26 / 11 / 2024

VitrA ve Artema, Hazır Cevap'la alışveriş dönemini başladı!

 VitrA ve Artema, Hazır Cevap'la alışveriş dönemini başladı!

VitrA ve Artema ürünlerinin satışa sunulduğu İntema mağazalarında, ürünlerle ilgili bilgilere hızlı ve kolay ulaşılmasına imkan veren “Hazır Cevap” sistemi hizmete sunuldu





VitrA ve Artema’nın müşteri memnuniyeti odaklı çözümler sunma becerisini ve yenilikçi yaklaşımını yansıtan Hazır Cevap, QR Code (karekod) uygulaması esasına dayanıyor. Mağazada bulunan teşhirlere yerleştirilen karekodlar; mobil cihazlara ücretsiz olarak yüklenebilen uygulama aracılığıyla okutulduğunda, kullanıcı teşhirde yer alan ürünlerin detay sayfasına yönlendiriliyor. Böylece ürünün anlık stok ve fiyat bilgileri, teknik özellikleri ve çizimleri, tasarımcı bilgisi ve aldığı ödüllere ulaşabiliyor. Ürünün ait olduğu seriyle ilgili mekan görselleri ve serinin diğer ürünlerini görebilen kullanıcılara ayrıca, seçtikleriyle uyumlu ürün önerileri de sunuluyor.


İstanbul Nişantaşı, Caddebostan, Adana,  Ankara  ve Samsun mağazalarında başlatılan uygulamanın; 2013 yılının Şubat ayında tüm İntema mağazalarında hayata geçirilmesi hedefleniyor.


Geri Dön