Tansaş, yıl sonuna kadar 15 yeni mağaza açacak!
Tansaş Genel Müdür Yardımcısı Şevki Tuncer, şirketin Ege ve Akdeniz bölgelerine odaklanma stratejisi sayesinde sepet büyüklüğünün yüzde 10 oranında arttığını belirterek, yıl sonuna kadar 15 yeni mağaza açmayı hedeflediklerini kaydetti
Tansaşın Ege ve Akdenizde Odaklanma Stratejisi ile ilgili Tansaş Arenada düzenlenen toplantıda konuşan Tuncer, yeni stratejiyle Tansaş mağazalarını Egelilerin isteklerine göre yeniden tasarladıklarını, düzenledikleri organizasyonlarla bu bölgeyle olan duygusal bağı kuvvetlendirdiklerini ifade etti.
Tansaşın İzmirden doğduğunu, büyümesinde en büyük payın İzmire ait olduğunu kaydeden Tuncer, "Bölgede organize pazarda satılan her 5 ürünün biri, satılan her 5 kilogram etin 2 kilogramı Tansaş mağazalarından çıkıyor. Odaklanma stratejisiyle sepet büyüklüğünü geçen yıla göre yaklaşık yüzde 10 oranında artırdık. Yine bu strateji kapsamında toplam 167 mağazaya ulaştık. Yıl sonuna kadar 15 yeni mağaza açmayı hedefliyoruz" dedi.
Ege ve Akdenizlilerin talep ve beklentilerini saptayabilmek için her yıl 11 konuda araştırma yaptıklarını, 32 bin kişiyle sürekli temas halinde olduklarını, çağrı merkezine her yıl yaklaşık 80 bin çağrı aldıklarını söyleyen Tuncer, alışveriş kartı kullanım oranının da yüzde 80e ulaştığını ifade etti.
Tuncer, mağazalardaki raflara açtıkları "kırmızı pencere" uygulamasıyla 25 ihtiyaç biriminde 108 ürünü "en ucuz ürünleri" sunduklarını, Ege Bölgesi için "sosyal bir olgu haline gelen" Tansaşın sosyal sorumluluk projelerine de ağırlık verdiğini ifade etti.
TURİSTİK TANITIM
Tuncer, 65 yaş üzeri müşteriler için taşıma hizmeti verdiklerini, spor yapmak isteyen vatandaşlar için Bostanlı ve Güzelyalıda profesyonel hoca eşliğinde düzenlenen spor organizasyonlarının sayısını 8e çıkarmayı hedeflediklerini, Liselerarası Bisiklet Yarışması düzenlediklerini anlattı.
Tuncer, ağaçlandırma çalışmaları kapsamında da yıl sonuna kadar 330 bin fidana ulaşmayı hedeflediklerini dile getirdi.
Tansaşın promosyonlu ürünlerinin tanıtıldığı ve haftada 250 bin adet basılan dergide, her sayıda bir ilçenin turistik tanıtımını yaptıklarını söyleyen Tuncer, "Örneğin Karaburunu tanıttığımız hafta o bölgeye has enginar ürününde indirim yaptık. Bu hafta Seferihisarı tanıtırken keçi sütü ve peynirinde indirim yaptık. Bu kampanya beklediğimizden de çok ilgi gördü. Karaburundaki pansiyoncular, turizme hareket kazandırdığımız için bize teşekkür etti" dedi.
Tuncer, İzmirde önde gelen eğlence merkezlerinden olan İzmir Arenaya da sponsor olduklarını, mekanın isminin bir yıl boyunca İzmir Tansaş Arena olacağını ifade ederek, "(Boyoz, gevrek) diyerek Egeli, İzmirli olunmuyor. Ne kadar Egeli, İzmirli olduğunuz bu bölgeden ne aldığınızla değil verdiğinizle orantılıdır. Biz Ege ile olan duygusal bağımızı kuvvetlendirmek istiyoruz. Halkla ilişkiler kampanyalarımızı ticari kaygılarla yürütmüyoruz. Egenin bize verdiğini geri vermeye çalışıyoruz. Ege ve Akdeniz odaklı büyümeye devam edeceğiz. Planladığımız başka formatlar da var."
Milliyet