29 / 11 / 2024

Süleyman Çetinsaya konutta markayı anlattı!

Süleyman Çetinsaya konutta markayı anlattı!

Markalı konut sektöründe aktif şekilde faaliyet gösteren Avrupa Konutları, iletişim çalışmalarına büyük önem veriyor. Gelişen teknoloji ve değişen ihtiyaçlarla projelerini şekillendiriyor, daima müşterilere hitap eden çözümler sunuyor.




Markalı konut sektöründe aktif şekilde faaliyet gösteren Avrupa Konutları, iletişim çalışmalarına büyük önem veriyor. Gelişen teknoloji ve değişen ihtiyaçlarla projelerini şekillendiriyor, daima müşterilere hitap eden çözümler sunuyor. 


Sizce markalaşmak ne demektir? 

Genel kanının aksine markalaşmak yalnızca reklam ve tanıtım faaliyetleriyle sağlanamaz. Markalaşmak uzun bir döneme yayılan, bu dönem içerisinde sürdürülen çalışmalar ve müşterilerle girilen her iletişimin başarıyla sonuçlanmasıyla sağlanır. Başarılı markaların sunduğu ürün veya hizmetleri incelediğimizde her birinin müşterisine değer veren ve kalite 



SÜLEYMAN ÇETİNSAYA 

1977 yılında iş hayatına, turizm ve inşaat sektöründen Beyazıt ile Yeşilköy bölgesinde yaptığı yatırımlarla başladı. İnşaat sektörünün öncü isimleri arasında yer alan Çetinsaya, bugüne dek hayata geçirdiği onlarca projenin yanında, sosyal sorumluluk projeleriyle de adından sıkça söz ettirdi. Ticari hayatında aldığı ödüllere ek olarak, TBMM Üstün Hizmet Ödülü'ne layık görülen Çetinsaya, 2011 yılı vergi rekortmenleri arasında da 18'inci sırada yer aldı. 



Neden bugüne kadar Türkiye'de yeterli sayıda ve büyüklükte marka varlığı oluşamamıştır? 


Türkiye'de markalaşma kavramı 'şöhret' olmak gibi algılanıyor. Şöhret olmak uğruna yapılan tüm reklam ve PR çalışmaları da bu anlamda şekilleniyor. Sonuç ise; kısa vadede konuşulan, uzun vadede ise kurum kültürü, imajı ve duygusu olmayan bir hizmet... Bu noktada reklam ve PR faaliyetlerinin sadece birer pazarlama aracı olarak görülmemesi gerekiyor. Bu faaliyetlerin tüm paydaşları kapsayacak bir iletişim aracı olarak görülmesi, bu araçlarla doğru ve sürekli iletişimin sağlanması gereklidir. 


Markanızı koruyup kollamak ve büyütebilmek için atılması zorunlu olan kritik adımlar sizce nelerdir? 


Avrupa Konutları markasıyla konut projeleri arasında daire sakinlerine sunduğumuz hizmet ve kalite farkıyla ve onların beğenileriyle özel bir konuma sahibiz. Bu noktada hayata geçirdiğimiz tüm projelerimizi insan öncelikli, kaliteli, bölgeye değer kazandıran, örnek teşkil eden ve sürdürülebilir kalite çerçevesinde oluşturuyoruz. Bizim öncelikli hedefimiz her zaman, kâr amacı gütmenin ötesinde maksimum fayda anlayışıyla halkımıza hizmet etmek olmuştur. Bugüne dek hayata geçirdiğimiz otellerimizden, alışveriş merkezlerimize ve konutlarımıza kadar, tümünde bu anlayışımızın izlerini yansıtırız. İstanbul'un çeşitli bölgelerinde teslimlerini tamamladığımız Avrupa Konutları markalı 10 bin konut bulunuyor ve buna ek olarak yeni konut inşa çalışmalarına devam ediyoruz. 



Capital 


Geri Dön