18 / 05 / 2024

Şok, bu yıl Anadolu'da 350 şube açacak!

Şok, bu yıl Anadolu'da 350 şube açacak!

ANADOLU'da büyümeye hız verdiklerini ve 350 yeni Şok mağazası açmayı hedeflediklerini açıklayan Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort,, "350 yeni Şok mağazası açmayı hedefliyoruz



Migros Ticaret'in bu yıl 260 milyon TL'lik yatırım yapacağını söyleyen Genel Müdür Özgür Tort, "350 yeni Şok mağazası açmayı hedefliyoruz. Ay sonuna kadar tüm müşterilere 1 TL değerinde 1 Şok parası dağıtacağız. 2 günde toplam 500 bin TL değerinde Şok parasını, tüketiciye 1 TL'ye neler alınabileceğini göstermek için vereceğiz" dedi.

ANADOLU'da büyümeye hız verdiklerini ve 350 yeni Şok mağazası açmayı hedeflediklerini açıklayan Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, yeni dönemde yapacakları yatırımları anlattı. Tort, "Migros Ticaret olarak tüm formatlarımız için 2010'da toplam 6 bin 500 yeni istihdam hedefliyoruz. 2 bin kişiyi Şok'larda istihdam edeceğiz. Geçtiğimiz yıl haftada 8 mağaza açtık. Bu yıl Migros Ticaret olarak toplam 260 milyon lira yatırım öngörüyoruz" dedi. Tort, yeni dönemin tanıtımı için tüm Türkiye'de 500 bin kişiye 1 lira değerinde sembolik 1 Şok parası dağıtacaklarını ifade etti. Tüketiciler, toplam 500 bin TL değerindeki Şok parasını 31 Mart'a kadar harcayabilecek.
 
En çok yatırım Anadolu'ya
Migros Ticaret A.Ş.'nin büyüme ivmesinin tüm formatlarda devam ettiğini ve ucuzluk marketi alanında da iddialı bir konuma geldiklerini vurgulayan Özgür Tort, şu değerlendirmeyi yaptı: "2009 yılını 62 ilde 980 Şok mağazası ile kapattık. 2010'un ilk aylarında açılan mağazalarla 1061 Şok marketiyle hizmet vermeye devam ediyoruz. Toplam 351 mağaza açtık ve bu yatırımın 272'si Anadolu'da oldu. Şok'ta 2009 yılında ciroda yüzde 32'lik büyüme gerçekleştirdik. Bu yıl da benzer bir ciro artışı bekliyoruz. 2010'da Şok olarak faaliyet gösterdiğimiz il sayısı 68'e çıkacak."

Kuruşlu  alışveriş dönemi
Migros Ticaret'in tüm formatlarında ciro büyümesi olduğunu ancak Şok'un büyümesinin diğer formatlardan daha fazla gerçekleştiğini söyleyen Tort, şu bilgileri verdi: "Bugünkü şartlarda `kuruş'lar çok büyük önem taşıyor. Kriz, dünyaya ve halkımıza çok şey öğretti. Krizlere deneyimli Türkiye'nin daha sağlam duruşunun Türk ailesinin gücünün birleşmesiyle etkileri kısıtlandı. Türkiye'deki pek çok ev hanımı, çocuklarına bakabilmek, onların ihtiyaçlarını karşılayabilmek için büyük gayret gösteriyor. Çoğunun mucizeler yarattığına şahit oluyoruz. Bu aile gücüne ve gayretine her dönemde katkıda bulunuyor olmak bizim için bir görevdir. Hepimizi heyecanlandıran kuruşlu alışveriş dönemi ile de kuruşu kuruşuna ucuz ve sağlıklı alışveriş için çağrıda bulunuyoruz. Mucize yaratan ev hanımını destekliyoruz."

4 milyar TL'lik tasarruf
Geçtiğimiz yıl enflasyon yüzde 6.53 olurken Şok'ta enflasyonun yüzde 3.32 olarak gerçekleştiğinin altını çizen Tort, şöyle konuştu: "3 puanlık düşük enflasyonun yarattığı tasarruf önemli. Bu düşük enflasyonu Türkiye genelinde tüm gıda sektörünün ve perakendecilerin uygulayabildiklerini düşünsek, bu 2009 yılı için 4 milyar lira tasarruf olur. Bu örnek, organize perakendecilerin ekonomiye katkısı açısından da çok iyi değerlendirilmelidir."

Şok'ta kişi başı mönü 3.60 TL
TÜKETİCİNİN ihtiyaç duyduğu temel ürünlere göre gelişen Şok'un çok ucuz fiyatlarıyla düşük maliyetli sepeti yarattığını ifade eden Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, şöyle konuştu: "Şok'ta bir kişinin 3 öğün yemeği bir mönüde ortalama 3 lira 60 kuruşa geliyor. 4 kişilik bir ailenin günlük menüsü 14 lira 42 kuruş olarak hesaplanıyor."

Küçük üreticiyi cesaretlendirdik
OCAK ayından bu yana Türkiye'nin her tarafında üretim yapan KOBİ'lerle işbirliği içinde olduklarını anlatan Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, "Yüksek hacimde satış yaparken, küçük üreticiyi de cesaretlendirdik ve maliyet avantajını tüketicimize sunduğumuz fiyatlarla ortaya koyduk. Önümüzdeki dönemde KOBİ'lerle yaptığımız işbirliği ilerleyerek ulaşacağımız yüksek hacimli satışlar KOBİ'lerimizi de geliştirecek" dedi.
Hürriyet

Konu ile ilgili basında yer alan diğer haberler

Şok marketleri bir kişiyi 3 lira 60 kuruşa doyuracak
Kuruşu kuruşuna alışveriş dönemi başlatan Şok'ta 4 kişilik bir ailenin günlük mönüsü 14 lira 42 kuruş olacak
Tüketici beklentileri doğrultusunda Şok Ucuzluk Marketleri'nde kuruşu kuruşuna yeni bir alışveriş dönemi başlattıklarını ifade eden Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, Şok'ta bir kişinin üç öğün yemeğinin 2 bin 900 kalorilik bir mönüde ortalama 3 lira 60 kuruşa geldiğini, 4 kişilik bir ailenin günlük mönüsünün 14 lira 42 kuruş olarak hesaplandığını söyledi.
Şok'un temel ihtiyaç kalemlerine yönelik ürünlerini artırdığını ifade eden Özgür Tort, her gün satılacak olan ve bir ailenin günlük, haftalık tüketiminde sürekli kullandığı ürün grupları olan ihtiyaç birim sayısını 474'e çıkardıklarını, dolayısıyla her gün 474 ihtiyaç kaleminde 1.200'e yakın ürünün tüketiciyle buluştuğunu anlattı. Tort, Şok'ta ürünlerin dönemsel değil daimi olarak ucuz fiyattan satılacağını, yeni dönemde her üç üründen birinin fiyatının 2 liradan düşük olacağını ifade etti. Tort şöyle konuştu:
"Mucizeyi yaratan ev hanımlarını destekliyoruz. Krizlere deneyimli Türkiye'nin daha sağlam duruşunun Türk ailesinin gücünün birleşmesiyle etkileri kısıtlandı. Türkiye'deki pek çok ev hanımı, pek çok aile reisi, çocuklarına bakabilmek, onların ihtiyaçlarını karşılayabilmek için büyük gayret gösteriyor. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına her gün daha da yakın durmak için çaba harcıyoruz."

KOBİ'lere destek
Çeşitli illerdeki KOBİ'lerle işbirliği yaptıklarını ifade eden Tort, "Yüksek hacimde satış yaparken, küçük üreticiyi de cesaretlendirdik ve maliyet avantajını tüketicimize sunduğumuz fiyatlarla ortaya koyduk" dedi.
Tort, yeni dönemin tanıtımı için yarım milyon kişiye 1 lira değerinde sembolik 1 Şok parası dağıtacaklarını ifade etti.

6 bin 500 yeni istihdam
-  Migros Ticaret bu yıl 6 bin 500 kişiyi işe alacak. Bunların 2 bini Şok'ta çalışacak.
-  62 ilde bulunan Şok'un 1.061 mağazası var. 2010'da 350 yeni mağaza açacak.
-  2009'da cirosu yüzde 32 arttı.
-  Migros Ticaret bu yıl 260 milyon lira yatırım yapacak.

4 kişilik alışveriş listesi (3 öğün-günlük)
-  1 paket makarna
-  125 gram margarin 
-  100 gram reçel
-  200 gram beyaz peynir
-  1 kilo süt
-  300 gram yoğurt  
-  1 kilo tavuk
-  1 ekmek
-  50 gram çay 
-  4 yumurta
-  1 kilo domates    
-  1 kilo portakal
-  1 kilo ıspanak            
-  500 gram bulgur

Kahvaltı
- Reçel
- Beyaz peynir
- Yumurta
- Süt
- Çay
- Ekmek

Öğle yemeği
- Ispanak
- Bulgur pilavı
- Yoğurt
- Domates

Akşam yemeği
- Tavuk
- Makarna
- Domates
- Portakal

4 kişilik alışveriş: 14.42 TL
Kişi başı ortalama: 3.60 TL   2900 kalori
Milliyet

4 kişilik aileyi doyuracak 'şok' öneri
Migros Genel Müdürü Özgür Tort, Şok marketlerindeki ürünlerle yaptıkları mönüyü açıkladı. Mönü, bir kişinin bir günde alması gereken 2 bin 900 kalori üç öğünde 3.6 liraya malediliyor
Temel ihtiyaç kalemlerini yeni ürünlerle artıran Şok mağazalarında "Kuruşu kuruşuna alışveriş dönemi" başladı. İstanbul Feriköy'de Şok mağazasının önünde düzenlenen etkinlikte konuşan Migros Ticaret Genel Müdürü Özgür Tort, kuruşu kuruşuna alışveriş döneminin öteden beri gelen hassasiyetlerinin ulaştığı son nokta olduğunu belirterek, müşterilerinin beklentilerine uygun olarak geliştirdikleri yeni ürünleri kaliteli ve ucuza tüketiciye sunduklarını vurguladı.

3 ÖĞÜN YEMEK 3.60 TL
Tort, sağlıklı ve dengeli beslenmenin herkesin hakkı olduğuna dikkat çekerek "Bugün Şok'ta 1 kişinin 3 öğün yemeği 2 bin 900 kalorilik (bin kişinin günde alması gereken kalori miktarı) bir mönüde 3 lira 60 kuruşa geliyor. Alternatif ürün ve markalarla bu rakam aşağı ve yukarı oynuyor. Şok'ta tavuk, makarna, yoğurt, ıspanak, bulgur, beyaz peynir, margarin, yoğurt, süt, reçel, yumurta, domates, çay ve ekmekten oluşan, toplam 2 bin 900 kalorilik 3 öğün yemek için gerekli olan alışveriş kişi başına ortalama 3 lira 60 kuruşa denk geliyor. Bir yetişkin için cinsiyet, yaş, çalışma şartları dikkate alınarak ortalama 2 bin-2 bin 800 kalori sağlıklı beslenme sınırıdır" diye konuştu.

BİZDE ENFLASYON YÜZDE 3.3
Geçtiğimiz yıl enflasyonun yüzde 6.53 olurken Şok'ta enflasyonun bunun 3 puan altında yüzde 3.32 olarak gerçekleştiğinin altını çizen Tort, "3 puanlık düşük enflasyonun yarattığı tasarruf önemli. bu düşük enflasyonu- Türkiye genelinde tüm gıda sektörünün ve perakendecilerin uygulayabildiklerini düşünsek, bu 2009 için 4 milyar lira tasarruf ya da 4 milyar lira daha tüketicinin cebine ilave alım gücü anlamına gelir" dedi.
Sabah

260 milyon TL yatırım yapıp 6 bin 500 kişiye iş vereceğiz
Bünyesinde Migros, Tansaş, Macrocenter ve Şok mağazalarını barındıran Migros Ticaret, bu yıl yeni açacağı yüzlerce mağaza için 6 bin 500 kişiyi işe alacağını açıkladı. Ülke genelinde 1.061 mağazaya ulaşan Şok ise bu yıl Anadolu illerinde büyümeye ağırlık verecek.

Ekonomik krizde inşaat, tekstil ve otomotiv sektörleri istihdamı kısarken perakendeciler yatırımlarına aralıksız devam ediyor. Ciro bazında organize perakendenin lider kuruluşu Migros Ticaret, bu yıl toplam 260 milyon TL yatırım yapıp 6 bin 500 kişiyi işe alacak. Grup bünyesindeki Şok Marketleri'nin başlattığı 'kuruşlu alışveriş' kampanyasının tanıtımı için İstanbul Feriköy mağazasında bir toplantı düzenleyen Migros Genel Müdürü Özgür Tort, ucuzluk marketleri alanında da iddialı hale geldiklerini söyledi. Şok'un cirosu geçen yıl yüzde 32 arttı. Şirket, bu sene de benzer bir büyüme oranı bekliyor. 2009 yılını 62 ilde 980 Şok mağazası ile kapattıklarını, dün itibarıyla da 1.061 şubeye ulaştıklarını belirten Tort, son dönemde açılan mağazaların büyük bölümünün Anadolu'da olduğunu aktardı.

Anadolu illerinde büyümeye hız verdiklerini ve 350 yeni Şok mağazası açmayı hedeflediklerini kaydeden Genel Müdür, "Migros Ticaret olarak tüm formatlarımız için 2010'da toplam 6 bin 500 yeni istihdam hedefliyoruz. Bu rakamın 2 bin civarındaki kısmını Şok'larda istihdam edeceğiz. Geçtiğimiz yıl haftada 8 mağaza açmıştık. Bu yıl, geçtiğimiz yıldan daha fazla bir büyüme planlıyoruz." dedi.

Türkiye'nin her tarafında üretim yapan KOBİ'lerle işbirliği içinde olduklarını anlatan Özgür Tort, üç aydır bu üreticilerin yeni ürünlerini ve markalarını raflarına taşıdıklarını anlattı. Migros Genel Müdürü, "Böylelikle yüksek hacimde satış yaparken, maliyet avantajını tüketicimize sunduğumuz fiyatlarla ortaya koyduk. Önümüzdeki dönemde KOBİ'lerle yaptığımız işbirliği ilerleyerek ulaşacağımız yüksek hacimli satışlar KOBİ'lerimizi de geliştirecek." açıklamasını yaptı. Tort'un verdiği bilgiye göre Şok'ta bir kişinin üç öğün yemeğinin 2 bin 900 kalorilik bir mönüde ortalama maliyeti 3 lira 60 kuruş. 4 kişilik bir aile ise günde 14 lira 42 kuruşluk alışverişle karnını doyurabiliyor.

Türkiye'nin 'en ucuz gıda perakendecisi' olduklarını iddia eden Özgür Tort, bugünkü şartlarda kuruşların bile çok büyük önem taşıdığını vurgulayarak, "Şok'ta kuruşların bile karşılığını bulabileceğinizi iddia ediyor, ev hanımlarımızın mutfakta gerçekleştirdiği mucizeyi destekliyoruz." ifadelerini kullandı. Özgür Tort, herkesin kendi şartlarında hesapla hareket ettiğini, tüketici beklentileri doğrultusunda 'Şok'ta kuruşu kuruşuna yeni alışveriş dönemi'ni başlattıklarını bildirdi. Şirket, yeni kampanyasının tanıtımı çerçevesinde toplam yarım milyon kişiye 1 lira değerinde sembolik 'Şok parası' dağıtacak. Geçen yıl enflasyon yüzde 6,53 olurken Şok'taki enflasyonun ise bunun 3 puan altında kaldığını dile getiren Tort, "Bu tasarruf, bizim üreticilerimizle gerçekleştirdiğimiz işbirliğinin sonucudur. Eğer bu çabayı Türkiye genelindeki tüm gıda üreticileri ve perakendeciler uygulayabilseydi tüketici 4 milyar liralık tasarruf edebilirdi." değerlendirmesini yaptı.
Kenan Mehmetzade / Zaman

Migros, 260 milyon TL yatırımla 6 bin 500 kişiyi daha işe alacak
Migros Genel Müdürü Özgür Tort, 'Migros, Tansaş, Şok, Macro Center, 5M markalarını bünyesinde barındıran Migros A.Ş. olarak bu yıl tüm formatlarda toplam 6.500 yeni istihdam sağlayacağız' dedi ve ekledi: Bunun 2 binini Şok için planladık
Migros, Tansaş, Şok, Macro Center, 5M ve yurtdışında Ramstore markalarını bünyesinde barındıran Migros A.Ş., 2010'da geçen yılın üzerinde bir büyüme sağlayarak, 260 milyon lira yatırım yapmayı ve 6 tüm formatlar için toplam 6.500 kişiyi işe almayı planlıyor. Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, Migros'un geçen yıl haftada 8 mağaza açtığını, 2010'da tüm formatlar bazında geçen yıldan daha fazla bir büyüme planladıklarını açıkladı. 2010'da geçen yıldan daha fazla mağaza açma hedefleri bulunduğunun altını çizen Tort, Migros Ticaret'in tüm formatlarında ciro büyümesi olduğunu, ancak Şok'un büyümesinin diğer formatlardan daha fazla gerçekleştiğini bildirdi. Migros'un büyüme ivmesinin tüm formatlarda devam ettiğini ve ucuzluk marketi alanında da iddialı bir konuma geldiklerini vurgulayan Tort, 2009'u 62 ilde 980 Şok mağazası ile kapattıklarını, 2010'un ilk aylarında açılan mağazalarla 1.061 Şok marketiyle hizmet vermeye devam ettiklerini anlattı. Şok'ta 2009 yılında ciroda yüzde 32'lik büyüme gerçekleştirdiklerini, bu yıl da benzer bir ciro artışı beklediklerini belirten Tort, 2010'da Şok olarak faaliyet gösterdikleri il sayısını 68'e çıkaracaklarını, bu yılın sonuna kadar Erzincan, Rize, Çankırı, Aksaray, Burdur ve Elazığ'da da faaliyet göstermeyi planladıklarını ifade etti. Anadolu'da büyümeye hız verdiklerini ve 350 yeni Şok mağazası açmayı hedeflediklerini kaydeden Tort, 6.500 yeni istihdam hedefinin, 2.000 civarındaki kısmının Şok için planladığını belirtti.

Ev hanımlarının mucizesini destekliyoruz
TEMEL ihtiyaç kalemlerini yeni ürünlerle artıran Şok'taki 'kuruşlu alışveriş dönemi', İstanbul Feriköy'deki Şok mağazasında vatandaşların katılımıyla anlatıldı. 'En ucuz gıda perakendecisi'' iddiasında olduklarını, bugünkü şartlarda kuruşların bile çok büyük önem taşıdığını vurgulayan Özgür Tort, 'Şok'ta kuruşların bile karşılığını bulabileceğinizi iddia ediyor, ev hanımlarımızın mutfakta gerçekleştirdiği mucizeyi destekliyoruz'' dedi. Tort şöyle devam etti: 'Pek çok ev hanımı, pek çok aile reisi, çocuklarının ihtiyaçlarını karşılayabilmek için büyük gayret gösteriyor. Bu aile gücüne ve gayretine her dönemde katkıda bulunuyor olmak bizim için bir görevdir. Bu katkının artarak devam etmesi için daima yenileniyoruz. Hepimizi heyecanlandıran kuruşlu alışveriş dönemi ile de kuruşu kuruşuna ucuz ve sağlıklı alışveriş için çağrıda bulunuyoruz'' dedi.

Her 3 üründen biri 2 liradan ucuz olacak
GEÇTİĞİMİZ yıl enflasyon yüzde 6,53 olurken Şok'ta enflasyonun bunun 3 puan altında yüzde 3,32 olarak gerçekleştiğinin altını çizen Özgür Tort, Şok Ucuzluk Marketleri'nde ihtiyaç kalemlerine yönelik ürün çeşidinin artırıldığını, her gün satılacak olan ve bir ailenin günlük, haftalık tüketiminde sürekli kullandığı ürün grupları olan ihtiyaç birim sayısını 474'e çıkardıklarını, dolayısıyla her gün 474 ihtiyaç kaleminde 1.200'e yakın ürünün tüketiciyle buluştuğunu bildirdi.
Ürünlerin dönemsel değil daimi olarak ucuz fiyattan satılacağına değinen Tort, Şok'ta yeni dönemde her üç üründen birinin 2 lira altı fiyattan tüketiciyle buluşacağını söyledi.
Akşam

Şok, kuruşlu alışveriş dönemini başlattı '3.6 liraya üç öğün yemek' tarifi verdi
Türkiye'nin 'en ucuz gıda perakendecisi' olduklarını söyleyen Migros Genel Müdürü Özgür Tort, 'Şok'ta kuruşların bile karşılığını bulabileceğiniz ürünler var' dedi

Migros Ticaret bünyesinde faaliyet gösteren ve geçen yıl satışlarını yüzde 32 artırmayı başaran Şok Ucuzluk Marketleri, `Bu devirde kuruşların hesabını bileceksin' diyerek mağazalarında kuruşlu alışveriş dönemini başlattı. Şok, kuruşlu fiyatlarla ortalama dört kişilik bir ailenin alternatif günlük menüsünü de açıkladı. Şok'un menüsünde kahvaltıda reçel, beyaz peynir, yumurta, süt, çay ve ekmek bulunurken, öğle yemeğinde ıspanak, bulgur pilavı, yoğurt ve domates yer alıyor. Akşam yemeği ise tavuk, makarna, domates ve portakaldan oluşuyor. Şok ayrıca 1 TL'nin değerini hatırlatmak için tüm Türkiye'de yarım milyon kişiye `denemesi bedava' daveti ile sembolik 1 Şok parası dağıtacak.
Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, bir kişinin 2 bin 900 kaloriye denk gelen üç öğün yemek ihtiyacını Şok'tan aldığı ürünlerle karşılaması durumunda 3 lira 60 kuruş ödeyeceğini belirtti. Tort, dört kişilik bir ailenin günlük menüsününse 14 lira 42 kuruş olarak hesaplandığını anlattı. Migros Ticaret Genel Müdürü Özgür Tort, Şok'taki yeni dönemi Feriköy Ortanca Sokak'ta vatandaşların katılımıyla gerçekleştirilen bir toplantı ile anlattı.

Ev hanımlarına destek
Türkiye'nin `en ucuz gıda perakendecisi' iddiasında olduklarını, bugünkü şartlarda kuruşların bile çok büyük önem taşıdığını vurgulayan Tort, "Şok'ta kuruşların bile karşılığını bulabileceğinizi iddia ediyor, ev hanımlarımızın mutfakta gerçekleştirdiği mucizeyi destekliyoruz" diye konuştu.
Türkiye'de genç veya yaşlı herkesin kendi şartlarında hesapla hareket ettiğini, tüketicilerin beklentileri doğrultusunda `Şok'ta kuruşu kuruşuna yeni alışveriş dönemi'ni başlattıklarını belirten Tort, şöyle devam etti:
"Kriz, dünyaya ve halkımıza çok şey öğretti. Krizlere deneyimli Türkiye'nin daha sağlam duruşunun Türk ailesinin gücünün birleşmesiyle etkileri kısıtlandı. Türkiye'deki pek çok ev hanımı, pek çok aile reisi, çocuklarına bakabilmek, onların ihtiyaçlarını karşılayabilmek için büyük gayret gösteriyor. Çoğunun mucizeler yarattığına şahit oluyoruz. Hepimizi heyecanlandıran kuruşlu alışveriş dönemi ile de kuruşu kuruşuna ucuz ve sağlıklı alışveriş için çağrıda bulunuyoruz. Mucize yaratan ev hanımını da destekliyoruz." Özgür Tort, Şok'ta yeni dönemde her üç üründen birinin 2 lira altı fiyattan tüketiciyle buluşacağını söyledi. Geçtiğimiz yıl enflasyon yüzde 6.53 olarak gerçekleşirken Şok'ta enflasyonun bunun 3 puan altında yüzde 3.32 olduğunu ifade eden Tort, "3 puanlık düşük enflasyonun yarattığı tasarruf önemli. Bu tasarruf, bizim üreticilerimizle gerçekleştirdiğimiz işbirliğinin sonucudur. Bizim çabamızın sonucu oluşan bu düşük enflasyonu Türkiye genelinde tüm gıda sektörünün ve perakendecilerin uygulayabildiklerini düşünsek, bu 2009 yılı için 4 milyar lira tasarruf anlamına gelirdi" dedi.

KOBİ'lere ürettiriyor
Özgür Tort, Şok'ta ihtiyaç kalemlerine yönelik ürün çeşidinin artırıldığını, her gün satılacak olan ve bir ailenin günlük, haftalık tüketiminde sürekli kullandığı ürün grupları olan ihtiyaç birim sayısını 474'e çıkardıklarını söyledi. Genel Müdür Özgür Tort, bu ürünlerin büyük bir kısmını Karaman ya da Kütahya gibi Anadolu şehirlerinde ürettirdiklerini anlattı.

6 bin 500 kişiye iş sağlayacak
Şok'ta 2009 yılında ciroda yüzde 32'lik büyüme gerçekleştirdiklerini, bu yıl da benzer bir ciro artışı beklediklerini ifade eden Özgür Tort, "Migros Ticaret A.Ş.'nin büyüme ivmesi tüm formatlarda devam ediyor. Özellikle ucuzluk marketi alanında da iddialı bir konuma geldik. 2009 yılını 62 ilde 980 Şok mağazasıyla kapattık. 2010'un ilk aylarında açılan mağazalarla 1.061 mağazaya ulaştık. Geçtiğimiz yıl nerdeyse haftada sekiz mağaza açarak toplam 351 yeni Şok mağazası hizmete sunduk. 2010'da Şok olarak faaliyet gösterdiğimiz il sayısını 68'e çıkaracağız. Yine bu yıl 350'nin üzerinde mağaza açacağız" diye konuştu.
Özgür Tort, tüm formatlardaki mağazalar için 2010 yılında toplam 260 milyon lira yatırım yapacaklarını belirterek, "Toplam 6 bin 500 yeni istihdam hedefliyoruz. Bu istihdamın yaklaşık 2 bini de Şok mağazalarında olacak" dedi. 2010'da geçen yıldan daha fazla mağaza açma hedefleri bulunduğunun altını çizen Tort, Migros Ticaret'in tüm formatlarında ciro büyümesi olduğunu, ancak Şok'un büyümesinin diğer formatlardan daha fazla gerçekleştiğini bildirdi.
Radikal

Migros 6.500 kişiyi işe alıyor istihdamda rekora oynuyor
Migros, Şok ve Tansaş'ın sahibi Migros Grubu istihdamda rekora koşuyor. Bu yıl 260 milyon liralık yatırıma imza atmayı planlayan Migros, en az 350 mağaza açıp yıl sonuna kadar 6.500 kişiyi işe alacak

Migros Ticaret Genel Müdürü Özgür Tort, tüm formatlardaki mağazalar için 2010 yılında 2 bini Şok'larda olmak üzere toplam 6 bin 500 yeni istihdam hedeflediklerini söyledi. Temel ihtiyaç kalemlerini yeni ürünlerle artıran Şok'ta başlatılan kuruşlu alışveriş dönemi, Feriköy'de mağazanın bulunduğu Ortanca sokakta vatandaşların katılımıyla gerçekleştirilen toplantıyla tanıtıldı. Tort, burada yaptığı konuşmada, bu yıl Migros Ticaret olarak toplam 260 milyon lira yatırım öngördüklerini söyledi. Tort, Migros Ticaret'in büyüme ivmesinin tüm formatlarda devam ettiğini ve ucuzluk marketi alanında da iddialı bir konuma geldiklerini vurguladı.

350 YENİ ŞOK MAĞAZASI
2009 yılını 62 ilde 980 Şok mağazası ile kapattıklarını, 2010'un ilk aylarında açılan mağazalarla 1.061 Şok marketiyle hizmet vermeye devam ettiklerini anlatan Tort, toplam 351 mağaza açtıklarını ve bunların 272'sinin Anadolu'da olduğunu kaydetti. Şok'ta 2009 yılında ciroda yüzde 32'lik büyüme gerçekleştirdiklerini, bu yıl da benzer bir ciro artışı beklediklerini belirten Tort, 2010'da Şok olarak faaliyet gösterdikleri il sayısını 68'e çıkaracaklarını ifade etti. Anadolu'da büyümeye hız verdiklerini ve 350 yeni Şok mağazası açmayı hedeflediklerini kaydeden Tort "Geçtiğimiz yıl haftada 8 mağaza açmıştık. Tüm formatlarımız bazında geçtiğimiz yıldan daha fazla bir büyüme planlıyoruz" dedi.

EV KADINLARI MUCİZE YARATIYOR
"Kriz, dünyaya ve halkımıza çok şey öğretti" diyen Tort, sözlerini şöyle sürdürdü: "Krizlere deneyimli Türkiye'nin daha sağlam duruşunun Türk ailesinin gücünün birleşmesiyle etkileri kısıtlandı. Türkiye'deki pek çok ev hanımı, pek çok aile reisi, çocuklarına bakabilmek, onların ihtiyaçlarını karşılayabilmek için büyük gayret gösteriyor. Çoğunun mucizeler yarattığına şahit oluyoruz. Bu aile gücüne ve gayretine her dönemde katkıda bulunuyor olmak bizim için bir görevdir. Bu katkının artarak devam etmesi için daima yenileniyoruz, müşterilerimizin ihtiyaçlarına her gün daha da yakın durmak için çaba harcıyoruz. Hepimizi heyecanlandıran kuruşlu alışveriş dönemi ile de kuruşu kuruşuna ucuz ve sağlıklı alışveriş için çağrıda bulunuyoruz. Mucize yaratan ev hanımını destekliyoruz."

MUCİZE EV KADINLARI
"Kriz, dünyaya ve halkımıza çok şey öğretti" diyen Tort, sözlerini şöyle sürdürdü: "Türkiye'deki pek çok ev hanımı, pek çok aile reisi, çocuklarına bakabilmek, onların ihtiyaçlarını karşılayabilmek için büyük gayret gösteriyor. Çoğunun mucizeler yarattığına şahit oluyoruz. Bu aile gücüne  ve gayretine her dönemde katkıda bulunuyor olmak bizim için bir görevdir. Mucize yaratan ev hanımını destekliyoruz."

Şok'ta bir öğün 3.6 TL'ye maloluyor
`Kuruşlu alışveriş' dönemini başlatan Şok, 1 TL'nin değerini hatırlatmak için tüm Türkiye'de yarım milyon kişiye sembolik  1 Şok parası dağıttı. Özgür Tort, Şok'ta ürünlerin dönemsel değil daimi olarak ucuz fiyattan satılacağına değinen Tort, Şok'ta yeni dönemde her üç üründen birinin 2 lira altı fiyattan tüketiciyle buluşacağını söyledi. Tort, Şok'ta bir kişinin üç öğün yemeğinin 2.900 kalorilik bir mönüde ortalama  3 lira 60 kuruşa geldiğini,  4 kişilik bir ailenin günlük menüsünün 14 lira 42 kuruş olarak hesaplandığını belirtti.

Bu yıl işe alımlar hızlandı

Şirket Kaç kişi alacak
Koç Holding 2.200 
Sabancı Holding 2.800* 
Yıldız Holding (Ülker) 1.400
Ziraat Bankası 2.500
İş Bankası 1.500
Kiler Grup 1.000
Avea 500
Teknosa 500
Şirket Kaç kişi alacak
Borusan Grubu 300
Electro World 700
Finansbank 1.500
Garanti Bankası 800 
IC Yatırım Holding 2.500
McDonald's 1.000
Media Markt 500
Yapı Kredi 1.000
Star

Doymanın `ŞOK' formülü 
 
1 kişinin 3 öğün yemek alışverişini ortalama 3 lira 60 kuruşa getirecek ürün portföyü hazırladı

Şok 'kuruşu kuruşuna alışveriş dönemi'ni başlatarak her gün 1 kişinin 3 öğün yemek alışverişini ortalama 3 lira 60 kuruşa getirecek ürün portföyü hazırladı. Şok'ta her gün 474 ihtiyaç kaleminde bin 200'e yakın ürün satışa sunulurken yeni dönemde her 3 üründen birinin 2 TL'nin altında fiyattan tüketiciye ulaştırılacağı açıklandı

Migros'un bünyesinde faaliyet gösteren ve geçen yıl satışlarını yüzde 32 oranında artıran Şok Ucuzluk Marketleri, 'Bu devirde kuruşların hesabını bileceksin' diyerek mağazalarında kuruşlu alışveriş dönemini başlattı. Yeni dönemde her 3 üründen birini 2 TL'nin altında fiyattan tüketiciye ulaştırmayı hedefleyen Şok, fiyatları ve yeni ürün portföyüyle 1 kişinin 3 öğün yemeğini 3 lira 60 kuruşa mal ediyor. 2 bin 900 kaloriye denk gelen 3 lira 60 kuruşluk menüde tavuk, makarna, yoğurt, ıspanak, bulgur, beyaz peynir, margarin, süt, reçel, yumurta, domates, çay ve ekmek bulunuyor. Şok, yeni dönemde yaptığı araştırmalar sonucunda belirlediği ihtiyaç kalemlerine yönelik ürün çeşidini de artırdı ve her gün 474 kalemde bin 200 ürünü satışa sunmaya başladı.

Türkiye'nin "en ucuz gıda perakendecisi" iddiasında olduklarını, bugünkü şartlarda kuruşların bile çok büyük önem taşıdığını vurgulayan Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, "Şok'ta kuruşların bile karşılığını bulabileceğinizi iddia ediyor, ev hanımlarımızın mutfakta gerçekleştirdiği mucizeyi destekliyoruz" dedi.

Mucizeci ev hanımları

Şok'taki yeni dönemi Feriköy Ortanca Sokak'ta vatandaşların da katıldığı bir toplantıyla anlatan Özgür Tort, 'daimi indirim süreci'yle en düşük maliyet sepetini yarattıklarına dikkat çekerek, 'kuruşu kuruşuna alışveriş süreci'nin en çok tüketilen temel gıda ve ihtiyaç maddelerini kapsadığını, taze sebze ve meyvede 1 TL civarında fiyatlar sunduklarını ifade etti. Türkiye'de genç veya yaşlı herkesin kendi şartlarında hesapla hareket ettiğini, tüketicilerin beklentileri doğrultusunda Şok'ta 'kuruşu kuruşuna yeni alışveriş dönemi'ni başlattıklarını belirten Migros Genel Müdürü Tort, şöyle devam etti: "Krizlere deneyimli Türkiye'nin daha sağlam duruşu ve Türk ailesinin gücünün birleşmesiyle krizin etkileri kısıtlandı. Türkiye'deki pek çok ev hanımı, pek çok aile reisi, çocuklarına bakabilmek, onların ihtiyaçlarını karşılayabilmek için büyük gayret gösteriyor. Çoğunun mucizeler yarattığına şahit oluyoruz. Mucize yaratan ev hanımını destekliyoruz."

Bizim enflasyonu herkes uygulasa 4 milyar TL tasarruf edilirdi

Özgür Tort, Şok'ta yeni dönemde her 3 üründen birinin 2 lira altı fiyattan tüketiciyle buluşacağını söyledi. Geçtiğimiz yıl enflasyon yüzde 6.53 olarak gerçekleşirken Şok'ta enflasyonun bunun 3 puan altında yüzde 3.32 olduğunu ifade eden Tort, "Bizim çabamızın sonucu oluşan bu düşük enflasyonu Türkiye genelinde tüm gıda sektörünün ve perakendecilerin uygulayabildiklerini düşünsek, bu 2009 yılı için 4 milyar lira tasarruf anlamına gelirdi" diye konuştu.

Yarım milyon Şok parası

* Şok, 'kuruşlu alışveriş dönemi'ni tanıtmak ve 1 TL'nin değerini hatırlatmak için tüm Türkiye kapsamında yarım milyon kişiye `denemesi bedava' daveti ile sembolik 1 Şok parası dağıttı.

Bir ailenin `kuruşlu' günlük menüsü

 

1 paket makarna

125 gram margarin

100 gram reçel

200 gram beyaz peynir

1 kg. süt

300 gram yoğurt

1 kg. tavuk

1 ekmek

50 gram çay

4 yumurta

1 kg. domates

1 kg. portakal

1 kg. ıspanak

500 gram bulgur

2010'da 260 milyon TL'lik yatırım, 6 bin 500 kişiye iş

2009 yılı gerçekleşmeleri hakkında bilgi veren Özgür Tort, Şok'ta 2009 yılında ciroda yüzde 32'lik büyüme gerçekleştirdiklerini, bu yıl da benzer bir ciro artışı beklediklerini ve bulunduklari il sayısını 68'e çıkaracaklarını vurguladı.

Tort, tüm formatlardaki mağazalar için 2010 yılında toplam 260 milyon lira yatırım yapacaklarını belirterek, "Toplam 6 bin 500 yeni istihdam hedefliyoruz. Bu istihdamın yaklaşık 2 bini de Şok mağazalarında olacak" dedi. Tort şunları söyledi: "Migros Ticaret A.Ş.'nin büyüme ivmesi tüm formatlarda devam ediyor. Özellikle ucuzluk marketi alanında da iddialı bir konuma geldik. 2009 yılını 62 ilde 980 Şok mağazası ile kapattık. 2010'un ilk aylarında açılan mağazalarla 1.061 mağazaya ulaştık. Geçtiğimiz yıl neredeyse haftada 8 mağaza açarak toplam 351 yeni Şok mağazası açtık. Yine bu yıl 350'nin üzerinde mağaza açacağız."

2010'da geçen yıldan daha fazla mağaza açma hedefleri bulunduğunun altını çizen Tort, Şok'un büyümesinin diğer formatlardan daha fazla gerçekleştiğini sözlerine ekledi. 
Vatan


Geri Dön