ŞOK Marketler yılın ilk yarısında yüzde 93 büyüdü!
ŞOK Marketler 2023 ilk yarısında kârlılığını koruyarak hedeflerinin üzerinde yüzde 93 büyüdü. Satış gelirlerini 45,4 milyar liraya yükselten şirketin bu dönemde 1,3 milyar lira net kâr elde etti.
ŞOK Marketler’in mağaza sayısı 10 bin 475’e çıktı. Son 5 senede çalışan sayısını yaklaşık 27 binden 47 bine ulaştıran şirket, ülke istihdamına katkı sağlamayı sürdürdü.
İstikrarlı performansıyla başarılı bir dönemi geride bırakan ŞOK Marketler, müşterilerine sağladığı kaliteli ürünler, uygun fiyatlar ve cazip kampanyalar ile satış gelirlerini yükseltirken sektördeki güçlü konumunu korudu.
Kahramanmaraş merkezli 12 ili meydana gelen deprem felaketine rağmen ülke genelindeki yatırımlarını kesintisiz devam ettiren ŞOK Marketler’in mağaza sayısı 10 bin 475’e çıktı.
WİN SADAKAT PROGRAMI İLE DAHA YÜKSEK MEMNUNİYET
ŞOK Marketler, müşteri memnuniyetini odağına alan çözümler üretme vizyonuyla başlattığı Win sadakat programı ile sektörde bir yeniliği daha hayata geçirdi. Gün geçtikçe genişleyen ürün yelpazesi ve uygun fiyatlı seçenekleriyle müşterilerine kaliteli ürünleri en hesaplı biçimde sunan ŞOK Marketler, Win’li müşterilerine alışverişlerinden kazanacakları ‘TL’ler ile daha da avantajlı fırsatlar sunuyor.
Kazanılan TL tutarları müşterilerin Cepte ŞOK uygulamasındaki Win hesaplarına dahil edilerek hem Türkiye’nin 81 kentinde yer alan ŞOK mağazalarında hem de Cepte ŞOK’taki alışverişlerinde kullanılabiliyor.
DEMİREL: ŞOK MARKETLER OLARAK BİRİNCİL HEDEFİMİZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
Yılın ilk yarısıyla ilgili değerlendirmede bulunan ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel “2023 yılının ilk altı ayını geride bırakırken tüm çalışanlarımızla birlikte ortaya koyduğumuz yoğun emeğin müspet rakamlarla taçlandırılmış olmasından mutluluk duyuyoruz" dedi.
Ülkenin ekonomisi ve istihdam alanında sağladıkları katkılar için motivasyon kaynağı olduğunu söyleyen Demirell, bu hedefle daima daha iyisini yapmaya çalıştıklarını belirtti.
Şubat ayında deprem felaketinin yaralarını sararken; mağaza açılışlarına hız kesmeden devam ettiklerine vurgu yapan Demirel, "Deprem operasyonlarımızı yeniden başlatarak müşterilerimize en hızlı hizmet sunan perakende şirketi olduk" dedi.
Bu dönemde elde ettikleri rakamsal büyüme elbette birincil hedefleri olan ‘müşteri memnuniyeti’nin de bir sonucu olduğuna dikkat çeken Demirel, "Son dönemde lansmanını gerçekleştirdiğimiz Win sadakat programımızla müşterilerimizin bütçesine katkıda bulunuyor ve tasarruf etmelerini sağlıyoruz" diye ifade etti.
Demirel, hizmetlerini çeşitlendirerek ve kampanyalarını artırarak müşterilerin daima yanında olmaya devam ettiklerini belirterek, "Mağaza ağımızı genişletmeyi ve istihdama katkı sağlamayı da sürdüreceğiz.” dedi.
Bakan Mehmet Özhaseki açıkladı! Yerinde dönüşüm başvuru sayısı 175 bin 703 oldu!