Palladium'un yatırımcıları yeni AVM'ler açacak
Hafta içi 25 bin, hafta sonu 35 bin kişinin ziyaret ettiği ve ortalama 45 TL harcadığı Palladium'un başarısından memnun olan yatırımcıları yeni alışveriş merkezi kurmak için düğmeye bastı
Tahincioğlu, Gençoğlu ve Nora Yapı'nın ortaklığında 230 milyon dolarlık yatırımla, geçtiğimiz yıl eylül ayında İstanbul Kozyatağı'nda açılan Palladium Alışveriş Merkezi'ne (AVM), kriz uğramadı.
Hafta içi günlük ziyaretçi sayısı 20-25 bin, hafta sonuysa 30-35 bin olan Palladium'da kişi başına ortalama 45 TL alışveriş yapılıyor. Yatırımcılarının Palladium'un başarısından memnun olduğunu söyleyen Palladium Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Semet Yolaç Canlıel, "Farklı şehirlerde Palladium'un kardeşleri olacak" dedi. Anadolu yakasına birçok ilki getirdiklerini vurgulayan Canlıel, sözlerine şöyle devam etti:
"Anadolu yakasının bir numaralı alışveriş merkezi olmak istiyoruz. Bu amacımıza ulaşmamıza da çok az kaldı. Anadolu yakasında bizim kadar iddialı bir marka karmasının, aynı çatı altında toplandığı, başka yer yok. Türkiye'de ilk defa mağaza açanlar, Anadolu yakasına ilk defa Palladium'la gelen markalar var. Son olarak Forever New merkezimizde mağaza açmak için bizimle anlaştı. Avusturalyalı kadın giyim markası olan Forever New uygun fiyatlı ürünleriyle tanınıyor. Yine merkezimizde bulunan Carrefour Express burada farklı bir konsept deniyor ve evlerden sipariş alıyor" diye konuştu.
Ziyaretçi, kiracı ve yatırımcıların mutluluğunu sağlamak içi sürekli çalışma yaptıklarını ifade eden Canlıel, "Bu amaçla sürekli yenilikler yapıyoruz. Ziyaretçlerimize alışverişin yanında, kampanyalarımızla ve sosyal aktivitelerimizle farklı katma değerler yarattık. Fiziksel olarak da binamızı diğer AVM'lerden ayıran bir takım özellikler var. 31 metre çapında `yaşam küresi' dediğimiz bir küremiz bulunuyor. Bunun dışında AVM'mizin tüm katları gün ışığı alıyor. Yürüme yollarımız oldukça geniş" diye konuştu.
Alışveriş oranı yüksek
Ekonomik krizden rakiplerine oranla daha az etkilendiklerini ifade eden Semet Yolaç Canlıel, "Hafta için günde 20-25 bin, hafta sonu 30-35 bin müşterimiz var. Fiş ortalamamız da 45 TL ile Türkiye ortalamasının üzerinde. Bize kuru kalabalık gelmediğini görüyoruz. Zaten daha çok Bağdat Caddesi, Ataşehir, Altunizade ve Çekmeköy'den insanlar alışverişe geliyor" açıklamasında bulundu.
Kiracı-yönetim kavgasının Palladium'da yaşanmadığını dile getiren Canlıel, bunu sürekli iletişim halinde olmalarına bağladı. Açılışta Türkiye koşullarını dikkate alarak mağaza kiralarında yüzde 20 indirim yaptıklarını vurgulayan Semet Yolaç Canlıel, şöyle konuştu:
"Böylece krizde ilk defa bir AVM olarak `kiracılarımızla aynı gemideyiz' mesajı verdik. Bu indirim Hazirana kadar devam edecek. Haziranda piyasanın durumuna göre indirime devam edip etmeyeceğimize karar vereceğiz."
Çeşitli kampanyalar düzenlediklerini belirten Canlıel, "Bunlardan biri de oyuncak kampanyamız. Bu kapsamda çocuk ziyaretçilerimizin oynamadığı oyuncakları toplayıp, Trabzon Maçka'ya gönderiyoruz" dedi.
Radikal