Pakpen, 11 yılda toplam 27 kat büyüdü!
Yapı sektörünün öncü firması Pakpen Türkiye’nin önde gelen inşaat proje firmalarının üst düzey yöneticilerinden oluşan misafirlerini Konya’nın tarihiyle buluşturup, kültürel mekanlarında bir araya getirdi...
Bir bina için A’dan Z’ye gerekli tüm malzemeleri birlikte üreten Pakpen Şirketler Grubu’nun fabrika ziyaretinde şirketin kuruluş tarihi, üretim kapasitesi ve 2013 yılı hedefleri de paylaşıldı. 2012 yılını 420 milyon TL’yi aşan bir ciroyla kapatacak olan Pakpen Şirketler Grubu, 2023 yılına kadar % 15 büyüme hedefliyor.
Konya ilinin sahip olduğu tüm değerlerin ulusallaşmasında kendisini sorumlu hisseden Pakpen Şirketler Grubu, geçmişten günümüze taşınan bu kültürel mirasın gelecek nesillere aktarılmasına aracılık etmeyi kendisine bir görev biliyor. Bu değerler içinde en önemli yere sahip olan Hz. Mevlana’yı anmak için düzenlenen Şeb-i Arus törenlerine de katılan Pakpen Yönetim Kurulu Üyeleri ve misafirleri, bu eşsiz güzellikteki gösteriyi bir arada yaşayarak unutulmaz bir gün yaşadı.
11 yılda 27 kat büyüme
Bugün yıllık 250 bin ton plastik, 500 bin metreküp yalıtım malzemesi üretim kapasitesi ve 600’ü aşkın uzman çalışanıyla sektöründe ilk 5 büyük üretici arasında yer alan Pakpen Şirketler Grubu; pencereden bahçe aksesuarına, dış cepheden kapıya, borudan yalıtım ürünlerine kadar bir bina için A’dan Z’ye gerekli tüm malzemeleri birlikte üreten tek firma olma özelliğine sahip.
Pakpen Şirketler Grubu bünyesinde bulunan Pakpen A.Ş., Pakpen Dış Ticaret A.Ş. ve Paksu A.Ş. ile 11 yıl içinde cirosunu 27 kat artırdı. 2012 yıl cirosu 420 milyon TL’nin üzerinde olan Pakpen Şirketler Grubu, 2015 yılına kadar yılda ortalama yüzde 20 civarında büyümeyi hedeflediklerini açıkladı.
Konya’nın ilk uluslararası markası olan Pakpen Şirketler Grubu, Pakpen Dış Ticaret aracılığıyla başta Avrupa ve komşu ülkeler olmak üzere 50’nin üzerinde ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. Pakpen Şirketler Grubu, önümüzdeki dönem Ortadoğu, Avrupa, Afrika, Rusya ve Türki Cumhuriyetlerde pazar payını arttırmayı ve global bir marka olmayı hedefliyor.