27 / 04 / 2024

Taşınma yardımı başvurusu için işyeri kiracılarından istenen belgeler 2014!

Taşınma yardımı başvurusu için işyeri kiracılarından istenen belgeler 2014!

Kentsel dönüşümde taşınma yardımı başvurusu için işyeri kiracılarından istenen belgeler nelerdir? İşyeri kiracıları taşınma yardımı için hangi belgeleri toplayacak? İşte taşınma yardımı başvurusu için işyeri kiracılarından istenen belgeler 2014!



Taşınma yardımı başvurusu için işyeri kiracılarından istenen belgeler 2014!


Kentsel dönüşüm kapsamında taşınma bedeli başvurusu için işyeri kiracılarından istenen belgeler şunlardır;


Taşınma Bedeli Başvurusu İçin İstenen Belgeler
İşyeri Kiracıları


1- Nüfus cüzdan fotokopisi ve aslı


2- Riskli binada olduğuna dair vergi levhası


3- Yeni taşınılan işyeri adresine ait vergi levhası


4- Başvuru formu (EK-3 Formu - Kurumda verilecek)


5- Yıkım tebligat yazısı (Kesinlikle olmalı)


6- Banka IBAN numarası (Tüm bankalar) 



NOT


1. Vekalet ile başvurularda vekaletnamede "6306 sayılı kanun kapsamında yapılacak kira yardımı başvurusu için yetki verilmesi" ibaresi yazılacak.


2. ARAAD net yazılımından alınacak Riskli Bina Tespit Raporu inceleme formu bizden (Çevre ve Şehircilik Bakanlığı İstanbul Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Müdürlüğü'nden) alınacak


3. Başvuru formunda doldurulması gereken Banka Hesap Numarası (IBAN) başvuru sahibine ait olması gerekmektedir.


İşyeri kiracıları için taşınma bedeli başvuru formu (EK-3 formu) için tıklayın!




Geri Dön