22 / 11 / 2024
fuzul

Pandora'nın mağaza sayısı 19'a ulaştı!

Pandora'nın mağaza sayısı 19'a ulaştı!

1982’de kurulan ve merkezi Danimarka Kopenhag olan Pandora, 17 Mart’ta 33. yaşını kutladı. Firmanın 1 yılda mağaza sayısı 19'a ulaştı..




Pandora’nın tasarımları bugün 1.400’den fazla konsept mağaza dahil, yaklaşık 9 bin 900 satış noktası aracılığıyla altı kıtada 90’dan fazla ülkede satılıyor. Türkiye’de de hızlı büyüyen markanın şu anda 19 mağazası bulunuyor. Danimarkalıı kuyumcu Per Enevoldsen ve karısı Winnie, Pandora’yı kurarken dünyadaki tüm kadınlara yüksek kalitedeki mücevherleri ulaşılabilir fiyatlarla sunmayı hedeflemiş. Sadece değerli metalleri ve kıymetli taşları keşfetmenin değil, yüksek yeteneğe sahip el işçiliği üretiminde uzman zanaatkarlarla çalışmanın da önemli olduğunu farkeden marka yönetimi, 1989 yılından bu yana Tayland’ta mücevher fabrikasında üretim yapıyor.


Dünyaya açıldı

Pandora 2000 yılında ilk defa, kadınların kendi stillerini yansıtmaları ve unutulmaz anlarını ifade edebilmeleri için ‘charm’ bilekliği koleksiyonunu piyasaya çıkardı. Bugün charm bilekliği markanın en çok satan ana ürünü.

Marka 2006 yılında ise büyük bir atılım gerçekleştirerek Amerika, Kanada, Avustralya gibi önemli pazarlarda yer aldı ve ilk konsept mağazasını Almanya’nın Hamburg kentinde açtı.Pandora’nın tasarımları bugün 1.400’den fazla konsept mağaza dahil, yaklaşık 9 bin 900 satış noktası aracılığıyla altı kıtada 90’dan fazla ülkede satılıyor. Türkiye’de de hızlı büyüyen markanın şu anda 19 mağazası bulunuyor. Danimarkalıı kuyumcu Per Enevoldsen ve karısı Winnie, Pandora’yı kurarken dünyadaki tüm kadınlara yüksek kalitedeki mücevherleri ulaşılabilir fiyatlarla sunmayı hedeflemiş. Sadece değerli metalleri ve kıymetli taşları keşfetmenin değil, yüksek yeteneğe sahip el işçiliği üretiminde uzman zanaatkarlarla çalışmanın da önemli olduğunu farkeden marka yönetimi, 1989 yılından bu yana Tayland’ta mücevher fabrikasında üretim yapıyor.


Dünyaya açıldı

Pandora 2000 yılında ilk defa, kadınların kendi stillerini yansıtmaları ve unutulmaz anlarını ifade edebilmeleri için ‘charm’ bilekliği koleksiyonunu piyasaya çıkardı. Bugün charm bilekliği markanın en çok satan ana ürünü.

Marka 2006 yılında ise büyük bir atılım gerçekleştirerek Amerika, Kanada, Avustralya gibi önemli pazarlarda yer aldı ve ilk konsept mağazasını Almanya’nın Hamburg kentinde açtı.


Milliyet


Geri Dön