27 / 12 / 2024

Site sakinlerinin talepleri mobil uygulamada!

Site sakinlerinin talepleri mobil uygulamada!

Site ve toplu yaşam alanlarında talepler, Apsiyon’un mobil uygulaması üzerinden yönetime bildiriliyor.



Konforlu ve güvenli bir yaşam, site ve toplu konutların her geçen gün daha fazla insan tarafından tercih ediliyor. Site sakinleri, herhangi bir arıza veya kesinti yaşadıklarında bunun en hızlı şekilde çözülmesini istiyor. Site yönetimlerinin daha etkin iş takibi ihtiyacına ise Apsiyon’un İş Takibi özelliğine cevap veriyor. Apsiyon’lu sitelerde yaşayan kullanıcılar, arıza veya benzeri bir sorunla karşılaştıklarında bunu site yönetimine doğrudan Apsiyon mobil uygulaması veya web sitesi üzerinden bildirebiliyorlar. 

Fotoğraflı bildirimler keşif sürecini kısaltıyor

Site yönetimleri, sitenin toplu alanlarında veya hanelerde yaşanan arıza, kesinti ve benzeri durumlar sorunlar yaşıyor. Bu süreçlerin yönetilememesi, verimsizliğe ve site sakinlerinin memnuniyetsizliğine yol açıyor. Apsiyon’un İş Takibi Modülü üzerinden yapılan iş takibi ise arıza bildirimi ve diğer taleplerin çok daha hızlı biçimde yönetime ulaştırıyor.

Site yönetimine Apsiyon sistemi üzerinden gönderilen her bir sitek, yönetici ekranında yeni bir bildirim oluypor. Ortak alanlarda, otoparklarda veya bina içinde yaşanan kesinti veya arızalar fotoğraflı olarak yönetime gönderiliyor. Site görevlisi, SMS olarak da aldığı bu bildirimi hızlıca işleyip ilgili ekibe aktarıyor.

Performans ölçülebiliyor

Site sakinlerinin bekleyen tüm talep, şikayet ve önerileri, Apsiyon’un yönetici ekranında toplanıyor. Burada gelen taleplerle ilgili işin hangi aşamada olduğu, o işe kimin atandığı gibi bilgiler kolayca görülüyor. Bekleyen işler arasında etkin bir önceliklendirme yapılıyor. Yöneticiler, iş takibine ilişkin performansı ölçmek ve teknik ekibin performansını iyileştirmek için Apsiyon üzerinden detaylı raporlar alabiliyor.

Talep sahibine süreçle ilgili her aşamada sürekli bilgilendirilebiliyor. Sorun çözüldüğünde, site yönetimi ilgili kullanıcıya bildirimi yine Apsiyon üzerinden yapıyor. Çözülen arıza veya yerine getirilen taleple ilgili son fotoğraf yine yönetimden, site sakinine ulaştırılıyor. Bu sayede site ve toplu alanlardaki iş takibi son derece kolaylaşıyor ve iş yükü azalıyor.
 


Geri Dön