinin çok üstünde talep aldıklarını belirten Nef Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Selçuk Çelik, günler öncesinden sıraya giren ancak satışa yetişemeyenlere daha önceki satışlarda olduğu gibi ilerleyen projelerde öncelik tanıyacaklarının altını çizdi. Bu yoğun ilgiden duydukları mutluluğu dile getiren Çelik, “Tasarımı tabana yayma hedefiyle yola çıktık. Yeni dönemde de mümkün olduğunca çok kişiye ulaşmak için gündemimizde pek çok yeni proje var. 2016 yılında yurtiçi ve yurtdışında toplam 4.1 Milyar TL değere sahip proje üreteceğiz” diyor.
Çelik Nef’in önümüzdeki dönem projeleriyle ilgili ise şu bilgileri veriyor: “2016 yılında Topkapı’da İş GYO ile birlikte 2 yeni proje daha hayata geçireceğiz. Bunların yanı sıra Bodrum’da debnize sıfır bir lokasyonda ve Avrupa yakasında 2 merkezi bölgede büyük ölçekli yeni projelerin lansmanını yapacağız. 2016 yılı içinde ayrıca Nef New York projesinin lansmanını yapmayı planlıyoruz. Yurt dışında hayata geçecek ilk projemiz olan Nef New York’la birlikte şu anda geliştirilme süreci devam eden Amerika, İngiltere ve Almanya’daki projelerimizin de detaylarını netleştirmiş olmayı hedefliyoruz. İstanbul dışında Anadolu’nun gelişmiş illerinde projeler geliştirmek için çalışmalarımıza başladık. 2016 yılı Anadolu’ya yayılma adına önemli bir gelişim yılımız olacak.”
Sektörü şekillendiren keşifler
Nef’in başarı hikâyesinin arkasında yer alan sektörü şekillendiren keşiflere de değinen Selçuk Çelik, lansman sonrası en hızlı satış performansının Nef’e ait olduğunu hatırlatıyor. Çelik, “İç pazarda sektöre getirdiğimiz farklı konseptlerimizle sürdürülebilir bir büyüme yakaladık. 2015 yılında 1.2 milyar liranın üzerinde ciro gerçekleştirmiş olmamızda da bunun etkisini gördük” diyor.
“Foldhome”, “Garantili Proje”, “Kolay Yatırım” ve “Tasarım Serileri” keşifleriyle Nef’in hedefini, “Lüks tasarımı ulaşılabilir kılmak” olarak özetleyen Çelik şöyle devam ediyor: “Tasarımın insanlar için bir lüks değil, bir yaşam biçimi olmasından yola çıkarak, tasarımın yanı sıra toplu yaşamın getirmiş olduğu sabit gider ve masrafları da en aza indirmek ve efektif yaşam alanları yaratmak için Foldhome&Foldoffice konseptlerini yarattık. Ayrıca Türkiye’de ilk olarak Nef tarafından uygulanan ‘Garantili Proje Sistemi’ ile projelerin maliyeti daha inşaata ve satışa başlamadan, ilk günden bankada güvence altına alınıyoruz. Tasarım konusunda ise çok önemli işbirliklerimiz bulunuyor. Tasarım alanında dünyanın en büyük 5 mimarlık grubunun 4’üyle çalışıyoruz. Projelerimizde dünyaca ünlü tasarımcıların imzası bulunuyor. Türkiye’de yetişen ve gelişen, aynı zamanda gayrimenkul sektöründe bir ilk olan tasarım ve konsept anlayışının, dünyanın en iyi projesi ödülünden Avrupa’nın en inovatif şirketi ödülüne kadar toplam 19 adet ulusal ve uluslararası ödu¨le layık görülmek hem ülkemiz, hem de Nef için oldukça gurur verici. Global arenada know-how, fikir ve proje ihraç eden bir markaya dönüşmüş olmak da bizim için ayrı bir motivasyon kaynağı” dedi.
Milliyet
Haber Yeni Yüzyıl Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
TİMUR Holding’in gayrimenkul markası Nef, Seyrantepe 39 projesinde satışları 2 saatte tamamlayarak kırılması güç bir rekora imza attı. Nef 39’da blok satış olmadı, bir kişi veya firma toplu alım yapmadı; peki 140 konut ve 7 mağazanın satışı 2 saatte nasıl bitti? Detayları, Nef Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Selçuk Çelik’e sorduk…
Nef 39 ne zaman satışa çıktı?
Nef Seyrantepe 39 projemizi 5 Aralık 2015 Cumartesi günü satışa çıkardık. 2 saatte satış, o gün mü gerçekleşti? Hangi saatler arasında?
Aynı gün, satışa çıktığımız 09:02 ile 10:43 saatleri arasında projeyi satıp bitirdik. Toplu satış olarak mı gerçekleşti?
Toplu satış yapmadık. Üstelik müşterilere toplu alım sınırlaması da getirildi. Sadece 3 müşterimiz 2 adet alım yaptı. Projede kaç konut ve ticari ünite var? Metrekare ve fiyat aralığı nedir?
Nef Seyrantepe 39 projemiz 140 daire ve 7 mağazadan oluşuyor… Projede daire büyüklükleri 43 metrekare ile 50 metrekare arasında değişirken fiyatlar da 270 bin TL ile 380 bin TL arasında…
Nef 39 ne zaman teslim edilecek? Yaşam ne zaman başlayacak?
Projeyi Aralık 2017’de alıcılarımıza teslim edeceğiz.
Nef’in 2016 planı
Topkapı’da İş GYO ile 2 yeni proje gerçekleştirilecek. Bodrum’da denize sıfır yeni bir proje açıklanacak. Avrupa yakasında 2 merkezi bölgede yeni projeler lanse edilecek. l Nef New York projesinin lanse edilecek. l Anadolu illerinde projelere start verilecek.
‘Konut alamayana sıradaki proje için öncelik tanınacak’
2015’te 1.2 milyar TL’nin üzerinde ciro yapan Nef’in Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Selçuk Çelik, Nef 39 için günler öncesinden sıraya giren ancak satışa yetişemeyenlere önceki satışlardaki gibi ilerleyen projelerde öncelik tanıyacaklarını; 2016’da yurtiçi ve yurtdışında toplam 4.1 milyar TL’lik projeler üreteceklerini açıkladı.
Proje nerede?
NEF 39, Seyrantepe’de Şişli Etfal Hastanesi’ne 500 metre, TT Arena’ya 700 metre, TEM Maslak noktasına 1.3 kilometre, Levent plazalar bölgesine 2 kilometre, 4. Levent metro istasyonuna 2.3 kilometre ve Zincirlikuyu’ya 4 kilometre mesafede...
Yeni Yüzyıl Gazetesi
Haber Vatan'da şu şekilde yer aldı;
2014 yılında liderliğe oturan, 2015 yılında da 2 bin 600 adetin üzerinde konut satışıyla Türkiye’nin en hızlı büyüyen ve en çok satış yapan konut geliştiricisi olan Nef, bir rekora daha imza attı. Merkezi konumu, foldhome ayrıcalıkları ve tasarıma verdiği önemle dikkat çeken Nef Seyrantepe 39 projesinde yer alan konutlarının tamamının satışı, 2 saat içinde tamamlandı.
Projede yer alan konut adedinin çok üstünde talep aldıklarını belirten Nef Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Selçuk Çelik, günler öncesinden sıraya giren ancak satışa yetişemeyenlere daha önceki satışlarda olduğu gibi ilerleyen projelerde öncelik tanıyacaklarının altını çizdi. Bu yoğun ilgiden duydukları mutluluğu dile getiren Çelik, “Tasarımı tabana yayma hedefiyle yola çıktık. Yeni dönemde de mümkün olduğunca çok kişiye ulaşmak için gündemimizde pek çok yeni proje var. 2016 yılında yurtiçi ve yurtdışında toplam 4.1 Milyar TL değere sahip proje üreteceğiz” diyor.
Çelik Nef’in önümüzdeki dönem projeleriyle ilgili ise şu bilgileri veriyor: “2016 yılında Topkapı’da İş GYO ile birlikte 2 yeni proje daha hayata geçireceğiz. Bunların yanı sıra Bodrum’da debnize sıfır bir lokasyonda ve Avrupa yakasında 2 merkezi bölgede büyük ölçekli yeni projelerin lansmanını yapacağız. 2016 yılı içinde ayrıca Nef New York projesinin lansmanını yapmayı planlıyoruz. Yurt dışında hayata geçecek ilk projemiz olan Nef New York’la birlikte şu anda geliştirilme süreci devam eden Amerika, İngiltere ve Almanya’daki projelerimizin de detaylarını netleştirmiş olmayı hedefliyoruz. İstanbul dışında Anadolu’nun gelişmiş illerinde projeler geliştirmek için çalışmalarımıza başladık. 2016 yılı Anadolu’ya yayılma adına önemli bir gelişim yılımız olacak.”
Sektörü şekillendiren keşifler
Nef’in başarı hikâyesinin arkasında yer alan sektörü şekillendiren keşiflere de değinen Selçuk Çelik, lansman sonrası en hızlı satış performansının Nef’e ait olduğunu hatırlatıyor. Çelik, “İç pazarda sektöre getirdiğimiz farklı konseptlerimizle sürdürülebilir bir büyüme yakaladık. 2015 yılında 1.2 milyar liranın üzerinde ciro gerçekleştirmiş olmamızda da bunun etkisini gördük” diyor.
“Foldhome”, “Garantili Proje”, “Kolay Yatırım” ve “Tasarım Serileri” keşifleriyle Nef’in hedefini, “Lüks tasarımı ulaşılabilir kılmak” olarak özetleyen Çelik şöyle devam ediyor: “Tasarımın insanlar için bir lüks değil, bir yaşam biçimi olmasından yola çıkarak, tasarımın yanı sıra toplu yaşamın getirmiş olduğu sabit gider ve masrafları da en aza indirmek ve efektif yaşam alanları yaratmak için Foldhome&Foldoffice konseptlerini yarattık. Ayrıca Türkiye’de ilk olarak Nef tarafından uygulanan ‘Garantili Proje Sistemi’ ile projelerin maliyeti daha inşaata ve satışa başlamadan, ilk günden bankada güvence altına alınıyoruz. Tasarım konusunda ise çok önemli işbirliklerimiz bulunuyor. Tasarım alanında dünyanın en büyük 5 mimarlık grubunun 4’üyle çalışıyoruz. Projelerimizde dünyaca ünlü tasarımcıların imzası bulunuyor. Türkiye’de yetişen ve gelişen, aynı zamanda gayrimenkul sektöründe bir ilk olan tasarım ve konsept anlayışının, dünyanın en iyi projesi ödülünden Avrupa’nın en inovatif şirketi ödülüne kadar toplam 19 adet ulusal ve uluslararası ödu¨le layık görülmek hem ülkemiz, hem de Nef için oldukça gurur verici. Global arenada know-how, fikir ve proje ihraç eden bir markaya dönüşmüş olmak da bizim için ayrı bir motivasyon kaynağı” dedi.
Vatan