23 / 11 / 2024
fuzul

Soyak‘ın call center‘ı 3 yaşında

Soyak‘ın call center‘ı 3 yaşında

Konut sektörünün lider şirketlerinden Soyak'ın 2004'te hayata geçrdiği call center 3 yaşında.






Çağrı merkezi sektörünün önde gelen firmalarından CMC tarafından Soyak Yapı İnşaat için hayat geçirilen Soyak Çağrı Merkezi, 3 yıl gibi kısa bir süre içerisinde büyük başarı elde etti. İnşaat sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan Soyak Çağrı Merkezi'nden Soyak tarafından satışa sunulan yeni konut projeleriyle ilgili her türlü bilgi alınabiliyor. Hatta Soyak Çağrı Merkezi'ni arayanlar, ev satın almaya karar verdiklerinde satış işlemlerine hemen başlayabiliyorlar.


Çağrı merkezi sektörünün önde gelen firmalarından CMC (Customer Management Center) tarafından hayata geçirilen Soyak Çağrı Merkezi, konut arayışında olanlardan büyük ilgi görüyor. Soyak Müşteri Hizmetleri çatısı altında 444 0 795 üzerinden hizmet veren Soyak Çağrı Merkezi, 3 yıl gibi kısa bir süre içerisinde büyük bir başarıya ulaştı. İnşaat sektöründe ilk olma özelliği taşıyan Soyak Çağrı Merkezi sayesinde ev almak isteyenler satış ofislerine gitmeden Soyak'ın yeni konut projeleri ve konut satışlarıyla ilgili tüm detaylı bilgileri telefon üzerinden edinebiliyorlar.


Haftanın 7 günü 09:00-22:00 saatleri arasında hizmet veren Soyak Çağrı Merkezi, inşaat sektöründe faaliyet gösteren en kapsamlı çağrı merkezi olma özelliğini taşıyor. Soyak Çağrı Merkezi kapsamında daire tipleri, metrekareleri, fiyatları, ödeme koşulları, kredi başvurusu için gereken evraklar, sosyal aktiviteler ve satış ofisleri gibi konular hakkında ayrıntılı bilgi alınabiliyor. Satış sonrası müşteri hizmetleri kapsamında ise Soyak müşterilerinden gelen şikayet ve talepler CMC tarafından kayıt altına alınarak özel olarak oluşturulan bir sistem sayesinde Soyak yetkililerine anında iletiliyor: Böylece sorunlar kısa sürede çözümlenerek hedeflenen müşteri memnuniyeti sağlanıyor. CMC tarafından hayata geçirilen bu sistem sayesinde Soyak kendi bünyesinde yer alan müşteri hizmetlerinin çağrı performansı takip edilebiliyor.


www.soyak.com.tr web adresi üzerinden yaşadığı sorunlar ve internet üzerinden gerçekleştirilen "İnternetten satış e-kredi" hizmeti kapsamında yaşanan problemler de Soyak Çağrı Merkezi'nde görev yapan müşteri temsilcileri tarafından çözümleniyor. Soyak'ın yeni konut projeleri ve özel kampanya dönemlerinin potansiyel müşterilere dış arama yoluyla duyurulması da Soyak Çağrı Merkezi aracılığıyla yapılıyor.


Soyak Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tarık Ongun, CMC ile birlikte bir ilke imza attıklarının altını çizerek, projenin büyük başarı elde ettiğini söyledi: "Konut satın alırken yaşanan sıkıntıları ve güçlükleri çok iyi biliyoruz. Bu nedenle, satışa sunduğumuz projelerle ilgilenen herkesin en ayrıntılı şekilde bilgi alabileceği bir çağrı merkezi oluşturmak istedik ve 3 yıl önce CMC ile birlikte yola çıktık. Proje öyle bir noktaya geldi ki, artık çağrı merkezimizi arayanlar dilerlerse satış işlemlerini telefonda bile başlatabiliyorlar. Çağrı merkezimiz her geçen gün artan bir ilgi görüyor. CMC'nin vizyoner yaklaşımı ve ihtiyaçlarımızı çok iyi analiz etmesi projenin bu denli başarılı olmasındaki en büyük etken diyebilirim."


CMC Genel Müdürü Başak Soykan ise Soyak için hayata geçirdikleri çağrı merkezi projesiyle ilgili olarak şu noktalara değindi: "CMC olarak hayata geçirdiğimiz projelerin her zaman için en kapsamlı ve eksiksiz şekilde yapılandırılmasına gayret ediyoruz. Soyak projesinde de aynı şekilde hareket ettik. Soyak'ın firma yapısını, vizyon ve anlayışını kavradıktan sonra, ev satın almak isteyenlerin hareket biçimi ve gereksinimlerini araştırdık. Soyak Çağrı Merkezi projesine de tüm bu çalışmaların ardından şekil verdik. Soyak gibi gayrimenkul sektörümüzün öncü ve lider markasıyla böylesine başarılı bir çalışma gerçekleştirmiş olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Kendi alanında bir ilk olan bu projenin, sektördeki diğer firmalar için de yepyeni ufuklar oluşturduğuna inanıyorum."


CMC (Customer Management Center) hakkında:


CMC, 2000 yılından bu yana firmalar ve müşterileri arasındaki ilişkileri geliştirmeye yönelik hizmetler sunmaktadır. Müşterilerinin stratejik iş ortağı olarak çalışan CMC, en modern teknolojiyle donatılmış çağrı merkezinde 1.000'in üzerinde çalışanıyla 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet verir. Kendi sektörlerine yön veren 40'tan fazla markaya dış kaynak kullanımı yöntemiyle çağrı merkezi hizmeti sunan CMC'nin vizyonu, Türkiye'nin gerek çalışanlar gerekse kurumsal şirketler tarafından en çok tercih edilen çağrı merkezi olmaktır. İstanbul Call Center Awards 2007'de ise "En İyi Dış Kaynak Hizmet Sağlayıcısı" ödülünü kazanarak sektördeki başarısını tescil ettirmiştir.


 


CMC Çağrı Merkezi, entegre kanal yönetimi sağlayan yapısıyla, eksiksiz bir "Müşteri Etkileşim Merkezi" anlayışıyla hizmet verir. Çağrı merkezi teknolojileriyle web, mobil platform, wap, doğrudan postalama gibi farklı iletişim kanallarını entegre eden CMC, müşteri temas kanallarının tek bir merkezden yönetilmesini sağlar. CRM vizyonu ve bu konudaki tecrübe ve yapılanmasıyla da öne çıkan CMC Çağrı Merkezi, müşteri bilgilerinin firma stratejilerine yön verecek şekilde değerlendirilmesine yönelik yüksek nitelikli hizmetler sunar. Firmaların mevcut müşterilerinin yanı sıra potansiyel müşterilere ulaşabilmelerini de sağlayan CMC, 2007 yılı içerisinde farklı sektörlerde faaliyet gösteren yeni müşterilerle portföyünü genişleterek %40 büyümeyi hedeflemektedir.


 


Soyak hakkında:


Konut sektöründe 46 yıllık deneyimiyle çağdaş yaşam alanları üreten Soyak, tüm faaliyetlerinde kalite standartlarını en üst düzeyde tutan, mükemmellik anlayışıyla hizmet süreçlerine yön veren, ve bu kapsamda '2007 yılında Ulusal Kalite Başarı Ödülü'nü kazanarak, gayrimenkul sektöründe bu ödüle sahip ilk ve tek firma olmuştur. Soyak; ISO 9001-2000 Kalite Yönetim Sistemi, OHSAS 18001 İş Sağlı ve Güvenliği Sistemi ve ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi belgelerine sahiptir.


Geri Dön