23 / 12 / 2024

Regus, hazır ofis uygulamalarına Türkiye'de yenilerini ekleyecek!

Regus, hazır ofis uygulamalarına Türkiye'de yenilerini ekleyecek!

Son yıllarda gittikçe yaygınlaşan hazır ofis uygulamalarını Türkiye ile 16 yıl önce tanıştıran Regus, ofislerini gelişmekte olan kentlere taşımaya hazırlanıyor. Şirket yeni merkezler açmayı planlıyor



Son yıllarda gittikçe yaygınlaşan hazır ofis uygulamalarını Türkiye ile 16 yıl önce tanıştıran Regus, ofislerini gelişmekte olan kentlere taşımaya hazırlanıyor. Türkiye'de 21 merkezi bulunan İngüiz şirketi Regus, gelişen kentlerde yeni merkezler açmayı planlıyor. 


Hazır ofis uygulamalarıyla KOBİ ve girişimcilerin yanı sıra global markaların da çözüm ortağı olan Regus, 26 yıl önce geliştirdiği "esnek işyeri" modelini Türkiye'de daha fazla noktaya taşımayı hedefliyor. Şirket, bu hedefi kapsamında ülke genelinde yeni ofisler açmanın planlarım yapıyor. 


Şirketlerinin 1989 yılında Belçika'da kurulduğunu anımsatan Regus Türkiye Ülke Müdürü Hakan Atalay, "Firma olarak hazır ofis sistemlerimizle çok sayıda işletmenin esnek ve mobil bir biçimde çalışmasına yardımcı oluyoruz. 106 ülkede, toplamda 2 bin 500 merkezde 2,1 milyondan fazla kişi Regus'taki ofisinde çalışıyor" dedi. 


Türkiye'deki müşterilerine yurtdışındaki hazır ofîs uygulamalarıyla da hizmet verdiklerini dile getiren Atalay, "Regus, dünya çapındaki ofislerinde yer alan Business lounglarım da üyelik sistemine dahil ediyor. Müşterilere bedelsiz olarak verilen ve tüm ülkelerde de geçerli olan bu uygulama, yurtdışındaki ofislerimizden faydalanma imkanı sağlanıyor" diye konuştu.


Türkiye'de 16 yıldır pazar lideri olduklarını söyleyen Atalay, ülke genelinde 6 şehirde toplam 21 noktalarının bulunduğunu belirtti. Atalay, "İstanbul,  Ankara  gibi büyükşehirlerin yanı sıra gelişen kentlere de odaklandık. Bu yıl yeni merkezler açacağız" bilgilerini verdi. 


"Kullanışlı, esnek, uygun maliyetli ve kolay erişimli çok çeşitli destekleyici hizmetlerle, saatlik, günlük, aylık ya da yıllık özel ofisler sunuyoruz" açıklamasını yapan Atalay, özetle şu ifadeleri kullandı:


"Ayrıca dekorasyon yatırımı, IT altyapısı, güvenlik, temizlik, bakım anlaşmaları, sekretarya hizmeti gibi hizmetleri, ekstra maliyet yaratmadan kullanıcıya bir paket olarak sunuyoruz. Tüm bunlarla birlikte ofislerimizin kolay ulaşılabilir noktalarda olmasına önem veriyoruz. Bu nedenlerden dolayı ofisleri, Kanyon, Trump Towers, Armada, Folkart Towers gibi kolay ulaşılabilen, otopark sorunu olmayan lokasyonlarda konumlandırdık. Levent, Maslak, Taksim, Kozyatağı, Altunizade, Ümraniye, Beylikdüzü ve Kavacık gibi bölgelerde de ofis yapılanmamızı tamamladık. Ayrıca gelişen bölgeleri de mercek altına aldık." Atalay, müşterilerine "tam donanımlı ofis", "business world", "sanal ofis", "toplantı odaları", "kampüs", "paylaşımlı çalışma salonu", "video konferans" uygulamaları altında destek sağladıklarını da sözlerine ekledi.


Dünya





Geri Dön