Profilo, satış sonrası servis hizmetleriyle tüketicinin yanında!
Profilo, satış sonrası servis hizmet ve uygulamalarıyla tüketicilerinin her an yanında olan dev bir ekip olduğunu hissettiriyor
“Desteğe ihtiyacınız varsa, anında yanınızda” sloganı ücretsiz ilk montajdan eş zamanlı ürün bilgilendirmeye, çözüm odaklı hızlı servisten küçük ev aletlerinin onarım için evden alınıp eve teslim edilmesine, sizi tüm gün evde bekletmeden 2 saat aralığında randevu verilmesine kadar birçok uygulamada tüketiciler, bir Profilo sahibi olmanın ayrıcalığını yaşıyor. Profilo Dayanıklı Ev Aletleri’nde tüketiciler, bu özel hizmetlerin konforunu yaşıyor. Türkiye çapında hızlı ve çözüm odaklı hizmet veren yaklaşık 360 Yetkili Servis ile Profilo kapsamlı satış öncesi keşif, montaj ve ürün bilgilendirme hizmetlerinin yanı sıra ilk ziyarette sunduğu yüksek çözüm oranı ile hayatı kolaylaştıracak bir dizi öncü uygulamayı sürdürüyor. Büyük ev aletlerinde standart olarak üç yıl garanti uygulayan Profilo, bu süreyi bir bedel karşılığında 4 yıl daha uzatabiliyor. Servis randevularını desteğe ihtiyaç olunduğunda iki saat aralığında verirken, kararı müşterisine bırakıyor ve istenilen saatlere uyuyor. Böylece Profilo tercih eden tüketicilerin tüm gün evde servis beklemelerine gerek kalmıyor. Ayrıca servis ziyaretlerinde ilk seferde sunulan yüksek çözüm oranıyla Profilo tüketicisi defalarca rahatsız edilmiyor. Profilo Yetkili Servisleri buzdolabı ve ocak gibi evin olmazsa olmazı ürünlerin uzun süreli onarımlarında tüketicilerine geçici ürün de temin ediyor. Pazar günleri 10:00-22:00, diğer günler 20:00-22:00 saatleri arasında Acil Nöbetçi Servis ekibi tarafından hizmet vererek tüketicisini hiçbir koşulda mağdur etmiyor. Küçük ev aletleri evden teslim alınıp onarılıyor Profilo, tüketicilerini her alanda düşünüyor. Sadece ürün üretirken değil ürün kullanılırken de tüketici konforu Profilo’ nun önceliklerini belirliyor. Sırf bu nedenle Profilo Dayanıklı Ev Aletleri tüketicisini küçük ev aletlerini onarım ihtiyacı durumunda servis noktasına taşıma zahmetinden kurtarıyor. Küçük ev aletleri evden alınıp, eve teslim ediliyor Hem de ücretsiz. Ayrıca Profilo’da örneğin elektrikli süpürge toz torbası gibi ürün aksesuar talepleri bir telefon ile eve teslim ediliyor! Çağrı merkezi ile 7 gün 24 saat hizmet Tüm Türkiye’ye 7 gün 24 saat 444 77 66 numarası ile hizmet veren Profilo Çağrı Yönetim Merkezi’ni arayan tüketiciler, hangi şehirden ararsa arasın, sabit telefonlardan yapılan aramalar kullanılan tarife üzerinden, cep telefonu ile yapılan aramalar ise GSM operatörünün tarifesi üzerinden ücretlendiriliyor.Çağrı merkezini arayanlar keşif, montaj, tanıtım, bakım/onarım, aksesuar/kullanma kılavuzu temini, ek garanti satın alma, vb. hizmet talepleri, yetkili servis / yetkili satıcı iletişim bilgileri, kampanya ve ürün özellikleri konularında anında destek alıyorlar.