23 / 12 / 2024

ODE Yalıtım ihracatta yüzde 30 büyüme hedefliyor! 

ODE Yalıtım ihracatta yüzde 30 büyüme hedefliyor! 

5 kıtada 70'in üzerinde ülkeye ihracat yapan ODE Yalıtım yıl sonu büyüme hedefini yüzde 30 olarak belirledi. İhracatlarına ara vermeden devam eden ODE Yalıtım bu yılın ilk yarısında bütçe hedefini tutturdu. 



Dünya markası olma vizyonuyla yatırımlarına ara vermeden devam eden Ode Yalıtım, bu yılın ilk yarısında bütçe hedefini tutturdu. ODE Yalıtım, 2019 yıl sonu büyüme hedefini ise yüzde 30 olarak belirledi. Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli en büyük yalıtım şirketi olan ODE Yalıtım, ihracatın ciro içindeki payını yüzde 40’a çıkarmayı hedefliyor.  

ODE Yalıtım İhracat Direktörü Ozan Turan, Türkiye’de 4 binden fazla ürün çeşidiyle yalıtım sektörünün en büyük oyuncuları arasında yer aldıklarını vurgulayan Turan, “İhracatta bölgesel bir güç olan ODE Yalıtım, Türkiye’den çıkan global bir marka olması vizyonuyla faaliyet gösteriyor. Bu kapsamda ihracatta ana odağımızı TURQUALITY Destek Programı kapsamında seçtiğimiz hedef ülkelerimiz olarak belirledik. Geçtiğimiz yıl bu ülkelerde yakaladığımız büyük ihracat ivmesini devam ettirerek 2019’un ilk 6 ayında bütçe hedeflerimizi tutturmayı başardık” ifadelerini kullandı. 

Ozan Turan sözlerine şöyle devam etti: “ODE olarak hedefimiz yıl sonunda seneyi yüzde 30 büyüyerek kapatmak ve 1 milyon doların üzerinde ihracat yaptığımız ülke sayısını çoğaltmak. Bu noktadan hareketle yaptığımız her işte global bir bakış açısıyla hareket ediyoruz. ODE olarak bugün 13 farklı dil konuşuyoruz ve tüm adımlarımızı, global arenada çok daha güçlü bir ODE için atmaya devam ediyoruz. Bulunduğumuz pazarları yakından takip ediyoruz. Bu pazarlardaki gelişmeleri ve talebi analiz ederek, Ar-Ge çalışmalarımızı da bu pazarların talep ve ihtiyaçlarına göre şekillendiriyoruz. Bu tespitler doğrultusunda geçtiğimiz yıl hedef pazarlarımız için değişik teknik değerlere sahip çeşitli membran ürünlerinin AR-GE çalışmalarını tamamladık, üretim ve ihracatlarını gerçekleştirdik. Talebe uygun üretim yapabilmek ve bunları hızla ihraç edebilmek, satış, pazarlama, kalite, üretim ve tedarik zinciri birimlerimiz arasındaki bilgi akışını, doğru ve etkin kurgulayabildiğimizin bir göstergesi. Bu da bizi ihracatta güçlü hale getiriyor. 2019 yılı sonu itibariyle yurtdışı gelirlerimizin toplam ciromuz içindeki payını yüzde 40’a çıkarmayı planlıyoruz.” 


 


Geri Dön