30 / 04 / 2024

Taşınma yardımı başvurusu için konut kiracılarından istenen belgeler 2014!

Taşınma yardımı başvurusu için konut kiracılarından istenen belgeler 2014!

Kentsel dönüşümde taşınma bedeli başvurusu için mesken (ev - daire) kiracılarından istenen belgeler nelerdir? Kiracı, kentsel dönüşümde taşınma yardımı alabilmek için hangi belgeleri vermek zorunda? İşte taşınma yardımı için kiracılardan istenen belgeler!



Taşınma yardımı başvurusu için konut kiracılarından istenen belgeler 2014!


Kentsel dönüşüm kapsamında taşınma başvurusu için istenen belgeler şunlar; 


Taşınma Bedeli Başvurusu İçin İstenen Belgeler 

Mesken (Ev-Daire) Kiracıları 


1- Nüfus cüzdan fotokopisi ve aslı


2- Riskli binada oturduğuna dair nüfus müdürlüğünden alınmış ikametgah belgesi veya üzerine kayıtlı su, elektrik, doğalgaz faturası (Son 3 aya ait)


3- Yeni taşınılan adrese ait nüfus müdürlüklerinden alınmış ikametgah belgesi


4- Başvuru formu (EK-2 formu - Kurumda verilecek)


5- Yıkım tebligat yazısı (Kesinlikle olmalı)


6- Banka IBAN Numarası (Tüm bankalar)


NOT


1. Vekalet ile başvurularda vekaletnamede "6306 sayılı kanun kapsamında yapılacak kira yardımı başvurusu için yetki verilmesi" ibaresi yazılacak.


2. ARAAD net yazılımından alınacak Riskli Bina Tespit Raporu inceleme formu bizden (Çevre ve Şehircilik Bakanlığı İstanbul Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Müdürlüğü'nden) alınacak


3. Başvuru formunda doldurulması gereken Banka Hesap Numarası (IBAN) başvuru sahibine ait olması gerekmektedir.


Taşınma bedeli başvuru formunu (EK - 2 formu) indirmek için tıklayın!


Geri Dön